Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Umm ok.. jag gör såhär att jag skickar bara bilderna nu via mail så får vi se när zip-filen dyker upp med låtarna.

Nej! Nu kom den!

EDIT: nähä, du var snabb där. Det var ditt mejl.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej! Nu kom den!

EDIT: nähä, du var snabb där. Det var ditt mejl.

Det är så jag jobbar... 😆

Förhoppningsvis dyker zipen upp inom kort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah. Chae: Trodde filen skulle innehålla några omslag du tyckte om. Som sagt, leta gärna rätt på det. Är vad jag skulle behöva.

Du är så osjälvständig! Det är bara att köra på och trycka ner skiten i halsen på han

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Ah. Chae: Trodde filen skulle innehålla några omslag du tyckte om. Som sagt, leta gärna rätt på det. Är vad jag skulle behöva.

Jag vet... Jag kan lika gärna säga omslaget till Kent's B-sidor och Hagnesta Hill.

kent-hagnesta_22136756.jpg

b-sidor-95-00_112016587.jpg

överhuvudtaget allt som Linell gjort ihop med Kent är fruktansvärt jävla skitbra. Jag gillar hans färgkompositioner.

jonas_linell_singel_004_1143565140_107955203.jpg

jnBild+15.jpg

Gillar även The Charlatans "Wonderland"-omslag.

157210_1_f.jpg

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Du är så osjälvständig! Det är bara att köra på och trycka ner skiten i halsen på han

😆

Låter ju som en vanlig lördagskväll för dig 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Lax: nu börjar vi närma oss... Har faktiskt inte tänkt på att man kan lägga texten i ett eget fält... bara en sådan sak. Kan man få det blå fältet att bli mer...äuhm..ondskefullt/mörkare/djupare? UTAN att stoppa dit Belzebud, that is..? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte för att vara fittig men jag måste nog fan gå och lägga mig nu.. ska ju upp vid 5.45 imorrn 😱

Skicka gärna Edra förslag till min mail.. Keep 'em comming.

Och tack som fan igen 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...