Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Ah, var precis på väg att betrakta dig med annorlunda ögon. Tur att du sa till!

Va lustigt, för jag kände det på mig.

Jag är allt fullt normal. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag gillade Nord-pianot när jag provspelade det igår, men har börjat fundera på om jag verkligen vill ha ett stage-piano ändå. Känns otroligt fånigt att lägga 20kkr på något som man kanske bara kommer använda sporadiskt ett tag och sen glömma bort helt.

Å andra sidan kanske min kreativitet får ett uppsving och jag börjar spela in musik igen, men det känns lite som att ett iMac-inköp ger högre sannolikhetsfaktor för det.

Link to comment
Dela på andra sajter

😄 Nä jag undrade efter Pico för att jag inte ville känna mig ensam me syndromet. 😛 Mindes inte att du också hade det.

Not. Lax, det är väl inget egentligt syndrom bara så du vet, bara att jag upprepar ord i skrift ibland utan att tänka på det. hehe

Men va fan, dra inte in mig i det där! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillade Nord-pianot när jag provspelade det igår, men har börjat fundera på om jag verkligen vill ha ett stage-piano ändå. Känns otroligt fånigt att lägga 20kkr på något som man kanske bara kommer använda sporadiskt ett tag och sen glömma bort helt.

Å andra sidan kanske min kreativitet får ett uppsving och jag börjar spela in musik igen, men det känns lite som att ett iMac-inköp ger högre sannolikhetsfaktor för det.

Man kan koka kaffe också... men inte med pianot!

Link to comment
Dela på andra sajter

man kan hälla kaffet på pianot dock, och det är ju ett plus.

Ja, jo. Det är ju förstås bra. <något skämt jag inte orkar pula ihop om pianolack och fidden som blir lack för han är black när han pajjat skiten>

Link to comment
Dela på andra sajter

Prima här. Sprungit en liten sväng och har inte ont i knät.

Har dessutom insett att jag får en iMac OCH logic studio för samma pris som det där stage-pianot.

Link to comment
Dela på andra sajter

Prima här. Sprungit en liten sväng och har inte ont i knät.

Har dessutom insett att jag får en iMac OCH logic studio för samma pris som det där stage-pianot.

Fiiiiiint!

Har inte varit så observant... Vad är priset?

Tänker du slå till?

Link to comment
Dela på andra sajter

jag vet, och jag brukar köra på det, men av någon anledning blir jag alltid sugen på att spendera när det blir sommar...

Kom på mig själv med att vara i samma läge med en ny hårddisk.. rensar lite på disken istället.

Redan fått loss 5 GB. Två till sen kan jag dra ner Indiana-filmerna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Fiiiiiint!

Har inte varit så observant... Vad är priset?

Tänker du slå till?

a) 20 lax.

😎 Vet inte, svår ambivalens.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det externa pitch- och modulationshjul att köpa separat?

En överflödig lyxdetalj men ändå, liksom. Vore kul att inte behöva automatisera grejer hela tiden utan göra det medan man spelar in.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det externa pitch- och modulationshjul att köpa separat?

En överflödig lyxdetalj men ändå, liksom. Vore kul att inte behöva automatisera grejer hela tiden utan göra det medan man spelar in.

jag hittar då inget när jag söker iallafall...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...