Dingbats Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Debatt förresten! I förra årets bästa låt kommer refrängen först efter två minuter:
Overkill Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Debatt förresten! I förra årets bästa låt kommer refrängen först efter två minuter: Tycker du det var förra årets bästa låt? Trodde inte du var _så_ förtjust i den skivan ändå.
Dingbats Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Tycker du det var förra årets bästa låt? Trodde inte du var _så_ förtjust i den skivan ändå. Skivan är bra, men den låten är tre gånger så bra som resten av dem.
Overkill Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Skivan är bra, men den låten är tre gånger så bra som resten av dem. Jag tycker iofs hela skivan är jättebra men den låten är bäst, ja.
Dingbats Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Jag tycker iofs hela skivan är jättebra men den låten är bäst, ja. Ja, hela skivan är jättebra. Jag var lite väl reserverad där. Laddade ner en äldre skiva av honom och den SÖG.
debatt Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 känns som åska i luften, trots att det inte ska vara någon idag/ikväll, kanske därav spikarna... 😏 dunka dunka och flams... metronom som hörs ut... 😐 justerar här
Overkill Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 fast inte när man bildgooglar för då är det mest massa typ röda mattan-bilder. snyggare i filmer
Dingbats Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 fast alltså typ folk man känner är ju alltid snyggare än kändisar
Dingbats Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Köpte min första köpfilm typ nånsin idag förresten. The Limits of Control. De hade utförsäljning av gamla hyrfilmer i videobutiken för 19 kr/st.
Overkill Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 fast alltså typ folk man känner är ju alltid snyggare än kändisar mmm
Overkill Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Trodde inte du skulle hålla med mig faktiskt. Kändisar blir ju lite snyggare bara för att dom är kändisar... Eller liksom nån slags fascination som gör att man tänker mer på en kändis än vad man skulle gjort om nån i typ skolan sett likadan ut. Folk man träffar IRL kan ju dock vara rätt snygga dom med.
Dingbats Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Kändisar blir ju lite snyggare bara för att dom är kändisar... Eller liksom nån slags fascination som gör att man tänker mer på en kändis än vad man skulle gjort om nån i typ skolan sett likadan ut. Folk man träffar IRL kan ju dock vara rätt snygga dom med. Ja precis. Men det är ju sjukt mycket mer attraktivt med folk som har personlighet, och det har ju inte kändisar, såvitt man själv kan veta.
debatt Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Så fort jag spelar akustisk gitarr så sätter grannarna på techno så det kommer in i miken, sedan slutar jag spela akustisk gitarr och då stänger de av technon. Nu har jag satt igång med akustisk gitarr hela 7 gånger idag utan att få nåt inspelat därför. Skiter i det här nu! Grannarna måste hata min gitarr. 😠
Dingbats Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Så fort jag spelar akustisk gitarr så sätter grannarna på techno så det kommer in i miken, sedan slutar jag spela akustisk gitarr och då stänger de av technon. Nu har jag satt igång med akustisk gitarr hela 7 gånger idag utan att få nåt inspelat därför. Skiter i det här nu! Grannarna måste hata min gitarr. 😠 Sätt på samma techno själv i ett annat rum, fast fasvänt.
debatt Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Ibland undrar jag om de vet att jag ska spela in och gör så bara därför... för när jag bara övar nån dag och även då bara spelar samma stycke om och om igen så sker inte detta. Nån inmonterad Storebrorslins i taket?
debatt Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Nu har jag bestämt mig för att göra söndagmorgon till min stora spela in-TID, för då är det inte en enda djävel uppe ändå och ingen trafik ute. Enligt kontraktet får vi göra "vad vi vill" mellan 8-22, så de kan inte säga något om det, att jag kör järnet imorgon 8-10. Jag skiter i deras baksmälla! ☺️
debatt Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Sätt på samma techno själv i ett annat rum, fast fasvänt. Jag har ingen techno, men jag har en tryckluftsdriven bergborrmaskin. Det är väl skit samma, de låter ju likadant ändå.
Recommended Posts