Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Umm ok.. jag gör såhär att jag skickar bara bilderna nu via mail så får vi se när zip-filen dyker upp med låtarna.

Nej! Nu kom den!

EDIT: nähä, du var snabb där. Det var ditt mejl.

Redigerat av Dingbats
Postat

Chae, är du kaxig?

In that case... you.. shall.

die...

tumblr_lf97dqneO51qe90qso1_500.jpg

HAHAHAHAAA Yeah right!

0087_happy-owl.jpg

Postat

Nej! Nu kom den!

EDIT: nähä, du var snabb där. Det var ditt mejl.

Det är så jag jobbar... 😆

Förhoppningsvis dyker zipen upp inom kort.

Postat

Det börjar gå överstyr. Det är bäst om längsta av-ugglas.

eb4f93335c56b6921.jpg

Wooooo!!! UNCOOL!

eastern-screech-owl.jpg

Postat

Det börjar gå överstyr. Det är bäst om längsta av-ugglas.

hehe, okej, men du har rätt, blev lite mycket. Bara en sista, för den är jäkligt rolig. 😛

funny-owl-posters-humans-they-suck1.jpg

Postat

hehe, okej, men du har rätt, blev lite mycket. Bara en sista, för den är jäkligt rolig. 😛

funny-owl-posters-humans-they-suck1.jpg

Hähä

Postat

delafilen verkar ha kukat ur rejält 😠 jag sprendar dig en gång till dingo, ok?

Postat

Ah. Chae: Trodde filen skulle innehålla några omslag du tyckte om. Som sagt, leta gärna rätt på det. Är vad jag skulle behöva.

Du är så osjälvständig! Det är bara att köra på och trycka ner skiten i halsen på han

Postat (redigerat)

Ah. Chae: Trodde filen skulle innehålla några omslag du tyckte om. Som sagt, leta gärna rätt på det. Är vad jag skulle behöva.

Jag vet... Jag kan lika gärna säga omslaget till Kent's B-sidor och Hagnesta Hill.

kent-hagnesta_22136756.jpg

b-sidor-95-00_112016587.jpg

överhuvudtaget allt som Linell gjort ihop med Kent är fruktansvärt jävla skitbra. Jag gillar hans färgkompositioner.

jonas_linell_singel_004_1143565140_107955203.jpg

jnBild+15.jpg

Gillar även The Charlatans "Wonderland"-omslag.

157210_1_f.jpg

Redigerat av CHAE
Postat

Fast jo, lite musik behöver jag nog för att veta vilket håll jag ska dra reglagen åt.

40% and counting...

Postat

Du är så osjälvständig! Det är bara att köra på och trycka ner skiten i halsen på han

😆

Låter ju som en vanlig lördagskväll för dig 😛

Postat

Gillar även omslaget till emmylou Harris' Wrecking Ball

16gxrvq.jpg

Postat

Jag är igång här! Kör lite på känn.

Sweeet!

Fan, ni är kuldkrapparna hela dagen alltså 🥰

Postat

Laxen & Dingo: och så garvar ni inte läpparna av oss när ni hör CHAE's fulmasterversionerna av låtarna, m'kay? 😉

Postat

Lax: nu börjar vi närma oss... Har faktiskt inte tänkt på att man kan lägga texten i ett eget fält... bara en sådan sak. Kan man få det blå fältet att bli mer...äuhm..ondskefullt/mörkare/djupare? UTAN att stoppa dit Belzebud, that is..? 😆

Postat

Sitter och petar, men du har ett så typografiskt opraktiskt namn...

HAHAHAAA!!!! I know... blame my parents 😉

Postat

Sitter och petar, men du har ett så typografiskt opraktiskt namn...

äh, tryck ner det i halsen på han bara - Byt namn till nåt typografiskt snyggare.

Postat

äh, tryck ner det i halsen på han bara - Byt namn till nåt typografiskt snyggare.

Typ "Max"?

Postat

Inte för att vara fittig men jag måste nog fan gå och lägga mig nu.. ska ju upp vid 5.45 imorrn 😱

Skicka gärna Edra förslag till min mail.. Keep 'em comming.

Och tack som fan igen 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.