Memphis Postat 22 maj 2011 Postat 22 maj 2011 (redigerat) Ah, var precis på väg att betrakta dig med annorlunda ögon. Tur att du sa till! Va lustigt, för jag kände det på mig. Jag är allt fullt normal. 😄 Redigerat 22 maj 2011 av Memphis
Fidden Postat 22 maj 2011 Trådstartare Postat 22 maj 2011 Jag gillade Nord-pianot när jag provspelade det igår, men har börjat fundera på om jag verkligen vill ha ett stage-piano ändå. Känns otroligt fånigt att lägga 20kkr på något som man kanske bara kommer använda sporadiskt ett tag och sen glömma bort helt. Å andra sidan kanske min kreativitet får ett uppsving och jag börjar spela in musik igen, men det känns lite som att ett iMac-inköp ger högre sannolikhetsfaktor för det.
Memphis Postat 22 maj 2011 Postat 22 maj 2011 (redigerat) 😆 edit, ja ugglan alltså. Redigerat 22 maj 2011 av Memphis
Pico Postat 22 maj 2011 Postat 22 maj 2011 😄 Nä jag undrade efter Pico för att jag inte ville känna mig ensam me syndromet. 😛 Mindes inte att du också hade det. Not. Lax, det är väl inget egentligt syndrom bara så du vet, bara att jag upprepar ord i skrift ibland utan att tänka på det. hehe Men va fan, dra inte in mig i det där! 😛
Memphis Postat 22 maj 2011 Postat 22 maj 2011 Men va fan, dra inte in mig i det där! 😛 haha, men vafan, har du också ett alarm kopplat till datorn som plingar när ditt namn nämns? Va? Va?! 😛
Pico Postat 22 maj 2011 Postat 22 maj 2011 Jag gillade Nord-pianot när jag provspelade det igår, men har börjat fundera på om jag verkligen vill ha ett stage-piano ändå. Känns otroligt fånigt att lägga 20kkr på något som man kanske bara kommer använda sporadiskt ett tag och sen glömma bort helt. Å andra sidan kanske min kreativitet får ett uppsving och jag börjar spela in musik igen, men det känns lite som att ett iMac-inköp ger högre sannolikhetsfaktor för det. Man kan koka kaffe också... men inte med pianot!
Fidden Postat 22 maj 2011 Trådstartare Postat 22 maj 2011 Man kan koka kaffe också... men inte med pianot! man kan hälla kaffet på pianot dock, och det är ju ett plus.
Fidden Postat 22 maj 2011 Trådstartare Postat 22 maj 2011 fan, nu glömde jag att man ska använda "emellertid" istället! 😠
Pico Postat 22 maj 2011 Postat 22 maj 2011 man kan hälla kaffet på pianot dock, och det är ju ett plus. Ja, jo. Det är ju förstås bra. <något skämt jag inte orkar pula ihop om pianolack och fidden som blir lack för han är black när han pajjat skiten>
laxlaxlax Postat 22 maj 2011 Postat 22 maj 2011 man kan hälla kaffet på pianot dock, och det är ju ett plus. Ja. Nån borde fixa mjukvara för det där..
Pico Postat 22 maj 2011 Postat 22 maj 2011 haha, men vafan, har du också ett alarm kopplat till datorn som plingar när ditt namn nämns? Va? Va?! 😛 Näe, det plingar bara när du skriver. 🥰
Fidden Postat 22 maj 2011 Trådstartare Postat 22 maj 2011 Ja. Nån borde fixa mjukvara för det där.. Fast å andra sidan finns det ganska många program som är skrivna i java.
Memphis Postat 22 maj 2011 Postat 22 maj 2011 Ja. Nån borde fixa mjukvara för det där.. haha, man kan tro att du tittat på studiodagboken som Inflames gjort från senaste plattan, kolla en bit i början.
laxlaxlax Postat 22 maj 2011 Postat 22 maj 2011 Fast å andra sidan finns det ganska många program som är skrivna i java. och man har ju förresten alltid kunnat ha åtta bitar i kaffet.
Fidden Postat 22 maj 2011 Trådstartare Postat 22 maj 2011 och man har ju förresten alltid kunnat ha åtta bitar i kaffet. Har kört med 64 bitar ett tag nu... runs sweeeeeet!
Fidden Postat 22 maj 2011 Trådstartare Postat 22 maj 2011 Allvar igen: Magic trackpad eller magic mouse?
Fidden Postat 22 maj 2011 Trådstartare Postat 22 maj 2011 jag vet, och jag brukar köra på det, men av någon anledning blir jag alltid sugen på att spendera när det blir sommar...
CHAE Postat 22 maj 2011 Postat 22 maj 2011 Ser man på! Här verkar masteringen inför EP:n lösa sig på ett smidigt sätt. ...och alla andra mår bra?
Fidden Postat 22 maj 2011 Trådstartare Postat 22 maj 2011 Prima här. Sprungit en liten sväng och har inte ont i knät. Har dessutom insett att jag får en iMac OCH logic studio för samma pris som det där stage-pianot.
CHAE Postat 22 maj 2011 Postat 22 maj 2011 Prima här. Sprungit en liten sväng och har inte ont i knät. Har dessutom insett att jag får en iMac OCH logic studio för samma pris som det där stage-pianot. Fiiiiiint! Har inte varit så observant... Vad är priset? Tänker du slå till?
laxlaxlax Postat 22 maj 2011 Postat 22 maj 2011 jag vet, och jag brukar köra på det, men av någon anledning blir jag alltid sugen på att spendera när det blir sommar... Kom på mig själv med att vara i samma läge med en ny hårddisk.. rensar lite på disken istället. Redan fått loss 5 GB. Två till sen kan jag dra ner Indiana-filmerna.
Fidden Postat 22 maj 2011 Trådstartare Postat 22 maj 2011 (redigerat) Fiiiiiint! Har inte varit så observant... Vad är priset? Tänker du slå till? a) 20 lax. 😎 Vet inte, svår ambivalens. Redigerat 22 maj 2011 av Fidden
CHAE Postat 22 maj 2011 Postat 22 maj 2011 Finns det externa pitch- och modulationshjul att köpa separat? En överflödig lyxdetalj men ändå, liksom. Vore kul att inte behöva automatisera grejer hela tiden utan göra det medan man spelar in.
Fidden Postat 22 maj 2011 Trådstartare Postat 22 maj 2011 Finns det externa pitch- och modulationshjul att köpa separat? En överflödig lyxdetalj men ändå, liksom. Vore kul att inte behöva automatisera grejer hela tiden utan göra det medan man spelar in. jag hittar då inget när jag söker iallafall...
Recommended Posts