Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

För att förtydliga, jag skall alltså titta på en annans bal, inte "gå på den" själv.

Jaså jahaa.. Ptja, DÅ kan du ju vara klädd hur du vill. Totally my bad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Lyssnade, var jättebra ju! Blev en kommentar. Jag är alldeles för dålig på att lyssna i demodelen, är sällan något att ha där så man tappar suget.

hehe, tänkte först att det var en uggla när jag såg länken. 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Asså sedär! Grattis Dingis!

Lite nödigt uttryck egentligen men det är ju trevligt att uppvakta folk lite.

Håller dock med om att fylla år är en börda som du tidigare skrev, har tyckt det hela min uppväxt. Gillar inte uppmärksamhet, och så måste man få saker som man inte pallar få, och massa annat jobbigt.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Förra året kom mina två småbröder på besök och vi käkade pizza. Jag fick en stor öl i present. Det var helt lagom liksom! 😄 Så gött när man inte bor hemma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter ett citat av william blake. Har du nånsin fel?

Inte i det här fallet. Det är min bestämda åsikt att "The Doors", oavsett vad det kommer ifrån och vilka fantastiska inspirationskällor som kokats ihop till detta namn, är töntigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte i det här fallet. Det är min bestämda åsikt att "The Doors", oavsett vad det kommer ifrån och vilka fantastiska inspirationskällor som kokats ihop till detta namn, är töntigt.

Ja, hardenäran i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte i det här fallet. Det är min bestämda åsikt att "The Doors", oavsett vad det kommer ifrån och vilka fantastiska inspirationskällor som kokats ihop till detta namn, är töntigt.

Till skillnad från "min förstärkta lilla rabarber".

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...