Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Filosofi ska han väl läsa nu till hösten och Lund är väl inte förrän våren om jag fattat det hela rätt.

Ja. Filosofi i Stockholm i höst, lingvistik nånting hoppas jag i Lund i vår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klockan är halv fem och han har inte gått upp?????????????????????????????? Min pappa gick typ upp för tolv timmar sen.

Han kom ju hem vid 6.30-7.00 någon gång. Men alltså det är ju inte så oväntat kanske eftersom han har hållt på med spexet från tidigt till sent i typ över en vecka och så var det sista föreställningen igår. Så jag gissar att dom drack en del efter det var slut. Och den kumulerade tröttheten är ju skönt bli av med såatte

Link to comment
Dela på andra sajter

Han kom ju hem vid 6.30-7.00 någon gång. Men alltså det är ju inte så oväntat kanske eftersom han har hållt på med spexet från tidigt till sent i typ över en vecka och så var det sista föreställningen igår. Så jag gissar att dom drack en del efter det var slut. Och den kumulerade tröttheten är ju skönt bli av med såatte

För han lär ju inte bli trött imorgon då istället pga av cp-dygnsrytm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ledsen att göra er besvikna boys (eller kanske inte) men jag är bara ute efter lite smileys till min MSN. ☺️

Det var alltså därför du skrev ("skrev") jättelänge men ändå inte. Trodde det var något stort (långt) på gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rätt skönt när vissa tester i statistiken är jättelätta. (T-p)R^2 gick vi igenom idag och det är ju ganska enkelt att räkna på. Det blir enklare att klara tentan om det är lätt (dagens tautologi?).

Det borde finnas samhällen med en ekonomi som inte behöver massa matematik och sånt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det borde finnas samhällen med en ekonomi som inte behöver massa matematik och sånt.

Men det där är statistik. Ett test för om det finns autokorrelation när variablerna är laggade. Breusch-Godfreys test heter det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...