Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Overkill, Dingbats: Inge bruds för mig, det känns fortfarande coolt utan just nu. Har inget span och är glad med det. Men kul att du fått smak, Overkill! Kanske var längstatrådens vill-ha-brud-atomer som hoppade på dig från mig för att hålla konstant summa av den där brudcursen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Overkill, Dingbats: Inge bruds för mig, det känns fortfarande coolt utan just nu. Har inget span och är glad med det. Men kul att du fått smak, Overkill! Kanske var längstatrådens vill-ha-brud-atomer som hoppade på dig från mig för att hålla konstant summa av den där brudcursen.

Fast förbannelsen är att det bara får vara två med flickvän samtidigt. Just nu är det en, fast Micke har ju inte varit så aktiv på sistone, så då är det väl noll. Eller jag har inte koll på alla iofs, CHAE har fru eller? Men kanske bara gäller upp till en viss ålder eller jag vet inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Shiiiit!

En brud gick förbi min balkong nyss och jag noterade direkt två saker

1) hon grät 🙁

2) hon gick i totalsynkat (133 BPM) mot en låt jag håller på med

Coincidence!!??

large_woman_tin_foil_hat.jpg

Att hon gick i samma tempo eller att hon grät när du spelade din musik? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast förbannelsen är att det bara får vara två med flickvän samtidigt. Just nu är det en, fast Micke har ju inte varit så aktiv på sistone, så då är det väl noll. Eller jag har inte koll på alla iofs, CHAE har fru eller? Men kanske bara gäller upp till en viss ålder eller jag vet inte.

Men antal span då? Det måste ju vara fler.. typ fyra eller fem.

Känns som jag gett upp min slot iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast förbannelsen är att det bara får vara två med flickvän samtidigt. Just nu är det en, fast Micke har ju inte varit så aktiv på sistone, så då är det väl noll. Eller jag har inte koll på alla iofs, CHAE har fru eller? Men kanske bara gäller upp till en viss ålder eller jag vet inte.

Nopps, jag och tjejen är inte gifta (och har inga planer på det heller). Verkar det så eller? 😕 Det har liksom aldrig slagit mig att det kanske låter så gång till annan. Ber om ursäkt 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Att hon gick i samma tempo eller att hon grät när du spelade din musik? 😉

LINUS!!! Vad har vi sagt om att använda " 😉 "??? Du MÅSTE fråga Claes om tillåtelse först innan du använder hans signum. Fan, jag är aslack på dig nu. Du får INTE se hur filmen slutar!!! Fy dig. Nu är det du som omedelbart går och hämtar skämskudden!

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Coolt!

Och Harrison Ford var med i Journey to Shiloh/Helvetets utpost (1968).

Handlar den om amerikanska inbördeskriget? (Jag spekulerar vilt här nu). NU ska jag IMDB:a den så får vi se...

EDIT: det GJORDE den! Jag är bäst på att vara film/random krignörd!!!

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Handlar den om amerikanska inbördeskriget? (Jag spekulerar vilt här nu). NU ska jag IMDB:a den så får vi se...

EDIT: det GJORDE den! Jag är bäst på att vara film/random krignörd!!!

Jag har ingen aning. Den står med på listan över filmer jag sett bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha...

jag läste fel på ordet skäms-kudden tre gånger!

Tyckte det stod skärm-sudden.

😆

ååååååååååååhhhhhhhhhhhhh SOPA! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

För du bok över filmerna du sett? Sätter du betyg och skriver om handlingen oxå?

Vore ju störtcoolt ju! Det är ju nästan så man biter sig lite i underläppen sådär erotiskt....

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur lång, och hur komplett är den listan?

Några A4. Du menar om den är komplett såtillvida att jag fått med samtliga jag nånsin sett?

Nja, nej eftersom jag borde ha sett filmer mina första år också. Komplett i betydelsen

innehåller alla filmer som finns (bortsett från Indien och andra högproducerande länder av

film som man ändå inte ser någonsin), så är det ju definitivt nej eftersom det är under

500 iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Några A4. Du menar om den är komplett såtillvida att jag fått med samtliga jag nånsin sett?

Nja, nej eftersom jag borde ha sett filmer mina första år också. Komplett i betydelsen

innehåller alla filmer som finns (bortsett från Indien och andra högproducerande länder av

film som man ändå inte ser någonsin), så är det ju definitivt nej eftersom det är under

500 iaf.

Oj. Jag försökte lista alla filmer jag sett en gång för något år sen drygt och kom upp i nästan lika många, men då har jag glömt säkert minst hälften.

Link to comment
Dela på andra sajter

För du bok över filmerna du sett? Sätter du betyg och skriver om handlingen oxå?

Bok är väl att ta i, lösblad snarare, en del blad vet jag inte var de är, men de är knappast slängda.

Jag brukar sätta betyg, men de flesta är låga. Handlingen skrev jag om en period, men jag har slarvat

med det också. Borde kanske ta tag i det ordentligt. Men film är ju inte men grej, så atte...

Skulle aldrig kunna lära mig en filmreplik utantill t.ex.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...