Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Har faktiskt en profil, om än oifylld, på okcupid också, bara för att bläddra runt och titta på tjejer. Vet inte om jag minns användarnamnet. Där fanns det hur som helst bättre folk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, på det hela taget tappar man ju all lust till mellanmänskligt umgänge när man bläddrar där.

Håller också med.

Men om som jag inte är någon partykille, vad ska man göra?

Ser det mer som att man kan bjuda ut nån på skoj då och då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Antingen bli lite mer party (det kan vara värt det), eller se sig omkring där man inte brukar. Eller nåt.

ay ay.

***

Förresten, angående förlaga till aristoteles-bysten som jag rejvade om för en vecka sen så har jag hittat en avgjutning av originalet på kongliga avstöpningsmuseumet i köpenhamn! Ska dit imorgon på morgonen och skissa / fotografera.

http://www.smk.dk/en/explore-the-art/the-royal-collections/cast-collection/

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var härligt att se så mycket graffiti förresten. Så kanske det är i Malmö också? I Stockholm är det stendött, rena sjukhusväggarna överallt.

Jo Malmö har blommat nåt enormt senaste åren. Finns rätt många lagliga väggar och väldigt många aktiva. Kommunen har hyrt in graffitimålare för utsmyckning av elskåp och sånt också. Rätt cool inställning.

Har hört att det finns stockholmscrews som dragit till malmö. Nolltoleransen finns ju inte här, t.ex.

Link to comment
Dela på andra sajter

Malmö verkar överhuvudtaget vara en väldigt soft stad på det viset, mycket "underground"-kultur.

Den enda lite häftiga grejen i Stockholm är väl påven på Östgötagatan, men den börjar bli illa däran (gammal bild):

2900Katarina%20V%C3%A4stra049.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Förresten, Dbats. Vad ville killen från Galago?

Han är inte från Galago, men han brukar vara med där.

EDIT: sen skrev jag en massa, men nu bestämmer jag mig att jag inte ska spoila allt hela tiden. Han var intresserad av en grej han läst på min blogg kan jag avslöja.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Men om man skulle komma med i Galago någon gång är man ju typ hur tuff och ball som helst.

EDIT: men för att förtydliga nu så rör det här inte Galago alls.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Han är inte från Galago, men han brukar vara med där.

EDIT: sen skrev jag en massa, men nu bestämmer jag mig att jag inte ska spoila allt hela tiden. Han var intresserad av en grej han läst på min blogg kan jag avslöja.

Intervjun?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja gubbs!

Varit på klassåterträff me folket från gymnasiet (snart 3 år sedan), väldigt roligt och saker var precis som förr när man träffades. En ska bli pappa, jösses men kul!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja gubbs!

Varit på klassåterträff me folket från gymnasiet (snart 3 år sedan), väldigt roligt och saker var precis som förr när man träffades. En ska bli pappa, jösses men kul!

herregud...

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Förresten lax, bra sammanfattning av senaste i längsta. 😄

Memphis har träffat en tjej och han verkar lycklig med det. Det är inte riktigt officiellt och de är båda lite skrajja inför relationer verkar det som.

Nu ska jag inte lägga ord i Memphis mun, men som jag förstår det har de känt varandra länge, men att relationen börjar ta andra former nu.

Jo, det är som Dingis säger, är ju inte "först nu" som jag träffat henne utan var redan från konfirmationen typ, men först nu som vi kommit varandra nära.

Åkte till henne igår, hon bjöd på god räksallad, vi tänkte gå ut på pub men var kasst väder, så tänkte se film (Sound of music eller Dirty dancing) men blev istället att vi blev pratandes hela kvällen. ☺️

Idag så började vi måla en tavla tillsammans vilket var riktigt kul! Har aldrig gjort något sånt innan. En oljemålning och båda stod samtidigt med penslar och målade av ett fotografi, blev snyggt! Blir nog färdig nästa gång, langar upp en bild då. 😄

Såatte.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...