Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2

Fidden

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Haha någon ära är det väl inte direkt, det är ju knappast något som hängs upp på museum. Bara en amatör som övar lite smått i ett ritblock.

Nämen fan, det går framåt, gjorde en jävligt lik bild på en kompis profilbild faktiskt. Men det är en lång väg kvar att gå om jag vill hitta min hollywood dreeeeam

edit: alltså jag skryter inte för det vore omotiverat och onödigt och omöjligt edit: och ogrundat och sv

Redigerat av Dingbats
Dela på andra sajter

Det här var det den här gången:

"Vi ser att festival-Sverige domineras av ett homogent utbud baserat på hierarkiska strukturer där vissa uttrycksformer premieras före andra, vissa könsidentiteter tillåts ta mer plats än andra och där endast vissa identiteter tillåts vara representerade.

Vi använder oss av likalön för alla bokningar, vi har ett program som är jämnt fördelat mellan olika uttrycksformer och identiteter, vi arbetar utifrån en Safer Spaces/Tryggare Platser-policy, vi arbetar för att skapa ett tillgängligt festivalområde där alla har möjlighet att delta, vi har olika priskategorier på våra biljetter för att öka möjligheten för att så många som möjligt ska kunna delta i festivalen, festivalen arrangeras av tio öppna arbetsgrupper där alla är välkomna för att motverka en hierarkiskt uppbyggd organisation."

Dela på andra sajter

Det här var det den här gången:

"Vi ser att festival-Sverige domineras av ett homogent utbud baserat på hierarkiska strukturer där vissa uttrycksformer premieras före andra, vissa könsidentiteter tillåts ta mer plats än andra och där endast vissa identiteter tillåts vara representerade.

Vi använder oss av likalön för alla bokningar, vi har ett program som är jämnt fördelat mellan olika uttrycksformer och identiteter, vi arbetar utifrån en Safer Spaces/Tryggare Platser-policy, vi arbetar för att skapa ett tillgängligt festivalområde där alla har möjlighet att delta, vi har olika priskategorier på våra biljetter för att öka möjligheten för att så många som möjligt ska kunna delta i festivalen, festivalen arrangeras av tio öppna arbetsgrupper där alla är välkomna för att motverka en hierarkiskt uppbyggd organisation."

Jag kan förstå de som skrivit texten och tanken är ju bra. Har hört för många storys från kvinnliga artister ( har jobbat med popkollo i några år ) som fått stå ut med allt möjligt. Och inte bara personligt utan strukturellt. Som texten försöker beskriva. Men håller med om att den är akademisk och jobbig och oromantisk.

Dela på andra sajter

Hon var med i bland annat Supersugen + en massa andra amerikanska ungdomsfilmer.

...OCH Zombieland!

Förresten; Hej längsta!

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.