Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

slapbass kan inte jag spela, men det finns ett presetljud som heter slapbass och använder jag det så låter det mer slapbas än om jag inte använder det för att få det att låta slapbas, även om det inte riktigt låter slapbas då i alla fall, men nästan.

Postat

slapbass kan inte jag spela, men det finns ett presetljud som heter slapbass och använder jag det så låter det mer slapbas än om jag inte använder det för att få det att låta slapbas, även om det inte riktigt låter slapbas då i alla fall, men nästan.

Börjar nästan tro att du och Grahn är samma person. 😛

Postat

Jag har sedan länge haft misstanken att alla på studio forum är samma person, utom jag förståss.

Är inte det skrivtekniskt omöjligt?

Postat

Är inte det skrivtekniskt omöjligt?

Det är inte säkert. Du verkar ju kunna ha fler trådar iång samtidigt och skriva rätt långa inlägg hela tiden.

Postat

EAGLES VIDEO

Som jag skrev förut idag så är mitt bredband nu 150 kbps ungefär,

så det omöjliggör streamad bild, klarar inte ens ljud.

Eagles - New kid in Town, mycket bra låt.

Postat

Videon verkar vara från Australien va?!

Då är den nog rätt så nyinspelad.

Mycket upphovsrättsinfo för deras andra videos på YouTube.

Postat

Vill bara tillägga:

1) att Solsidan eller vad den heter börjar igen på Söndag. Överraskad, Memph? Enda roliga i den är ju Mia Skäringer.

Felix Herngren är mycket bra i reklamfilmerna dock, synd han inte håller den klassen i tv-serien. Galoschhakan är

tråkig.

2) att jag inte alls fastnat för Lena som sjöng Tysklands bidrag i ESC- inte på något sätt min typ.

3) att jag ska göra en hel del imorgon, också.

Postat

Vill bara tillägga:

1) att Solsidan eller vad den heter börjar igen på Söndag. Överraskad, Memph? Enda roliga i den är ju Mia Skäringer.

Felix Herngren är mycket bra i reklamfilmerna dock, synd han inte håller den klassen i tv-serien. Galoschhakan är

tråkig.

Du ljuger, 😮 källa tack.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.