Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Inte jag heller. Tänkte mest ifall någon visste någonting mer. Typ.

Någonting annat jag tänkte googla nu är hur i helvete man bär sig åt när man emulerar hårdvara. Exempelvis en 670. Hur fan bär de sig åt?! 🤪 Jag misstänker att oscilloskop är med någonstans i bilden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har en såndär dag då jag misstolkar allt jag läser. En facebookvän skrev:

degar i soffan, svär över SJs hemsida och funderar på att ta en sväng med dammsugaren.......

I mitt huvud flydde hon de soffliggande degklumparna och åkte iväg längs motorvägen på sin volta rolfy.

164709300.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick mail från bröloppsarrangören som sa att de skrivit in att jag ska framföra en låt till brudparets ära mellan middagen och desserten.. eek!

Det är nästa helg och låten är ju inte färdigskriven än. Gudars skymning. Jaja

Link to comment
Dela på andra sajter

Insåg att det är löjligt att jag brukar jobba inom ett intervall på 0,5-4 GB ledigt hårddisksutrymme. Och har gjort de senaste fem åren. Måste alltid döda nåt när jag skapar något nytt eller deleata bilder & film.

Men så blir det väl med en hårddisk på 70 GB.

Nog dags att skaffa extern..

Jag gör tvärtom. Har alltid 92-98% ledigt utrymme.

Även på min interna hdd.

70 sa du? Ok...

Jag kör med 250 0 500.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha jag vet inte riktigt hur jag skall svara Dig. Men en sak, som jag vet är att islam är i fullgång med att ta över hela Sverige. Ty alla partiledarna, som vi har inne i riksdagshuset, står ju på den islamiska sidan, då de är så sketrädda (ursäkta uttrycket ) för att kallas "främlingsfientliga". Vi har haft en kristen religion här uppe i Sverige. Det var ju Ansgar, som år 832 kom upp till Birka vid Mälaren, för att lära ut den. Jag för min del vill att vi skall ha den kvar. Därför så röstade jag på ett o.b.s Sverige-vänligt parti. Jag vill inte att våra svenska barn i framtiden ideligen skall vara tvugna att be mot Mekka 8 gånger dagligen eller bli avrättad. Mina erfarenheter har jag med nere ifrån Biafra då jag var där 1970 och såg det kristna folkets lidande då islamissterna satte in sina sharialagar där.

Min trygghet nu är min ålder. ty jag hoppas vara med då islamisterna, snart har blivit så många, som våran regering tycker är bra. Innan de sätter in sina lagar här i Sverige.

Ok?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbigt när sången klistrar sig som ett häftplåster till alla instruments toner...

Hur gör ni med medhörningen? Vilket instrument hör ni på - för att sjunga in?

Lyssnar jag på basen t.ex. så sjunger jag för mörkt. Rubbat.

Vet inte om jag spelat "fel" på basen nu, eftersom rösten inte lät 100 i de tonerna.

Eller ska jag följa gitarren istället?

Även om det är rätt tonart och rätt toner, så påverkas jag av instrumentets karaktär.

Fy f*n.

Jag lyssnar på allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ser Lax´s blick framför mig.

owl_296.jpg

Va f... Varför känner du att du får skuld-ugglan? Du har väl pluggat klart?.... eller? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Får rysningar av Magnus Uggla. bruhhhihh. Aldrig gillat hans überhurtiga låtar.

men såatte, var ju inte det jag skulle göra.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Får rysningar av Magnus Uggla. bruhhhihh. Aldrig gillat hans überhurtiga låtar.

men såatte, var ju inte det jag skulle göra.

Uggla var bäst på "35-åringen" och "Alla får påsar". Och "Den döende dandyn" 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...