Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Saker jag försummar just nu: jättemycket. Men pallar nog inte göra skoljobb precis just nu. Kanske lite hemliggöra.

Jag har nog aldrig använt ordet "försumma". Och då menar jag verkligen aldrig.

Annons
Postat

Filosofi ska han väl läsa nu till hösten och Lund är väl inte förrän våren om jag fattat det hela rätt.

Ja. Filosofi i Stockholm i höst, lingvistik nånting hoppas jag i Lund i vår.

Postat

Klockan är halv fem och han har inte gått upp?????????????????????????????? Min pappa gick typ upp för tolv timmar sen.

Han kom ju hem vid 6.30-7.00 någon gång. Men alltså det är ju inte så oväntat kanske eftersom han har hållt på med spexet från tidigt till sent i typ över en vecka och så var det sista föreställningen igår. Så jag gissar att dom drack en del efter det var slut. Och den kumulerade tröttheten är ju skönt bli av med såatte

Postat

Han kom ju hem vid 6.30-7.00 någon gång. Men alltså det är ju inte så oväntat kanske eftersom han har hållt på med spexet från tidigt till sent i typ över en vecka och så var det sista föreställningen igår. Så jag gissar att dom drack en del efter det var slut. Och den kumulerade tröttheten är ju skönt bli av med såatte

För han lär ju inte bli trött imorgon då istället pga av cp-dygnsrytm.

Postat

Ledsen att göra er besvikna boys (eller kanske inte) men jag är bara ute efter lite smileys till min MSN. ☺️

Postat

Rätt skönt när vissa tester i statistiken är jättelätta. (T-p)R^2 gick vi igenom idag och det är ju ganska enkelt att räkna på. Det blir enklare att klara tentan om det är lätt (dagens tautologi?).

Postat

Ledsen att göra er besvikna boys (eller kanske inte) men jag är bara ute efter lite smileys till min MSN. ☺️

Det var alltså därför du skrev ("skrev") jättelänge men ändå inte. Trodde det var något stort (långt) på gång.

Postat

Rätt skönt när vissa tester i statistiken är jättelätta. (T-p)R^2 gick vi igenom idag och det är ju ganska enkelt att räkna på. Det blir enklare att klara tentan om det är lätt (dagens tautologi?).

Det borde finnas samhällen med en ekonomi som inte behöver massa matematik och sånt.

Postat

Det var alltså därför du skrev ("skrev") jättelänge men ändå inte. Trodde det var något stort (långt) på gång.

"Skrev", höhö.

Postat

Det borde finnas samhällen med en ekonomi som inte behöver massa matematik och sånt.

Men det där är statistik. Ett test för om det finns autokorrelation när variablerna är laggade. Breusch-Godfreys test heter det.

Postat

Men det där är statistik. Ett test för om det finns autokorrelation när variablerna är laggade. Breusch-Godfreys test heter det.

Ja, men statistik är ju matematik.

Postat

Ja, men det är ju inte nek.

När jag läste Välfärd utan tillväxt var det iaf en himla massa formler och grejer överallt. Jättejobbigt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.