Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Funderar på att dra igång organisationen "Svensk vänster för en samnordisk superstat". Är det någon som vill vara med och brainstorma fram ett manifest?

Pax för att vara utbildningsminister!

Annons
Postat

Dingbats: Grejjen jag var på igår heter http://www.drsketchy.se/ och finns tydligen starkt i Stockholm. Gå på deras evenemang! Om inte annat för att bonda med seriefolk och ha det jävligt kul. Roligaste jag gjort i år!

När vi ändå är igång, hur har din uppväxt varit?

Postat (redigerat)

När vi ändå är igång, hur har din uppväxt varit?

Både bra och dålig. Problemen var väl inte så mycket utåtagerande utan mer undertryckta, eller vad man ska säga. Men de gjorde väl sitt bästa även om jag tycker det finns saker de kunde gjort bättre.

EDIT: Men säger som Memphis, nu är det bra.

Redigerat av laxlaxlax
Postat (redigerat)

Har du dödslängtan?

Nej men en lite spänning i livet är bara kul. Jag tycker man växer genom att göra nya saker och träffa nya människor.

Roligt att dela erfarenheter med någon från ett annat land, få nya perspektiv på saker etc.

Redigerat av Memphis
Postat

Händer en del i stan idag. Göteborgsvarvet samt demonstrationer angående muslimska Moskén som håller på att byggas. Tur att man ska iväg då.

Postat

Pax för att vara utbildningsminister!

Men jag tänkte mig mer som en utomparlamentarisk kamporganisation! Du kan få vara talesman i utbildningspolitiska frågor.

Postat

För övrigt har jag inga ekonomiska bekymmer. 13000 på kontot, sådär en 4000 i cash måney och ytterligare 1700 nu idag.

jag bjuckar hela längsta på sprit

Postat

Lite bakis fortfarande... men drog till örebro iallafall och gick hälsade på 4sound.

Postat

Lite bakis fortfarande... men drog till örebro iallafall och gick hälsade på 4sound.

Har de utskänkningstillstånd?

Postat

För övrigt har jag inga ekonomiska bekymmer. 13000 på kontot, sådär en 4000 i cash måney och ytterligare 1700 nu idag.

jag bjuckar hela längsta på sprit

Grattis förresten! Nu kan du dricka sprit i USA också.

Postat

Grattis förresten! Nu kan du dricka sprit i USA också.

Tack. Men i Sverige är det väl ingenting alls som ändras? Om det inte är kanske lastbilskörkort eller något sånt där.

Postat

Tack. Men i Sverige är det väl ingenting alls som ändras? Om det inte är kanske lastbilskörkort eller något sånt där.

Är väl 21 på vissa ställen kanske. Men i praktiken kanske inte så mycket ändras för dig.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.