Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Som svar på allas motfrågor - det är bra med mig, under omständigheterna.

Min flickvän har en knöl i bröstet som dom skulle röntgat idag, men det fanns inte plats, trots en akut-remiss från hennes läkare. Hennes läkare säger att det antagligen är något med lymfkörtlarna men tills vi med säkerhet vet är man allt mer än lite skakis kan man säga...

Link to comment
Dela på andra sajter

Som svar på allas motfrågor - det är bra med mig, under omständigheterna.

Min flickvän har en knöl i bröstet som dom skulle röntgat idag, men det fanns inte plats, trots en akut-remiss från hennes läkare. Hennes läkare säger att det antagligen är något med lymfkörtlarna men tills vi med säkerhet vet är man allt mer än lite skakis kan man säga...

Håller tummarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

olivolja

Makrill: hur funkar det?

Man ska äta mindre portioner än man tror. Då håller man sig smal.

Ja, fast man blir mätt på de första två tredjedelarna.

Inspirerad av din blondin till skolkamrat?

Link to comment
Dela på andra sajter

Som svar på allas motfrågor - det är bra med mig, under omständigheterna.

Min flickvän har en knöl i bröstet som dom skulle röntgat idag, men det fanns inte plats, trots en akut-remiss från hennes läkare. Hennes läkare säger att det antagligen är något med lymfkörtlarna men tills vi med säkerhet vet är man allt mer än lite skakis kan man säga...

Håller tummarna.. det ska nog gå bra.

Var med om en knöl i ljumsken som de tog bort. Det var en lymfkörtel så det gick bra, men var också nervös innan svaret. Har lärt mig att de små rackarna svullnar upp på mig till rätt stor storlek efter förkylningar och virus. Både i käken och ljumskarna samt nacken. Och de blir värre av beröring så man ska ge tusan i dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som svar på allas motfrågor - det är bra med mig, under omständigheterna.

Min flickvän har en knöl i bröstet som dom skulle röntgat idag, men det fanns inte plats, trots en akut-remiss från hennes läkare. Hennes läkare säger att det antagligen är något med lymfkörtlarna men tills vi med säkerhet vet är man allt mer än lite skakis kan man säga...

Oj, hoppas det går bra med henne och att det inte är något farligt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Borde täta fönstren, köpa tätningslist, sån där som man enkelt klistrar på som redan har självhäftande mojs på ena sidan, ett papper man river väck. De som sitter nu är nästan helt borta. Inte konstigt jag får in ljud utifrån. Vad kan det kosta? Behöver väl iaf 32 meter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Borde täta fönstren, köpa tätningslist, sån där som man enkelt klistrar på som redan har självhäftande mojs på ena sidan, ett papper man river väck. De som sitter nu är nästan helt borta. Inte konstigt jag får in ljud utifrån. Vad kan det kosta? Behöver väl iaf 32 meter.

Släpper den väder?

Hehe va rolig jag känner att jag är nu.... 😑:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Släpper den väder?

Hehe va rolig jag känner att jag är nu.... 😑:rolleyes:

Nej, den släpper inte genom vädret, regnar inte in och så.

3M tar 30 kr för 6 meter i ett paket; mot fukt, kyla och oljud stod det.

Fukt gör mig inget, tvärtom, men det andra ska väck.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så farligt dyrt verkar det inte vara ändå..? 😕

Nej, jag tyckte det var billigt där på DUAB, men jag nämnde Järnia bara för att jag antar att de är dyrare.

Men skiljer det inte mycket tar jag Järnia på det ändå. Gångavstånd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jao.. det låter vettigt. Jag tror inte Järnia är så farligt dyrare.

Provar med att köpa två paket om de har hemma den.

Testar att sätta upp dessa i inspelningsrummet.

Fungerar det köper jag fler.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Oj. Nu ska en jurist i 5-6 dagar sätta igång och arbeta med en rådgivande utredning för att ge mig svar på två simpla mailfrågor som jag trodde var så enkla att de hade ett omedelbart svar i huvudet. 😳

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Oj. Nu ska en jurist i 5-6 dagar sätta igång och arbeta med en rådgivande utredning för att ge mig svar på två simpla mailfrågor som jag trodde var så enkla att de hade ett omedelbart svar i huvudet. 😳

Vad betalar du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...