Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Nu beställde jag en iPhone.

Jasså, soft! 4:an I guess? Jag har fortfarande inte bestämt mig än, sjukt svårt. 😛 Men har drygt 1,5 månad kvar tills det e dags att välja ny så, såatte.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

Nu flyttade vi rabarberfekken till dagen innan så nu borde ju fan hon jag bjöd kunna ÄNNU mer vubb vubb

Nice dingis. 🥰

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Nu flyttade vi rabarberfekken till dagen innan så nu borde ju fan hon jag bjöd kunna ÄNNU mer vubb vubb

Braaaa! Och kom ihåg: pic's or it didn't happen 😉

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gamleby hette västervik från början. Sen ändrade landhöjningen på det där.

😆 fast ändå ganska 😠

Var Mythbuster-crewet när man VERKLIGEN behöver dem 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Nice dingis. 🥰

Braaaa! Och kom ihåg: pic's or it didn't happen 😉

Du menar på festen eller på när hon hånglar upp mig mot en vägg?

LÄR ju bli att hon är upptagen med något helt annat just den dan istället och inte kan ALLS istället för lite grann.

Link to comment
Dela på andra sajter

LÄR ju bli att hon är upptagen med något helt annat just den dan istället och inte kan ALLS istället för lite grann.

Fråga: ska man bjuda in henne samtidigt som lite annat löst pack till eventet på facebook, eller ska man meddela henne privat?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jasså, soft! 4:an I guess? Jag har fortfarande inte bestämt mig än, sjukt svårt. 😛 Men har drygt 1,5 månad kvar tills det e dags att välja ny så, såatte.

Vänta nu.. Funkar den gamla fortfarande och du väljer ny ändå?

*Svävar med fingret ovanför miljömoral-knappen*

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar på festen eller på när hon hånglar upp mig mot en vägg?

LÄR ju bli att hon är upptagen med något helt annat just den dan istället och inte kan ALLS istället för lite grann.

Vi vill se allt. Från festens början där alla är salongsberusade till klockan är slagen "Dingbats ligger i hallen och spyr".

Förresten, är det någon som ska hångla upp någon mot en vägg så är det du. Se henne djupt i ögonen poch säg "du är min ikväll och för evigt" .. Sedan hånglar ni (förhoppningsvis) loss. Sedan, om många år, när ni berättar för era barnbarn hur det gick till när ni blev ihop säger hon "He had me at 'hello' ".

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi vill se allt. Från festens början där alla är salongsberusade till klockan är slagen "Dingbats ligger i hallen och spyr".

Förresten, är det någon som ska hångla upp någon mot en vägg så är det du. Se henne djupt i ögonen poch säg "du är min ikväll och för evigt" .. Sedan hånglar ni (förhoppningsvis) loss. Sedan, om många år, när ni berättar för era barnbarn hur det gick till när ni blev ihop säger hon "He had me at 'hello' ".

Fast jag vill inte göra nåt sånt med henne så atté. Bara drog till med den enda överdrift jag kom på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fråga: ska man bjuda in henne samtidigt som lite annat löst pack till eventet på facebook, eller ska man meddela henne privat?

Både och. Då är det ju

1) ingen big deal och hon hajar att du inte sitter med levande ljus och panflöjtsmusik i din lägenhet och väntar på att bli bestigen

men

2) får henne förhoppningsvis att känna sig lite utvald.

Herregud, ikväll är jag full av bra idéer 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Eventet!

Säker påré? Känns ju som att hon kanske missar det om man har lite otur, och i och med att hon inte är så aktiv på fejan &sådära, men å andra sidan bra mycket mindre cp-på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

NEEEEJJJJ

Jag kör på eventet säger vi och så talar vi nu om något annat.

längsta, vad har ni för musmatta?

Jag ahr en med reklam för EKO-apparater (d v s ultraljudsapparater)

Deras tagline är: "High thresholds or diaphragmatic stimulations" (Boston Sciencetific). Jag ämnar byta till någonting mindre provocerande...typ en Dell-musmatta.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

längsta, vad har ni för musmatta?

Jag ahr en med reklam för EKO-apparater.

Deras tagline är: "High thresholds or diaphragmatic stimulations" (Boston Sciencetific). Jag ämnar byta till någonting mindre provocerande...typ en Dell-musmatta.

Jag har en blå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Vänta nu.. Funkar den gamla fortfarande och du väljer ny ändå?

*Svävar med fingret ovanför miljömoral-knappen*

haha, eh.. liksom.. min katt åt upp den.. ehm.. så måste ha ny..

Nämen, min förra mobil hade jag faktiskt så länge jag kunde, flera år tills den inte fungerade längre. Den jag har nu har jag haft i två år och börjar bli sliten men funkar fast är sugen på en såndära touchphone.. 😊

Men jag källsorterar, tar inte hissen och stänger av standbyapparater iallfall, lite pluspoäng kanske?.. 😱

/Bortförklararen

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Du är rik. Varför ska du sommarjobba?

Jag är grym på att spara pengar.

Totalkostnad för den är 6400. Abonnemanget jag har skulle i två år kosta minst 1200 (49 kronor i månaden). Då blir den ekonomiska kostnaden 5200. Sen behöver jag en ny iPod så om man räknar med 2000 där (har istället telefonen som det nu då) så är man nere på 3200. Behöver ändå köpa ny telefon eftersom min är trasig, och räknar man då med 1000-2000 för den så är det inte så mycket mer man får betala.

Sen att jag istället hade kunnat köpa en typ billig telefon med musikspelare struntar jag i.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...