Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Ja. Men du har väl redan läst mina långa inlägg om det, hoppas jag.

Jo, en del iaf. 😛 Låter otroligt lågt för att vara idag 2011, har du ingen bredbandsuppkoppling?, edit, just ja, det var bara nu när du var begränsad det är så lågt? Inte annars?

Här har vi 60Mbit/s i mottagning av filer samt 8Mbit/s för att skicka filer. Snabbt som satan i gatan alltså. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, en del iaf. 😛 Låter otroligt lågt för att vara idag 2011, har du ingen bredbandsuppkoppling?, edit, just ja, det var bara nu när du var begränsad det är så lågt? Inte annars?

Här har vi 60Mbit/s i mottagning av filer samt 8Mbit/s för att skicka filer. Snabbt som satan i gatan alltså. 😄

Jaaaa... men det är ju bara för att jag kommit upp i gränsen på 20 GB denna månaden. Det gjorde jag redan efter 3 fotbollsmatcher och 3 filmer - allt streamat. Jag tänkte ju inte på att det räknades som nedladdning det också. Att man kan ha sin dator för att se på tv med är ju världens största bluff.

Du ska ju samtidigt veta att 3 som jag har tydligen är näst bäst bland mobila bredband för det. Telenor ska tydligen vara vassast. Telia klarar 5 GB, vilket är typ 1.5 film.

Så nu sitter jag med ett Viaplay för 199 spänn som jag inte kan se som jag tänkte. Ska man ha betal-tv, ska man ha det på tv och inte på dator.

Link to comment
Dela på andra sajter

Akta! Det är länk från nöjesguiden!!!

Den där trädgårdstomten dödade nån tant. Hon typ ramlade ner i en yttepytteliten damm (6 dm djup) och fick den över sig och kunde inte komma upp. Tragiskt men tomten ser ut som en snopp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den där trädgårdstomten dödade nån tant. Hon typ ramlade ner i en yttepytteliten damm (6 dm djup) och fick den över sig och kunde inte komma upp. Tragiskt men tomten ser ut som en snopp.

Den ser ju ond ut också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Faran är över, det var en infektion. Ingenting annat. Min flickvän ska gå på pencilin och kanske drenera skiten imorgon och sen är det över. Fyfaaaaan vilken jävla rysare det har varit, men nu är det iallafall över.

Link to comment
Dela på andra sajter

Faran är över, det var en infektion. Ingenting annat. Min flickvän ska gå på pencilin och kanske drenera skiten imorgon och sen är det över. Fyfaaaaan vilken jävla rysare det har varit, men nu är det iallafall över.

HÄRLIGT!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Faran är över, det var en infektion. Ingenting annat. Min flickvän ska gå på pencilin och kanske drenera skiten imorgon och sen är det över. Fyfaaaaan vilken jävla rysare det har varit, men nu är det iallafall över.

Skönt att höra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...