Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

En av mina brister är att återberätta saker. Tex. handlingar av filmer, böcker, eller något jag varit med om. Liksom har svårt att summera en bra sammanfattning, får hjärnsläpp. Ingen annan som har det? Fidden? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

En av mina brister är att återberätta saker. Tex. handlingar av filmer, böcker, eller något jag varit med om. Liksom har svårt att summera en bra sammanfattning, får hjärnsläpp. Ingen annan som har det? Fidden? 😕

beror på, några dagar efter kan jag göra det hjälpligt i skrift, men jag måste ha processat det länge först. I tal blir det aldrig bra. Blir bara en massa svammel för en massa fågelholkar.

Link to comment
Dela på andra sajter

En av mina brister är att återberätta saker. Tex. handlingar av filmer, böcker, eller något jag varit med om. Liksom har svårt att summera en bra sammanfattning, får hjärnsläpp. Ingen annan som har det? Fidden? 😕

Det är jag jättebra på.

Link to comment
Dela på andra sajter

En av mina brister är att återberätta saker. Tex. handlingar av filmer, böcker, eller något jag varit med om. Liksom har svårt att summera en bra sammanfattning, får hjärnsläpp. Ingen annan som har det? Fidden? 😕

Är ganska säker på att det är dom som kan återberätta böcker och filmer och sånt på ett koherent och informativt sätt som är konstiga.

Link to comment
Dela på andra sajter

beror på, några dagar efter kan jag göra det hjälpligt i skrift, men jag måste ha processat det länge först. I tal blir det aldrig bra. Blir bara en massa svammel för en massa fågelholkar.

Ja, det var i tal som jag tänkte på, i skrift går det bättre, då kan man tänka efter, redigera. Va skönt att inte vara helt ensam då.

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Jahapp, nu gjorde jag det igen och stänger för ikväll!

N8!

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Ska spela till 04 imorgon, så nu är ju frågan om det smartaste är att vara uppe sent och försöka sova till sent (kommer säkert vakna hyfsat tidigt ändå) eller gå och lägga mig relativt snart och vakna "tidigt".

Link to comment
Dela på andra sajter

404? Kommer att tänka på det felmeddelande man alltid fick när man försökte gå in på en hemsida 1996 ;P

ja, jag fick precis ett sånt när jag skulle lyssna på drloop, fast sen funkade det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska spela till 04 imorgon, så nu är ju frågan om det smartaste är att vara uppe sent och försöka sova till sent (kommer säkert vakna hyfsat tidigt ändå) eller gå och lägga mig relativt snart och vakna "tidigt".

Lägg dig sent och vakna tidigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...