Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Jag drömde att Håkan Hellström skulle vara med i melodifestivalen. Så jag tog tunnelbanan till Göteborg (tog ca en halvtimme), och skulle se finalen i Scandinavium. Men när jag kom dit var jag inte så pepp på det, så jag funderade på att sälja biljetterna och göra något roligare istället. Minns inte om jag gjorde det eller inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Det är kul när man drömmer helt sjuka saker och blir lite förvånad själv. Typ att det fanns tunnelbana till Göteborg, det hade jag ingen aning om. EDIT: Alltså i drömmen. Jag blev lite paff i drömmen att det gick.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske går nån film på kulturhuset emmellanåt.

Det brukar vara sådana där smala (ej smalfilm) franska filmer med abort-tema...typ "16-årig tjej blir ofrivilligt på smällen och går loss med rostig stålgalge" 😑 Fast iofs; hellre det än poetry slam 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Det brukar vara sådana där smala (ej smalfilm) franska filmer med abort-tema...typ "16-årig tjej blir ofrivilligt på smällen och går loss med rostig stålgalge" 😑 Fast iofs; hellre det än poetry slam 😛

Finns ju breda abortfilmer också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä. TV. Kan inte gå på bio. Det är alltid nån idiot som sitter och sparkar i ens ryggstöd. Förresten finns det ingen bio här.

Händer det verkligen varje gång alltså, då måste det vila en förbannelse över dig, låter jobbigt. Aldrig hänt mig, men sen är ju jag grym också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Händer det verkligen varje gång alltså, då måste det vila en förbannelse över dig, låter jobbigt. Aldrig hänt mig, men sen är ju jag grym också.

Åh fan... det hade jag ingen aning om 😛 Att du skulle vara grym...

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Åh fan... det hade jag ingen aning om 😛 Att du skulle vara grym...

😆 haha, kände på mig att jag skulle bli ugglad men var ju ändå tvungen att kolla liksom. 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...