Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

slapbass kan inte jag spela, men det finns ett presetljud som heter slapbass och använder jag det så låter det mer slapbas än om jag inte använder det för att få det att låta slapbas, även om det inte riktigt låter slapbas då i alla fall, men nästan.

Link to comment
Dela på andra sajter

slapbass kan inte jag spela, men det finns ett presetljud som heter slapbass och använder jag det så låter det mer slapbas än om jag inte använder det för att få det att låta slapbas, även om det inte riktigt låter slapbas då i alla fall, men nästan.

Börjar nästan tro att du och Grahn är samma person. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill bara tillägga:

1) att Solsidan eller vad den heter börjar igen på Söndag. Överraskad, Memph? Enda roliga i den är ju Mia Skäringer.

Felix Herngren är mycket bra i reklamfilmerna dock, synd han inte håller den klassen i tv-serien. Galoschhakan är

tråkig.

2) att jag inte alls fastnat för Lena som sjöng Tysklands bidrag i ESC- inte på något sätt min typ.

3) att jag ska göra en hel del imorgon, också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill bara tillägga:

1) att Solsidan eller vad den heter börjar igen på Söndag. Överraskad, Memph? Enda roliga i den är ju Mia Skäringer.

Felix Herngren är mycket bra i reklamfilmerna dock, synd han inte håller den klassen i tv-serien. Galoschhakan är

tråkig.

Du ljuger, 😮 källa tack.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...