Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Jo. Vilka är dina egna upplevelser av graham parker?

Jag känner igen namnet men var tvungen att youtube:a honom men det är lika intetsägande för mig ändå 😑

Såatte... det blir nog "pass" på den frågan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag känner igen namnet men var tvungen att youtube:a honom men det är lika intetsägande för mig ändå 😑

Såatte... det blir nog "pass" på den frågan.

Han kommer på längstalistan så småningom. Under tiden kan du lyssna in dej på randy newman.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han kommer på längstalistan så småningom. Under tiden kan du lyssna in dej på randy newman.

(Jag har inte Spotify). Randy Newman gillar jag inget vidare. Låtarna är iofs bra men det är rösten jag stör mig på. Den är så...torr. Hans röst är som att äta havregryn direkt ur påsen..

Link to comment
Dela på andra sajter

(Jag har inte Spotify). Randy Newman gillar jag inget vidare. Låtarna är iofs bra men det är rösten jag stör mig på. Den är så...torr. Hans röst är som att äta havregryn direkt ur påsen..

Alla har väl spotify om dom vill. Ingen dum liknelse på rösten där men jag har väl vant mej. Vill man höra dessa briljanta låtar får man stå ut med rösten. Dessutom är han ju en av de främsta inom filmmusik, tänkte att memphis kanske ville höra låtarna oxå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi är "kompisar" med Style of Eye. Och han håller på å gör massa med Sebastian Ingrosso tydligen.

Men SHM är väl inte riktigt samma grej som ni sysslar med? Även om de är stora och det är coolt osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Utveckla gärna.

Jag lever hellre i nutiden än går med skygglappar för allt som händer här och nu, och intalar mig själv att allt var bättre förr. Det man glömmer då är att allt var förr förr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lever hellre i nutiden än går med skygglappar för allt som händer här och nu, och intalar mig själv att allt var bättre förr. Det man glömmer då är att allt var förr förr.

Det här ska du väl kunna formulera bättre, eller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...