Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Fan vad rädd jag blev! Någon som var i hallen. Tror det är pazo (nu är personen på toa) men det verkar jättekonstigt eftersom han skulle ut i kväll och gick för typ 45 minuter sedan.

Det är bäst du ringer polisen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Haft en rätt sopig dag jag med. Sov typ 4 timmar, en polare var ovanligt störande idag, lite olägligt eftersom jag är lättirriterad efter sömnbrist. Aja, alla dagar kan inte vara bra.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

tycker att vi skrotar denna dagen.

jag hade tänkt gå på en mysig spelning men fick inte med mig någon så blev inget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Imorn skall jag förhoppningsvis fika med en chat-tjejkompis jag aldrig träffat men haft sporadisk kontakt med några år. För skojs skull bara. En jämngammal norrlänning från Skellefteå, blir nog trevligt. 🙂 Därav har jag mer hopp om morgondagen.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Imorn skall jag nog fika med en chat-tjejkompis jag aldrig träffat men haft sporadisk kontakt med några år. För skojs skull bara. En jämngammal norrlänning från Skellefteå, blir nog trevligt. 🙂

Hur gick det med den där andra tjejen? Missade några sidor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Imorn skall jag förhoppningsvis fika med en chat-tjejkompis jag aldrig träffat men haft sporadisk kontakt med några år. För skojs skull bara. En jämngammal norrlänning från Skellefteå, blir nog trevligt. 🙂 Därav har jag mer hopp om morgondagen.

DET låter smarrigt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Hur gick det med den där andra tjejen? Missade några sidor.

Jorå, blir mer och mer seriöst med henne känns det som. Hon messade idag och sade att hon saknade mig och tyckte vardagarna var långtråkiga när hon visste att vi inte skulle ses till helgen. 😊 Har träffats varje helg det senaste men nu har båda fullt upp nämligen, såatte. Får väl se vad det blir. ☺️

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...