Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Lär nog aldrig bli klar. Hittade jag nån som är duktig på att sjunga blues så då jävlar..

...men nu lär det blir en "debatt".

Det har blivit mer att jag sitter och mixar mest bara för att bli proffs.

😊

Postat

Lär nog aldrig bli klar. Hittade jag nån som är duktig på att sjunga blues så då jävlar..

...men nu lär det blir en "debatt".

Det har blivit mer att jag sitter och mixar mest bara för att bli proffs.

😊

Ok.

Postat

Nån här som skulle kriga om ni blev inkallade att göra det i fredsbevarande syfte i något annat land?

aldrig i livet

Postat

Jag kan inte se det 🙁

Det går LIVE här, när det väl börjar kl 21: EUROVISION SONG CONTEST 2011

Installera Octoshape plug in först bara, kostnadsfritt, om du inte gjort det förut.

Det är finalen.

Sverige är med.

Unna dig det.

Du har ju varit duktig och pillat med egen musik idag redan

(till skillnad från mig som inte fått nåt gjort som vanligt).

:rolleyes:

Postat

aldrig i livet

Var glad att du är student då.

Brorsan som inte ens gjort värnplikt har kravet på sig nu att han är tvungen att kriga i typ Afghanistan eller nåt om han inte får ett jobb snart, trots att han inte uppbär någon a-kassa, eftersom han är inskriven för coachning där på af! Det senaste förslaget är ju nu annars att vemsomhelst ska kunna få en sådan inkallelse, även de som jobbar. Återstår att se om det går igenom.

Postat

Det går LIVE här, när det väl börjar kl 21: EUROVISION SONG CONTEST 2011

Installera Octoshape plug in först bara, kostnadsfritt, om du inte gjort det förut.

Det är finalen.

Sverige är med.

Unna dig det.

Du har ju varit duktig och pillat med egen musik idag redan

(till skillnad från mig som inte fått nåt gjort som vanligt).

:rolleyes:

Thänx!

Postat

NEJ!!!!!!!!!!

Du kan lika gärna se det på SVT Play LIVE ju!!

Hehe javet 😄 Men av nån konstig anledning så funkar det inte.. men dom andra programen funkar.. 🤪

Postat

Hehe javet 😄 Men av nån konstig anledning så funkar det inte.. men dom andra programen funkar.. 🤪

Kan ju bero på att det inte börjat ännu... 😕

Postat

Kan ju bero på att det inte börjat ännu... 😕

Nä jag kanske måste förtydliga mig... 😱

Det är alla direktsändningar som inte funkar. Jag fattar inte varför. Jag HAR ju flash installerat.. 😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.