Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

ock så bjuder jag en annan från klassen som är halvlogiskt att bjuda, en som är ologiskt att bjuda & en som är lite logiskt att bjuda men som jag egentligen inte vill ska komma för hon är lite småjobbig!

PIX-I9AEJI.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag är grym på att spara pengar.

Totalkostnad för den är 6400. Abonnemanget jag har skulle i två år kosta minst 1200 (49 kronor i månaden). Då blir den ekonomiska kostnaden 5200. Sen behöver jag en ny iPod så om man räknar med 2000 där (har istället telefonen som det nu då) så är man nere på 3200. Behöver ändå köpa ny telefon eftersom min är trasig, och räknar man då med 1000-2000 för den så är det inte så mycket mer man får betala.

Sen att jag istället hade kunnat köpa en typ billig telefon med musikspelare struntar jag i.

Men har du räknat med Eaton-Lindsey-kurvan och eventuella gyrostokastiska Newman-effekter?

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp. Den jobbar även med att kräva in TV-licenser och att få ungdomar att hålla händerna ovanför täcket.

😄

Fan, jag känner att den där ugglan kommer att börja jiddra med mig inom en snar framtid. Jaaaag... erhm...betalar inte TV-licens 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

ock så bjuder jag en annan från klassen som är halvlogiskt att bjuda, en som är ologiskt att bjuda & en som är lite logiskt att bjuda men som jag egentligen inte vill ska komma för hon är lite småjobbig!

PIX-I9AEJI.jpg

Man kan ju undra vad tunnbrödslägget gör utomhus..

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan ju undra vad tunnbrödslägget gör utomhus..

Eller hur! Borde det inte stå inomhus? Risken för elaka bakterier är överhängande 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Mus

Matta

Själv kör jag touchpad. Men annars vore den här classy:

hehe, den var schysst! 😄

det Dingis gjorde var att ändra mitt inlägg när han citerade. höhö

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Okej.

***

Förresten såg ni Kängströms senaste inlägg? Helt galet: //forum.studio.se/index.php/topic/85685-foerbannade-pung-thomann/page__view__findpost__p__1230047

JÄVLAR!!! Jag gick på den!!!!

fuuuuuuuuuu.jpg

Må skägget växa inåt på dig, LAxen och att fyra felknullade babianer stryker marmelad på din bakdel i all evighet! 😠😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...