Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Ja. Men du har väl redan läst mina långa inlägg om det, hoppas jag.

Jo, en del iaf. 😛 Låter otroligt lågt för att vara idag 2011, har du ingen bredbandsuppkoppling?, edit, just ja, det var bara nu när du var begränsad det är så lågt? Inte annars?

Här har vi 60Mbit/s i mottagning av filer samt 8Mbit/s för att skicka filer. Snabbt som satan i gatan alltså. 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Källan är JAG! Det är ju vad JAG tycker. Det finns inte nedskrivet nån annanstans. 😠

Muckar du elle!? 😠

Postat

Jo, en del iaf. 😛 Låter otroligt lågt för att vara idag 2011, har du ingen bredbandsuppkoppling?, edit, just ja, det var bara nu när du var begränsad det är så lågt? Inte annars?

Här har vi 60Mbit/s i mottagning av filer samt 8Mbit/s för att skicka filer. Snabbt som satan i gatan alltså. 😄

Jaaaa... men det är ju bara för att jag kommit upp i gränsen på 20 GB denna månaden. Det gjorde jag redan efter 3 fotbollsmatcher och 3 filmer - allt streamat. Jag tänkte ju inte på att det räknades som nedladdning det också. Att man kan ha sin dator för att se på tv med är ju världens största bluff.

Du ska ju samtidigt veta att 3 som jag har tydligen är näst bäst bland mobila bredband för det. Telenor ska tydligen vara vassast. Telia klarar 5 GB, vilket är typ 1.5 film.

Så nu sitter jag med ett Viaplay för 199 spänn som jag inte kan se som jag tänkte. Ska man ha betal-tv, ska man ha det på tv och inte på dator.

Postat

Akta! Det är länk från nöjesguiden!!!

Den där trädgårdstomten dödade nån tant. Hon typ ramlade ner i en yttepytteliten damm (6 dm djup) och fick den över sig och kunde inte komma upp. Tragiskt men tomten ser ut som en snopp.

Postat

Den där trädgårdstomten dödade nån tant. Hon typ ramlade ner i en yttepytteliten damm (6 dm djup) och fick den över sig och kunde inte komma upp. Tragiskt men tomten ser ut som en snopp.

Den ser ju ond ut också.

Postat

Asså! om jag räknar igår som tiden efter att jag vaknade vid 17... då var igår 9h lång för mig! 😛

hehe, orka. 😛

Postat

tomte2.jpg

Typisk sån där figur som dyker upp på olika platser genom historien och har ihjäl människor. Tycker fö inte alls att den ser ut som en tomte.

Postat

Faran är över, det var en infektion. Ingenting annat. Min flickvän ska gå på pencilin och kanske drenera skiten imorgon och sen är det över. Fyfaaaaan vilken jävla rysare det har varit, men nu är det iallafall över.

Postat

Faran är över, det var en infektion. Ingenting annat. Min flickvän ska gå på pencilin och kanske drenera skiten imorgon och sen är det över. Fyfaaaaan vilken jävla rysare det har varit, men nu är det iallafall över.

HÄRLIGT!!!

Postat

Skönt att höra!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.