Memphis Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 En av mina brister är att återberätta saker. Tex. handlingar av filmer, böcker, eller något jag varit med om. Liksom har svårt att summera en bra sammanfattning, får hjärnsläpp. Ingen annan som har det? Fidden? 😕
Fidden Postat 8 april 2011 Trådstartare Postat 8 april 2011 En av mina brister är att återberätta saker. Tex. handlingar av filmer, böcker, eller något jag varit med om. Liksom har svårt att summera en bra sammanfattning, får hjärnsläpp. Ingen annan som har det? Fidden? 😕 beror på, några dagar efter kan jag göra det hjälpligt i skrift, men jag måste ha processat det länge först. I tal blir det aldrig bra. Blir bara en massa svammel för en massa fågelholkar.
Dingbats Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 En av mina brister är att återberätta saker. Tex. handlingar av filmer, böcker, eller något jag varit med om. Liksom har svårt att summera en bra sammanfattning, får hjärnsläpp. Ingen annan som har det? Fidden? 😕 Det är jag jättebra på.
Overkill Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 En av mina brister är att återberätta saker. Tex. handlingar av filmer, böcker, eller något jag varit med om. Liksom har svårt att summera en bra sammanfattning, får hjärnsläpp. Ingen annan som har det? Fidden? 😕 Är ganska säker på att det är dom som kan återberätta böcker och filmer och sånt på ett koherent och informativt sätt som är konstiga.
Fidden Postat 8 april 2011 Trådstartare Postat 8 april 2011 Det är jag jättebra på. *drar ner gylfen* Prove yourself!
Dingbats Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 *drar ner gylfen* Prove yourself! Vill du jag ska återberätta incidenten jag hade med din långe jan?
Dingbats Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 Är ganska säker på att det är dom som kan återberätta böcker och filmer och sånt på ett koherent och informativt sätt som är konstiga. Det är de inte ensamma om.
drloop (oregistrerad) Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 Låter detta gay? Your browser does not support the HTML5 audio tag
Dingbats Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 Min är ganska stor faktiskt. I högstadiet kallades jag "Edvin med den store".
Memphis Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 beror på, några dagar efter kan jag göra det hjälpligt i skrift, men jag måste ha processat det länge först. I tal blir det aldrig bra. Blir bara en massa svammel för en massa fågelholkar. Ja, det var i tal som jag tänkte på, i skrift går det bättre, då kan man tänka efter, redigera. Va skönt att inte vara helt ensam då. 🥰
Fidden Postat 8 april 2011 Trådstartare Postat 8 april 2011 Min är ganska stor faktiskt. I högstadiet kallades jag "Edvin med den store". 😄
Memphis Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 Låter detta gay? Your browser does not support the HTML5 audio tag Inte alls, låter kanon!
Jetblack Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 404, oh 404, cant take no more, oh 404 404? Kommer att tänka på det felmeddelande man alltid fick när man försökte gå in på en hemsida 1996 ;P
drloop (oregistrerad) Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 (redigerat) Jahapp, nu gjorde jag det igen och stänger för ikväll! N8! Redigerat 8 april 2011 av drloop
Overkill Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 Ska spela till 04 imorgon, så nu är ju frågan om det smartaste är att vara uppe sent och försöka sova till sent (kommer säkert vakna hyfsat tidigt ändå) eller gå och lägga mig relativt snart och vakna "tidigt".
Fidden Postat 8 april 2011 Trådstartare Postat 8 april 2011 404? Kommer att tänka på det felmeddelande man alltid fick när man försökte gå in på en hemsida 1996 ;P ja, jag fick precis ett sånt när jag skulle lyssna på drloop, fast sen funkade det.
Fidden Postat 8 april 2011 Trådstartare Postat 8 april 2011 Jahapp, nu gjorde jag det igen och stänger för ikväll! N8! Nåtta på dig själv!
Dingbats Postat 8 april 2011 Postat 8 april 2011 Ska spela till 04 imorgon, så nu är ju frågan om det smartaste är att vara uppe sent och försöka sova till sent (kommer säkert vakna hyfsat tidigt ändå) eller gå och lägga mig relativt snart och vakna "tidigt". Lägg dig sent och vakna tidigt.
Recommended Posts