Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Dingo!!!! DÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR är du ngt på spåren... För "varmt" färgfilter dock. Prova med att köra ngt mörkblått.

Redigerat av CHAE
Postat

Borde också lägga mig. En till bara!

hähähä.. du är sprendad nu..på riktigt

Postat

Jävligt go, Dingis! Men tror inte CHAE vill ha nåt annat. Siktade också åt det hållet på min första.

Jo, men jag tänker att jag gör det jag är bra på och så kanske det blir tillräckligt bra fast på ett annat sätt.

Postat

Vilka multikonstnärer man har runt sig! Jag är oerhört imponerad av er alltså!

Postat

Dingo!!!! DÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR är du ngt på spåren... För "varmt" färgfilter dock. Prova med att köra ngt mörkblått.

Ska ske. Fick dina filer nu, tar och lyssnar på dem senare för nu ska jag dra ihop en till skiss på ren instinkt och se hur det blir och sen lägga mig. Ska ta mig tid till detta i dagarna här!

Postat

Ska ske. Fick dina filer nu, tar och lyssnar på dem senare för nu ska jag dra ihop en till skiss på ren instinkt och se hur det blir och sen lägga mig. Ska ta mig tid till detta i dagarna här!

Go nuts! 🥰

g'natt

Postat

Drömde att jag var i barcelona och skulle bo där några månader. Låg på stranden och det var mörkt och så tog någon min handduk och jag visste inte vart vandrarhemmet låg så jag gick runt och frågade folk på tyska.

Postat

Mmm kaffe...

Jag blir lycklig av kaffe.

k 😑

Jag ska medverka på brandövning idag. Det känns jävligt HETT... Det är nästan så att jag TÄNDER på tanken. Fast det kan vara svårt att förstå vad brandmännen säger eftersom att de pratar SLANG.

Postat

k 😑

Jag ska medverka på brandövning idag. Det känns jävligt HETT... Det är nästan så att jag TÄNDER på tanken. Fast det kan vara svårt att förstå vad brandmännen säger eftersom att de pratar SLANG.

*slap*

Postat

Mmm kaffe...

Jag blir lycklig av kaffe.

Jag blir också lycklig av kaffe.

Och olycklig av halsont, o-ömsesidig kärlek och att tappa nylagad mat på golvet.

Postat

Jag blir också lycklig av kaffe.

Och olycklig av halsont, o-ömsesidig kärlek och att tappa nylagad mat på golvet.

Är det en uttömmande lista?

Postat (redigerat)

Här är andra saker jag blir lycklig av:

• katter
  • sommardagar
  • utflykter
  • kortbyxeväder
  • sena nätter utomuhs
  • fantasylitteratyr
  • snygga bruds på nära håll
  • mm

Redigerat av laxlaxlax
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.