Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vill och vill. Kanske måste lämna lägenheten till den som har den.

Är det inte lättare att hitta en annan lägenhet i göteborg än i stockholm?

Postat

I Göteborg är ju skitsvårt. Dessutom finns alla förlag i Sthlm och det är nästan bara "Sthlmsmaffian" som blir antagna,

eller så blir de en del av Sthlm när väl så är fallet. Vem betalar förresten för en författares resor i samband med signering?

Hatar att ha "för bra" mikrofon. Den tar in alla ljud och nu kör de med nån högtryckstvätt nånstans vid huset, så det kommer

in som ett bakgrundsljud hela tiden. Och någon snickrar på ett annat hus. Kan ju lika gärna köra med öppna fönster, det är ju ingen

skillnad. Den där tätningslisten är nog idé att skaffa... 😠😐🙂

Postat

En granne spelar death metall, en annan spelar techno... samtidigt som jag även hör min akustiska gitarr i förgrunden. Det är som att lyssna på tre låtar samtidigt på inspelningen. 😳

Postat

Det verkar vara nån högtryckstvätt som inte ens finns på vår gata som jag får in tydligt i miken. Inte så konstigt... jag hör den ju själv hela tiden. Ska bli intressant att se var den finns.

Postat

Det verkar vara nån högtryckstvätt som inte ens finns på vår gata som jag får in tydligt i miken. Inte så konstigt... jag hör den ju själv hela tiden. Ska bli intressant att se var den finns.

Du får göra som dingbats och starta ett kaosprojekt.

Postat (redigerat)

Rätt skönt att ha mycket på att göra-listan. Då känner man sig uträttsam.

Redigerat av Dingbats
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.