Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Dingo!!!! DÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR är du ngt på spåren... För "varmt" färgfilter dock. Prova med att köra ngt mörkblått.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Jävligt go, Dingis! Men tror inte CHAE vill ha nåt annat. Siktade också åt det hållet på min första.

Jo, men jag tänker att jag gör det jag är bra på och så kanske det blir tillräckligt bra fast på ett annat sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dingo!!!! DÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR är du ngt på spåren... För "varmt" färgfilter dock. Prova med att köra ngt mörkblått.

Ska ske. Fick dina filer nu, tar och lyssnar på dem senare för nu ska jag dra ihop en till skiss på ren instinkt och se hur det blir och sen lägga mig. Ska ta mig tid till detta i dagarna här!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska ske. Fick dina filer nu, tar och lyssnar på dem senare för nu ska jag dra ihop en till skiss på ren instinkt och se hur det blir och sen lägga mig. Ska ta mig tid till detta i dagarna här!

Go nuts! 🥰

g'natt

Link to comment
Dela på andra sajter

Drömde att jag var i barcelona och skulle bo där några månader. Låg på stranden och det var mörkt och så tog någon min handduk och jag visste inte vart vandrarhemmet låg så jag gick runt och frågade folk på tyska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm kaffe...

Jag blir lycklig av kaffe.

k 😑

Jag ska medverka på brandövning idag. Det känns jävligt HETT... Det är nästan så att jag TÄNDER på tanken. Fast det kan vara svårt att förstå vad brandmännen säger eftersom att de pratar SLANG.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...