Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Jorå, blir mer och mer seriöst med henne känns det som. Hon messade idag och sade att hon saknade mig och tyckte vardagarna var långtråkiga när hon visste att vi inte skulle ses till helgen. 😊 Har träffats varje helg det senaste men nu har båda fullt upp nämligen, såatte. Får väl se vad det blir. ☺️

Detta har jag missat fullständigt. Och det är inte hon i tvättstugan?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ropa och se om det är han?

Det gör de bara i illa skrivna filmer och det speglar inte ett logiskt tänkande för fem sekunder.

Vad skulle du önska skulle ske om det inte var Pazo därinne på muggen och du var Overkill?

Hur stor sannolikhet är det att det du då i det läget önskade skulle ske verkligen sker?

Man måste ju tänka logiskt och rationellt i sådana situationer!

Ropa eller strunta i att tända lampor är urbota korkat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gör de bara i illa skrivna filmer och det speglar inte ett logiskt tänkande för fem sekunder.

Vad skulle du önska skulle ske om det inte var Pazo därinne på muggen och du var Overkill?

Hur stor sannolikhet är det att det du då i det läget önskade skulle ske verkligen sker?

Man måste ju tänka logiskt och rationellt i sådana situationer!

Ropa eller strunta i att tända lampor är urbota korkat.

Heheh e du full eller?

Jag hade ropat! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Neosus, vad tror du hade hänt om det varit en mördare inne på muggen?

Tror du han hade svarat: Jaa, lille Graaahn, det är bara Blodige Burt som skiter

lite, sen ska jag skära halsen av dig, så var inte orolig du. Vad förväntar

du dig av ropandet?

Ropar man så varnar man ju angriparen, men ger denne tid att tänka, positionera sig,

gripa tag i och ladda ev vapen. Helt enkelt förbereda sig. Varför ska man ge den fördelen?

😳

Det behöver man ju inte ens vara utbildad i stridskonst för att fatta att det vore

åt helvete. Folk tänker inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Neosus, vad tror du hade hänt om det varit en mördare inne på muggen?

Tror du han hade svarat: Jaa, lille Graaahn, det är bara Blodige Burt som skiter

lite, sen ska jag skära halsen av dig, så var inte orolig du. Vad förväntar

du dig av ropandet?

Ropar man så varnar man ju angriparen, men ger denne tid att tänka, positionera sig,

gripa tag i och ladda ev vapen. Helt enkelt förbereda sig. Varför ska man ge den fördelen?

😳

Det behöver man ju inte ens vara utbildad i stridskonst för att fatta att det vore

åt helvete. Folk tänker inte.

Hehehe... Nu tänker du för mycket debatt!

Gå och lägg dig!

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gick och kollade igår kväll då och såg aldrig personen men pazos nycklar låg på bänken i hallen så jag tror det var han.

Du kommer aldrig få veta säkert. Tänk om samma sak händer igen i natt. Då blir du bra skraj.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad rädd jag blev! Någon som var i hallen. Tror det är pazo (nu är personen på toa) men det verkar jättekonstigt eftersom han skulle ut i kväll och gick för typ 45 minuter sedan.

De var jag!

Kom till göteborgs, betalade inträde, gick in... sen kickade sissta groggen in och jag blev sjuuukt full å börja må asdåligt. så jag gick hem på en gång och spydde sönder på toa 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Imorn skall jag förhoppningsvis fika med en chat-tjejkompis jag aldrig träffat men haft sporadisk kontakt med några år. För skojs skull bara. En jämngammal norrlänning från Skellefteå, blir nog trevligt. 🙂 Därav har jag mer hopp om morgondagen.

Gött! Ska och klättra ikväll så jag strävar också uppåt.

Men i bakhuvudet maler tanken på om jag ska hoppa av bandet. Känns som vi ständigt återkommer till samma problem och det suger musten ur mig och jag ogillar den rollen jag har i bandet. Och tycker dessutom personerna jag lirar med är påfrestande. Bah.

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

De var jag!

Kom till göteborgs, betalade inträde, gick in... sen kickade sissta groggen in och jag blev sjuuukt full å börja må asdåligt. så jag gick hem på en gång och spydde sönder på toa 😛

Haha! Jag hade tre scenarior, alla lite olika sannolika: 1) det var sjuk kö och ni bestämde er för att gå hem istället, 2) du var asfull, 3) det var nån som gick runt i huset och letade efter en olåst dörr.

Link to comment
Dela på andra sajter

De var jag!

Kom till göteborgs, betalade inträde, gick in... sen kickade sissta groggen in och jag blev sjuuukt full å börja må asdåligt. så jag gick hem på en gång och spydde sönder på toa 😛

Du får sluta med sånt. Du skrämde inte bara slag på overkill utan på hela längsta oxå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick svar från den där utredaren om mina två enkla frågor som vi pratade om Overkill, så nu slipper du ligga sömnlös för det längre!

Svaren var f.ö. ungefär så som jag själv hade svarat.

Lärorikt!

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...