Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Trodde inte du skulle hålla med mig faktiskt.

Kändisar blir ju lite snyggare bara för att dom är kändisar... Eller liksom nån slags fascination som gör att man tänker mer på en kändis än vad man skulle gjort om nån i typ skolan sett likadan ut. Folk man träffar IRL kan ju dock vara rätt snygga dom med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kändisar blir ju lite snyggare bara för att dom är kändisar... Eller liksom nån slags fascination som gör att man tänker mer på en kändis än vad man skulle gjort om nån i typ skolan sett likadan ut. Folk man träffar IRL kan ju dock vara rätt snygga dom med.

Ja precis. Men det är ju sjukt mycket mer attraktivt med folk som har personlighet, och det har ju inte kändisar, såvitt man själv kan veta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så fort jag spelar akustisk gitarr så sätter grannarna på techno så det kommer in i miken, sedan slutar jag spela akustisk gitarr och då stänger de av technon. Nu har jag satt igång med akustisk gitarr hela 7 gånger idag utan att få nåt inspelat därför.

Skiter i det här nu!

Grannarna måste hata min gitarr.

😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Så fort jag spelar akustisk gitarr så sätter grannarna på techno så det kommer in i miken, sedan slutar jag spela akustisk gitarr och då stänger de av technon. Nu har jag satt igång med akustisk gitarr hela 7 gånger idag utan att få nåt inspelat därför.

Skiter i det här nu!

Grannarna måste hata min gitarr.

😠

Sätt på samma techno själv i ett annat rum, fast fasvänt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland undrar jag om de vet att jag ska spela in och gör så bara därför...

för när jag bara övar nån dag och även då bara spelar samma stycke om och om igen så sker inte detta.

Nån inmonterad Storebrorslins i taket?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag bestämt mig för att göra söndagmorgon till min stora spela in-TID, för då är det inte en enda djävel uppe ändå och ingen trafik ute.

Enligt kontraktet får vi göra "vad vi vill" mellan 8-22, så de kan inte säga något om det, att jag kör järnet imorgon 8-10.

Jag skiter i deras baksmälla!

☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...