Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Memphis: Tycker det är kul med den senaste tidens kursiva berättelser i längsta. 🙂

Vi kanske borde ge ut en längstabok ändå med alla kursiva berättelser. 😄 Kan iofs bli en aning rörig story men blir lite poetiskt nästan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vi kanske borde ge ut en längstabok ändå med alla kursiva berättelser. 😄 Kan iofs bli en aning rörig story men blir lite poetiskt nästan.

Jag tror vår förläggare debatt har invändningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Lax, fick reda på att min yngre bror skall på balen på Lördag, så blir nog upptagen, vill inte missa. Skall du vara i gbg på fredag eller söndag då? 😕

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Lax, fick reda på att min yngre bror skall på balen på Lördag, så blir nog upptagen, vill inte missa. Skall du vara i gbg på fredag eller söndag då? 😕

Försöker få min veliga bror att lämna besked.. sorry to keep you hanging.

När har klätterhallen öppet, då?

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Försöker få min veliga bror att lämna besked.. sorry to keep you hanging.

Ålrajt, lugnt. Vi får se vad det blir helt enkelt, i värsta fall får vi ta det senare i sommar eller nått bara. Då har iaf jag mycket mer tid och spelrum.

edit,

När har klätterhallen öppet, då?

Just det, kan vara bra att veta. Kollade nu, det har öppet till 21 på fredagar, mellan 11-19 på lörd,sön.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Produktivitet är fan meningen med livet.

Med produktivitet tänker jag att få gjort mycket på kort tid. Jag tycker meningen med livet isåfall mer är själva skapandet, oavsätt hur lång tid det tar, men kanske var så du menade?

Men egentligen tycker jag att meningen med livet bara är att uppleva det. Njuta av det som går att njuta av. Uppleva det så finns att uppleva. Göra det man vill göra. Vara med de människor man tycker om. Meningen med livet blir helt enkelt vad man vill att det skall vara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag har aldrig ätit fattiga riddare.

Har inga planer på det heller.

Asså!? Varför inte? Det e ju riktigt gott! Såhär gör jag dem:

-Blandar ägg, liten skvätt mjölk, lite flytande smör (bränner inte fast lika lätt då)

-Steker dem på båda sidor.

-Häller på sirap.

-Äter dem.

MMM!

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Med produktivitet tänker jag att få gjort mycket på kort tid. Jag tycker meningen med livet isåfall mer är själva skapandet, oavsätt hur lång tid det tar, men kanske var så du menade?

Men egentligen tycker jag att meningen med livet bara är att uppleva det. Njuta av det som går att njuta av. Uppleva det så finns att uppleva. Göra det man vill göra. Vara med de människor man tycker om. Meningen med livet blir helt enkelt vad man vill att det skall vara.

Klart det blir vad man vill att det ska vara. Jag vill att det ska vara produktivitet. Alltså att få så mycket gjort som möjligt innan det är slut.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Klart det blir vad man vill att det ska vara. Jag vill att det ska vara produktivitet. Alltså att få så mycket gjort som möjligt innan det är slut.

Jasså okej. Hur går det hittils?

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jasså okej. Hur går det hittils?

It's getting better all the ti-i-ime!

Släpper skiva med bandet snart, har en blogg, ett fanzine, blir ombedd att bidra till det jag inte vill avslöja än, fotar saker, spelar in egen musik, ja föfan, här gåre framåt hela tin.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

It's getting better all the ti-i-ime!

Släpper skiva med bandet snart, har en blogg, ett fanzine, blir ombedd att bidra till det jag inte vill avslöja än, fotar saker, spelar in egen musik, ja föfan, här gåre framåt hela tin.

Härligt att höra Dingis! Fullt fart alltså.

Jag tycker också om att ta vara på tiden och hinna med mycket. Det är så mycket jag vill göra, har för många intressen känns det som. Pluggar, lirar trummor i metalband, styrketränar, komponerar musik med tjejkompis, samt diverse små sidomusikprojekt. Designar klockor också, jag och min bror skall vara med i en italiensk klockdesigntävling, deadline 25 juni, ska bli kul! Tillverkaren Briel som anordnat den kommer tillverka den som vinner.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt att höra Dingis! Fullt fart alltså.

Jag tycker också om att ta vara på tiden och hinna med mycket. Det är så mycket jag vill göra, har för många intressen känns det som. Pluggar, lirar trummor i metalband, styrketränar, komponerar musik med tjejkompis, samt diverse små sidomusikprojekt. Designar klockor också, jag och min bror skall vara med i en italiensk klockdesigntävling, deadline 25 juni, ska bli kul! Tillverkaren Briel som anordnat den kommer tillverka den som vinner.

Härligt! Skickar man bara in en design på utseendet då, inte hur den funkar inuti?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...