Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Hehe

drloop (oregistrerad)
Postat

Fan va gott det vore med pommes nu

Tycker samma sak.

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag skall ha pommes.

Postat

Detta har jag missat fullständigt. Och det är inte hon i tvättstugan?

Nepp, inte hon. Hon förblev bara en trevlig granne. 😄

Postat

Det gör de bara i illa skrivna filmer och det speglar inte ett logiskt tänkande för fem sekunder.

Vad skulle du önska skulle ske om det inte var Pazo därinne på muggen och du var Overkill?

Hur stor sannolikhet är det att det du då i det läget önskade skulle ske verkligen sker?

Man måste ju tänka logiskt och rationellt i sådana situationer!

Ropa eller strunta i att tända lampor är urbota korkat.

Debatt, har du sett några av de filmer jag tipsade dig om?

Postat

Kan tipsa om Slacker, 1991, av Richard Linklater. Man får följa en massa folk, finns ingen huvudperson, bara små brottstycken av interaktion och babbel.

Postat

Kan tipsa om Slacker, 1991, av Richard Linklater. Man får följa en massa folk, finns ingen huvudperson, bara små brottstycken av interaktion och babbel.

Antar att du har läst tärningsspelaren av luke rhinehart. Om inte skulle du säkert gilla den. En riktig skitbok.

Postat (redigerat)

Gött! Ska och klättra ikväll så jag strävar också uppåt.

Härligt!

Jo, fikan blev av, var en väldigt trevlig tjej. Hade inte så norrländsk dialekt som jag trodde hon skulle ha. Blev nån halvtimme över en kaffe och sen skulle hon träffa en polare.

Men i bakhuvudet maler tanken på om jag ska hoppa av bandet. Känns som vi ständigt återkommer till samma problem och det suger musten ur mig och jag ogillar den rollen jag har i bandet. Och tycker dessutom personerna jag lirar med är påfrestande. Bah.

Åh, såppass alltså. =/ Tråkigt att höra, man vill ju att musik skall vara roligt så jag förstår dig verkligen.

Min polare var rätt påfrestande idag med, men nu kommer jag inte se honom på 3 månader så är rätt skönt.

Har haft funderingar på att lämna mitt band med, det är visserligen ett väldigt härligt gäng, men blir ibland trött på metal ibland plus att det tar tid från skolan som jag egentligen inte har känns det som. Efter utbildningen skulle jag vilja starta upp nått pop-indie-elektroniskt alá typ Two door cinemaclub -band, hade varit ball. Lite i stil med denna skiss på låt jag gjorde för ett tag sedan:

Redigerat av Memphis
Postat

Antar att du har läst tärningsspelaren av luke rhinehart. Om inte skulle du säkert gilla den. En riktig skitbok.

Jag orkar inte läsa böcker över 200 sidor.

Postat

Gött! Ska och klättra ikväll så jag strävar också uppåt.

Men i bakhuvudet maler tanken på om jag ska hoppa av bandet. Känns som vi ständigt återkommer till samma problem och det suger musten ur mig och jag ogillar den rollen jag har i bandet. Och tycker dessutom personerna jag lirar med är påfrestande. Bah.

Vad är det som håller dej kvar?

Postat

Det var den du rekommenderade att jag skulle läsa.

Postat

Gött! Härlig låt o härliga ljud.

åh tack, va roligt att du gillade den! Någonting i den är ostämt, hörs på refrängen, hehe.

Postat

Debatt, har du sett några av de filmer jag tipsade dig om?

Nej och orsaken är det av dig redan konstaterade sépe-problemet.

Postat (redigerat)

Nej och orsaken är det av dig redan konstaterade sépe-problemet.

Ah, just det! Typiskt då. Gå till en videbutik då vettja, de finns fortfarande faktiskt! 😛

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.