SadamJR Postat 17 maj 2011 Postat 17 maj 2011 Hur ser bostadssituationen ut i Sthlm? Nån som vet? 😕 Vill du flytta dit?
debatt Postat 17 maj 2011 Postat 17 maj 2011 Vill du flytta dit? Vill och vill. Kanske måste lämna lägenheten till den som har den.
SadamJR Postat 17 maj 2011 Postat 17 maj 2011 Hur många i Sverige följer serien Holby City? Den är säkert populär bland folk som är hemma på dagarna.
SadamJR Postat 17 maj 2011 Postat 17 maj 2011 Vill och vill. Kanske måste lämna lägenheten till den som har den. Är det inte lättare att hitta en annan lägenhet i göteborg än i stockholm?
debatt Postat 17 maj 2011 Postat 17 maj 2011 I Göteborg är ju skitsvårt. Dessutom finns alla förlag i Sthlm och det är nästan bara "Sthlmsmaffian" som blir antagna, eller så blir de en del av Sthlm när väl så är fallet. Vem betalar förresten för en författares resor i samband med signering? ********** Hatar att ha "för bra" mikrofon. Den tar in alla ljud och nu kör de med nån högtryckstvätt nånstans vid huset, så det kommer in som ett bakgrundsljud hela tiden. Och någon snickrar på ett annat hus. Kan ju lika gärna köra med öppna fönster, det är ju ingen skillnad. Den där tätningslisten är nog idé att skaffa... 😠😐🙂
debatt Postat 17 maj 2011 Postat 17 maj 2011 En granne spelar death metall, en annan spelar techno... samtidigt som jag även hör min akustiska gitarr i förgrunden. Det är som att lyssna på tre låtar samtidigt på inspelningen. 😳
debatt Postat 17 maj 2011 Postat 17 maj 2011 Det verkar vara nån högtryckstvätt som inte ens finns på vår gata som jag får in tydligt i miken. Inte så konstigt... jag hör den ju själv hela tiden. Ska bli intressant att se var den finns.
SadamJR Postat 17 maj 2011 Postat 17 maj 2011 Det verkar vara nån högtryckstvätt som inte ens finns på vår gata som jag får in tydligt i miken. Inte så konstigt... jag hör den ju själv hela tiden. Ska bli intressant att se var den finns. Du får göra som dingbats och starta ett kaosprojekt.
debatt Postat 17 maj 2011 Postat 17 maj 2011 Antingen går klockan fel eller så var SadamJrs senaste kommentar för 1 tim o 11 min sedan. He da! 🙂
debatt Postat 17 maj 2011 Postat 17 maj 2011 Försent att värma nu. Kom på att jag måste ladda mobilen.
Dingbats Postat 17 maj 2011 Postat 17 maj 2011 (redigerat) Rätt skönt att ha mycket på att göra-listan. Då känner man sig uträttsam. Redigerat 17 maj 2011 av Dingbats
Recommended Posts