Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

OJ!!!

Jag var på en kulle och skulle färdigställa ett projekt. Framför mig fanns ett litet dockhus utan dockor gjort av hård papp som såg ut som metall och jag sa: jag gillar metall! 😳 Sedan fanns det små svarta askar 10 x 4 cm med höjden 3 cm. I dessa låg små vita lappar med några få ord på bara. Där fanns även en hög pärmar och lösa blad som jag skulle sätta in, bara ett blad i varje pärm, verkade det som. Jag var tidspressad. Då dök det upp en militär plötsligt som gick och pratade i mobiltelefon och han gick uppför kullen. Men plötsligt när han gick uppför så började han liksom kana nedåt så han kom ingenstans, fortfarande pratandes i sin mobila telefon. Men han började vända sig om och bete sig aggressivt mot mig och skrek att de där askarna var bara att slänga. Min döde farsa stod bredvid och uppmuntrade mig. Farsan var lugn men jag började bli nervös. Därefter insåg jag att militären var sinnessjuk och han började prata om mord och hur han skulle mörda den och den personen. Saliven sprutade i käften på honom.

Därefter var jag hemma hos morsan och jag var fortfarande tidspressad. Jag frågade henne var hålstansen var, för nu hade jag bara kvar att sätta in pappren i pärmar. Men då sa hon lugnt att brorsan tagit med sig hålstansen till sitt nya jobb (vad nu det var för jobb). Jag blev helt panikslagen och sa att jag nu var tvungen att fly för annars skulle han (militären) slå ihjäl mig. Men morsan var bara road.

Sedan vaknade jag lät snorig.

Dolby Surround, bra bild, verkade digitalt nyinspelad.

Snudd på lite doftbio.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och du är som nån slags superhjälte.. Batman eller Fantomen, kommer när djungeltrumman ropar. Det är fint att man kan lita på det!

Ja, det var dina "trummor" jag hörde. De låter alltid starkast.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...