Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Blev rätt gott! Fick en matlåda också. Fast borde nog egentligen delat upp det i tre portioner och inte två.

Man ska äta mindre portioner än man tror. Då håller man sig smal.

Annons
Postat

Som svar på allas motfrågor - det är bra med mig, under omständigheterna.

Min flickvän har en knöl i bröstet som dom skulle röntgat idag, men det fanns inte plats, trots en akut-remiss från hennes läkare. Hennes läkare säger att det antagligen är något med lymfkörtlarna men tills vi med säkerhet vet är man allt mer än lite skakis kan man säga...

Postat

Ja det är ju det. Dock rätt jobbigt när man sitter på föreläsning och känner hur magen är på väg att kurra.

Postat

Ja det är ju det. Dock rätt jobbigt när man sitter på föreläsning och känner hur magen är på väg att kurra.

Ja, fast man blir mätt på de första två tredjedelarna.

Postat

Min flickvän har en knöl i bröstet som dom skulle röntgat idag, men det fanns inte plats, trots en akut-remiss från hennes läkare. Hennes läkare säger att det antagligen är något med lymfkörtlarna men tills vi med säkerhet vet är man allt mer än lite skakis kan man säga...

Håller tummarna.

Postat

olivolja

Makrill: hur funkar det?

Ja, fast man blir mätt på de första två tredjedelarna.

Inspirerad av din blondin till skolkamrat?

Postat

Håller tummarna.. det ska nog gå bra.

Var med om en knöl i ljumsken som de tog bort. Det var en lymfkörtel så det gick bra, men var också nervös innan svaret. Har lärt mig att de små rackarna svullnar upp på mig till rätt stor storlek efter förkylningar och virus. Både i käken och ljumskarna samt nacken. Och de blir värre av beröring så man ska ge tusan i dem.

Postat

Oj, hoppas det går bra med henne och att det inte är något farligt!

Postat

Blev rätt gott! Fick en matlåda också. Fast borde nog egentligen delat upp det i tre portioner och inte två.

Härligt! Ska själv gå och laga nu. Tjingeling!

Postat

Borde täta fönstren, köpa tätningslist, sån där som man enkelt klistrar på som redan har självhäftande mojs på ena sidan, ett papper man river väck. De som sitter nu är nästan helt borta. Inte konstigt jag får in ljud utifrån. Vad kan det kosta? Behöver väl iaf 32 meter.

Postat

Borde täta fönstren, köpa tätningslist, sån där som man enkelt klistrar på som redan har självhäftande mojs på ena sidan, ett papper man river väck. De som sitter nu är nästan helt borta. Inte konstigt jag får in ljud utifrån. Vad kan det kosta? Behöver väl iaf 32 meter.

Släpper den väder?

Hehe va rolig jag känner att jag är nu.... 😑:rolleyes:

Postat

Släpper den väder?

Hehe va rolig jag känner att jag är nu.... 😑:rolleyes:

Nej, den släpper inte genom vädret, regnar inte in och så.

3M tar 30 kr för 6 meter i ett paket; mot fukt, kyla och oljud stod det.

Fukt gör mig inget, tvärtom, men det andra ska väck.

Postat

Luftbutiken tar 430 kr för 24 meter. 😳 Vilken prisskillnad. Och då fattas är det 12 meter mindre dessutom, jämfört med DUABs pris.

Postat

Så farligt dyrt verkar det inte vara ändå..? 😕

Nej, jag tyckte det var billigt där på DUAB, men jag nämnde Järnia bara för att jag antar att de är dyrare.

Men skiljer det inte mycket tar jag Järnia på det ändå. Gångavstånd.

Postat

Det står om 3Ms tätningslist att den är väder- och åldersbeständig! Åldersbeständig???

Den tätningslist som sitter nu är som sand, så uttorkad är den. Allt annat än åldersbeständig.

Postat

Jao.. det låter vettigt. Jag tror inte Järnia är så farligt dyrare.

Provar med att köpa två paket om de har hemma den.

Testar att sätta upp dessa i inspelningsrummet.

Fungerar det köper jag fler.

Postat (redigerat)

Oj. Nu ska en jurist i 5-6 dagar sätta igång och arbeta med en rådgivande utredning för att ge mig svar på två simpla mailfrågor som jag trodde var så enkla att de hade ett omedelbart svar i huvudet. 😳

Redigerat av debatt
Postat

Oj. Nu ska en jurist i 5-6 dagar sätta igång och arbeta med en rådgivande utredning för att ge mig svar på två simpla mailfrågor som jag trodde var så enkla att de hade ett omedelbart svar i huvudet. 😳

Vad betalar du?

Postat

Vad betalar du?

Inte ett piss.

De måste ha missuppfattat det.

Frågan gick till kundtjänst och nu sitter en jurist med det. 😳

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.