Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Det gör de bara i illa skrivna filmer och det speglar inte ett logiskt tänkande för fem sekunder.

Vad skulle du önska skulle ske om det inte var Pazo därinne på muggen och du var Overkill?

Hur stor sannolikhet är det att det du då i det läget önskade skulle ske verkligen sker?

Man måste ju tänka logiskt och rationellt i sådana situationer!

Ropa eller strunta i att tända lampor är urbota korkat.

Debatt, har du sett några av de filmer jag tipsade dig om?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan tipsa om Slacker, 1991, av Richard Linklater. Man får följa en massa folk, finns ingen huvudperson, bara små brottstycken av interaktion och babbel.

Antar att du har läst tärningsspelaren av luke rhinehart. Om inte skulle du säkert gilla den. En riktig skitbok.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Gött! Ska och klättra ikväll så jag strävar också uppåt.

Härligt!

Jo, fikan blev av, var en väldigt trevlig tjej. Hade inte så norrländsk dialekt som jag trodde hon skulle ha. Blev nån halvtimme över en kaffe och sen skulle hon träffa en polare.

Men i bakhuvudet maler tanken på om jag ska hoppa av bandet. Känns som vi ständigt återkommer till samma problem och det suger musten ur mig och jag ogillar den rollen jag har i bandet. Och tycker dessutom personerna jag lirar med är påfrestande. Bah.

Åh, såppass alltså. =/ Tråkigt att höra, man vill ju att musik skall vara roligt så jag förstår dig verkligen.

Min polare var rätt påfrestande idag med, men nu kommer jag inte se honom på 3 månader så är rätt skönt.

Har haft funderingar på att lämna mitt band med, det är visserligen ett väldigt härligt gäng, men blir ibland trött på metal ibland plus att det tar tid från skolan som jag egentligen inte har känns det som. Efter utbildningen skulle jag vilja starta upp nått pop-indie-elektroniskt alá typ Two door cinemaclub -band, hade varit ball. Lite i stil med denna skiss på låt jag gjorde för ett tag sedan:

http://dl.dropbox.com/u/5736107/Ny%20mapp/The%20surrenderMix2.mp3

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gött! Ska och klättra ikväll så jag strävar också uppåt.

Men i bakhuvudet maler tanken på om jag ska hoppa av bandet. Känns som vi ständigt återkommer till samma problem och det suger musten ur mig och jag ogillar den rollen jag har i bandet. Och tycker dessutom personerna jag lirar med är påfrestande. Bah.

Vad är det som håller dej kvar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Nej och orsaken är det av dig redan konstaterade sépe-problemet.

Ah, just det! Typiskt då. Gå till en videbutik då vettja, de finns fortfarande faktiskt! 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...