Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Memph: Blir inget gbg nästa helg, tyvärr. :/ Fick sms av brodern precis och han ska iväg på nån jäkla mc-grej.Där lillebröder tydligen inte får vara med.

Okej. =/

Aja, får bli senare då! Vi har all tid i världen. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Gillar och gillar. Går väl att lyssna på. Det är inte en sån genre där jag kan säga att jag "gillar" någon musik mer än någon annan riktigt.

Vilken skiva lyssnar du på? Jag lyssnade riktigt mycket på den som är grå med lite grönt och rött på. Finns nån låt som heter nått med Porsche tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken skiva lyssnar du på? Jag lyssnade riktigt mycket på den som är grå med lite grönt och rött på. Finns nån låt som heter nått med Porsche tror jag.

Come on Die Young var en bra & nysläppt hångelskiva när det begav sig för min del.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är fult att ha hemlisar.

hehehehehehehehe

Ja, men jag kände att för en gångs skull ska inte längsta behöva agera appendix till min hjärnas egocentriska egocentrum, utan jag ska bespara er lite information tills dess det börjar närma sig publicering. Soitée

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken skiva lyssnar du på? Jag lyssnade riktigt mycket på den som är grå med lite grönt och rött på. Finns nån låt som heter nått med Porsche tror jag.

Hardcore will never die but you will, den senaste. Den enda jag hört med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hardcore will never die but you will, den senaste. Den enda jag hört med dem.

Happy Songs for Happy People hette den jag menade. Den är faktiskt jävligt bra. Post-rock är bra pluggmusik. Brukar lyssna på Explosions in the Sky och Sigur Ros.

Link to comment
Dela på andra sajter

Happy Songs for Happy People hette den jag menade. Den är faktiskt jävligt bra. Post-rock är bra pluggmusik. Brukar lyssna på Explosions in the Sky och Sigur Ros.

Ja, men det är det. Det är bra bakgrundsmusik som inte stör så mycket.

Link to comment
Dela på andra sajter

hehehehehehehehe

Ja, men jag kände att för en gångs skull ska inte längsta behöva agera appendix till min hjärnas egocentriska egocentrum, utan jag ska bespara er lite information tills dess det börjar närma sig publicering. Soitée

Men du har ju droppat teasers som en läckande fördämning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk om vi alla blev kända och sjukt stora inom olika områden. Sen bara släpper vi bomben att vi hängt här i längsta och så ger vi ut längsta som bok (fast i redigerat format). Och först då inser alla storheten med tråden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag kommer nog kugga minst en av mina tentor.

Finns liten risk för mig med. Har klarat mig från omtenta under hela utbildningen hittills, (nästan 2 år nu) men dessa kurser var omänskligt tunga, men men, är inte hela världen.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk om vi alla blev kända och sjukt stora inom olika områden. Sen bara släpper vi bomben att vi hängt här i längsta och så ger vi ut längsta som bok (fast i redigerat format). Och först då inser alla storheten med tråden.

Lite "snillen spekulerar" fast modernt och digitalt.

Nä men det är ju fan på god väg. Du och Pazo blir mega-DJs som får spela för 200 000 på Jamaica och sånt, laxen blir erkänd konstnär, Memphis världens enda världskända klockdesigner, jag tror jag nöjer mig nog med att bli lite lagom Sverige-känd, debatt släpper sin bok och sina skivor och det blir omedelbar succé, osv

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite "snillen spekulerar" fast modernt och digitalt.

Nä men det är ju fan på god väg. Du och Pazo blir mega-DJs som får spela för 200 000 på Jamaica och sånt, laxen blir erkänd konstnär, Memphis världens enda världskända klockdesigner, jag tror jag nöjer mig nog med att bli lite lagom Sverige-känd, debatt släpper sin bok och sina skivor och det blir omedelbar succé, osv

Ja men det hade ju varit najs. Sen sitter vi morgonsoffan och "talar ut" om vår gemensamma bakgrund. Tar världen med häpnad. Sen blir vi the lat pack.

Link to comment
Dela på andra sajter

Två år, det var underbaurt. Bästa åren i mitt liv!

Dags o sova. Nighty night

Ah, va härligt!! Kan tänka mig att det var det, du får gärna berätta mer nån dag.

Lax säger godnatt, men det brukar inte betyda godnatt, utan han skriver 6 inlägg till. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Ja men det hade ju varit najs. Sen sitter vi morgonsoffan och "talar ut" om vår gemensamma bakgrund. Tar världen med häpnad. Sen blir vi the lat pack.

Hehe. Det vore nåt. Förutsatt att ALLA är med på det, annars måste ju materialet redigeras så att vissa inte är med i texten alls

- de som inte gett sitt tillstånd alltså. Jag har läst juridik. Det är helt riktigt att det vore ekonomisk katastrof att ge ut den typ nu. Den hade inte sålt.

Men väntar man så kanske det kan vara något, när alla är kända. Vad skit som helst säljer ju i det läget.

Undrar vad man tjänar som gäst i morgonsoffan. Vad tror ni?

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Det hade varit helt sjukt coolt att vara känd som en del av ett typ kollektiv som har en egen artikel på Wikipedia och sånt.

Det kan man väl fixa hur lätt som helst?

Men vem vill vara känd egentligen?

Det viktigaste är ju att ha gjort något bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Hehe. Det vore nåt. Förutsatt att ALLA är med på det, annars måste ju materialet redigeras så att vissa inte är med i texten alls

- de som inte gett sitt tillstånd alltså. Jag har läst juridik. Det är helt rikigt att det vore katastrof att ge ut den typ nu.

Men väntar man så kanske det kan vara något, när alla är kända. Vad skit som helst säljer ju i det läget.

Jag tror man får satsa på att välja ut de delar som är diskussioner mellan de av alla längstadeltagare som blev kända, bara ett gäng av dem. Kanske en 200 sidor totalt eller så.

EDIT: boksidor

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan man väl fixa hur lätt som helst?

Men vem vill vara känd egentligen?

Det viktigaste är ju att ha gjort något bra.

Självklart, men det är ju trevligt att få lite erkännande också.

Det handlar om prestige. Sex, brudar och rock 'n roll, kan man inte erkänna det är man dum i huvet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...