Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

"Vi ämnar i denna studie inte att pröva någon av de nämnda hypoteserna, utan genomför ett experiment helt utan relevans för något tidigare introducerat problemområde."

Kan man inte bara få godkänt på sånt

Postat

Ha haa, jag är sämst på slapbass. Jävlar i min låda! 😆

Postat

NU är ju inte slapbass något vidare najs öht men det blir ju inte bättre av att jag försöker spela det.

Postat

"Vi ämnar i denna studie inte att pröva någon av de nämnda hypoteserna, utan genomför ett experiment helt utan relevans för något tidigare introducerat problemområde."

Gud, jag får ont i huvudet bara av att läsa det där. Borta är pluggdagarna och jag är SÅ nöjd med det.

Postat

NU är ju inte slapbass något vidare najs öht men det blir ju inte bättre av att jag försöker spela det.

Undrar om det inte är på väg tillbaka.

Postat

Undrar om det inte är på väg tillbaka.

nooooooooo128608700565281862_quotYou_need_to_get_a_check_in_your_brainquot-s358x254-118779-475.jpg

Slapbass är ju gott

vomit-boy01-vomit-puke-sick-smiley-emoticon-000652-medium.gif

😆

Postat

Pazo: inte mycket. Det verkar iofs som om de flesta härinne upphöjer slapbass till norm/Gud/whatever (någonting jag inte gör)

Själv?

Postat

Pazo: inte mycket. Det verkar iofs som om de flesta härinne upphöjer slapbass till norm/Gud/whatever (någonting jag inte gör)

Själv?

Men du tyx ju va den enda som lirar.

Postat

Men du tyx ju va den enda som lirar.

Korrektion: försökte lira 😑 Det gick åt helvete. Men kul hade jag ☺️

Postat

Jag sitter mest bara här och slappar

HAHAHAHAHAHA VA Roooligt..... 😑

Snare_Drum_and_Sticks_Royalty_Free_Clipart_Picture_080930-220551-470042.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.