Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

lax.

Jag tänker regga mig på hp BARA BARA BARA för att titta på utbudet. Tänker inte fylla i någon profil. Sådeså. Bara för jag har tråkigt.

Idiotiskt att det står "vilken sorts dejt är du ute efter?" (typ så).

EDIT: för dejtar gör man endast i usa

Go go boy. & när du ändå är där, sök efter grankottemax.

Link to comment
Dela på andra sajter

Typ som att handla seconhandkläder. Man får leta igenom rätt mycket tills man hittar guldklimpen.

Då är det ju mycket lättare att bara klicka runt lite bland bloggar här och där och folks facebookvänner och vad vet jag, då hittar man ju kap hela tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gjorde du när du sökte och hittade hon du postade förut?

Ett tips är att klicka i "vänster" eller "grön" på ideologi. Det brukar sortera bort de flesta.

Ja, klicka på sök och avancerad. Där går det mesta att ställa in. Jag körde stockholm, vänster och nåt mer när jag hitta bruden åt dig. Musikstil: indie kanske är ett nyckelord också. Eller nån som gillar att spela instrument?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Ett tips är att klicka i "vänster" eller "grön" på ideologi. Det brukar sortera bort de flesta.

Ja, klicka på sök och avancerad. Där går det mesta att ställa in. Jag körde stockholm, vänster och nåt mer när jag hitta bruden åt dig. Musikstil: indie kanske är ett nyckelord också. Eller nån som gillar att spela instrument?

Fick man väl upp lite då. Men shit vad oattraktivt det är att läsa presentationer av folk. Det är mycket intressantare att se dem "in action", typ läsa deras bloggar, foruminlägg, osv.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...