slejnard Postat 21 maj 2011 Dela Postat 21 maj 2011 Bra Debatt. Ge dom vad de tål ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 maj 2011 Dela Postat 21 maj 2011 Grattis till Dingbats ändå... ☺️ När fyller du själv år? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 maj 2011 Dela Postat 21 maj 2011 Jag skulle rita av dig Killis förut, men det fanns ingen bra tydlig bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 maj 2011 Dela Postat 21 maj 2011 Oj, vilken ära. Nej, det är nog möjligt. Inte så många typ ID-kort på facebook. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 maj 2011 Dela Postat 21 maj 2011 (redigerat) Haha någon ära är det väl inte direkt, det är ju knappast något som hängs upp på museum. Bara en amatör som övar lite smått i ett ritblock. Nämen fan, det går framåt, gjorde en jävligt lik bild på en kompis profilbild faktiskt. Men det är en lång väg kvar att gå om jag vill hitta min hollywood dreeeeam edit: alltså jag skryter inte för det vore omotiverat och onödigt och omöjligt edit: och ogrundat och sv Redigerat 21 maj 2011 av Dingbats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 maj 2011 Dela Postat 21 maj 2011 nä nu ska jag mich leggen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 maj 2011 Dela Postat 21 maj 2011 Lägg upp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 maj 2011 Dela Postat 21 maj 2011 Lägg upp! Nä! För jag är ingen bekräftelsehora! Sådeså! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 maj 2011 Dela Postat 21 maj 2011 Nä! För jag är ingen bekräftelsehora! Sådeså! Det handlar om prestige. Sex, brudar och rock 'n roll, kan man inte erkänna det är man dum i huvet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 maj 2011 Dela Postat 21 maj 2011 BRUUUUUDAAAAAARRR!!! WOHOOOO!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 maj 2011 Dela Postat 21 maj 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 maj 2011 Dela Postat 21 maj 2011 emma stone är lite snygg Hon e jälligt fin! Tyckte de redan första gången jag såg henne! 😮 Orka att "Dan humphrey" ska få alla snygga brudar i allt han är med i 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 maj 2011 Dela Postat 22 maj 2011 Vem e Emma Stone? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 maj 2011 Dela Postat 22 maj 2011 Vem e Emma Stone? Hon var med i bland annat Supersugen + en massa andra amerikanska ungdomsfilmer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 22 maj 2011 Dela Postat 22 maj 2011 blir så trött på hbtq/feminist-tjafs ibland GAAH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 22 maj 2011 Dela Postat 22 maj 2011 Det här var det den här gången: "Vi ser att festival-Sverige domineras av ett homogent utbud baserat på hierarkiska strukturer där vissa uttrycksformer premieras före andra, vissa könsidentiteter tillåts ta mer plats än andra och där endast vissa identiteter tillåts vara representerade. Vi använder oss av likalön för alla bokningar, vi har ett program som är jämnt fördelat mellan olika uttrycksformer och identiteter, vi arbetar utifrån en Safer Spaces/Tryggare Platser-policy, vi arbetar för att skapa ett tillgängligt festivalområde där alla har möjlighet att delta, vi har olika priskategorier på våra biljetter för att öka möjligheten för att så många som möjligt ska kunna delta i festivalen, festivalen arrangeras av tio öppna arbetsgrupper där alla är välkomna för att motverka en hierarkiskt uppbyggd organisation." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 22 maj 2011 Dela Postat 22 maj 2011 I natt sov jag i soffan med: - kläderna på - fönstret vidöppet - teven på - glasögonen på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 maj 2011 Dela Postat 22 maj 2011 Mornin´ fartersz´ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 22 maj 2011 Dela Postat 22 maj 2011 (redigerat) Det handlar om prestige. Sex, brudar och rock 'n roll, kan man inte erkänna det är man dum i huvet. !ellaV ellaV ellav Redigerat 22 maj 2011 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 22 maj 2011 Dela Postat 22 maj 2011 Det här var det den här gången: "Vi ser att festival-Sverige domineras av ett homogent utbud baserat på hierarkiska strukturer där vissa uttrycksformer premieras före andra, vissa könsidentiteter tillåts ta mer plats än andra och där endast vissa identiteter tillåts vara representerade. Vi använder oss av likalön för alla bokningar, vi har ett program som är jämnt fördelat mellan olika uttrycksformer och identiteter, vi arbetar utifrån en Safer Spaces/Tryggare Platser-policy, vi arbetar för att skapa ett tillgängligt festivalområde där alla har möjlighet att delta, vi har olika priskategorier på våra biljetter för att öka möjligheten för att så många som möjligt ska kunna delta i festivalen, festivalen arrangeras av tio öppna arbetsgrupper där alla är välkomna för att motverka en hierarkiskt uppbyggd organisation." Jag kan förstå de som skrivit texten och tanken är ju bra. Har hört för många storys från kvinnliga artister ( har jobbat med popkollo i några år ) som fått stå ut med allt möjligt. Och inte bara personligt utan strukturellt. Som texten försöker beskriva. Men håller med om att den är akademisk och jobbig och oromantisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 22 maj 2011 Dela Postat 22 maj 2011 blir så trött på hbtq/feminist-tjafs ibland GAAH Håller verkligen med. Men tror inte någon tjafsar för sakens skull så det finns antagligen något vettigt där bakom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 maj 2011 Dela Postat 22 maj 2011 Trodde Overkill hade glanat på programmet om San Francisco nu på förmiddan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 22 maj 2011 Dela Postat 22 maj 2011 http://magictripmovie.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 maj 2011 Dela Postat 22 maj 2011 Nu är mitt bredband nere på 15 kbps. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 maj 2011 Dela Postat 22 maj 2011 http://magictripmovie.com/ Coolt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 maj 2011 Dela Postat 22 maj 2011 Japp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 maj 2011 Dela Postat 22 maj 2011 http://magictripmovie.com/ Känns som du skulle passa in bra i den tidsåldern. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 maj 2011 Dela Postat 22 maj 2011 Hej pågar! Var på lillbrorsans bal igår, var oerhört fint. Är glad att jag inte missade det, såg att det betydde mycket för honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 22 maj 2011 Dela Postat 22 maj 2011 Såatte, nu: 10h plugg. Hedah! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 maj 2011 Dela Postat 22 maj 2011 Hon var med i bland annat Supersugen + en massa andra amerikanska ungdomsfilmer. ...OCH Zombieland! Förresten; Hej längsta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts