slejnard Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 Azum Grahn! Där satt den..🥰 Å entrekåten jag åt satt bra den med. 😱 ...å kanske en kaffetår skulle sitta..😑
Neosus Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 ...å kanske en kaffetår skulle sitta..😑 Japp! Det får bli en sån.. ☺️ Thank You Very Much!
Dingbats Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 lite småpåverkad har man ju förmånen att kunna lyssna på vad skit som helst utan att tycka att det låter för illa
Neosus Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 det blir en jämnare balans då... Fast bäst blir det om man tar det i tredje benet. 😱
Neosus Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 lite småpåverkad har man ju förmånen att kunna lyssna på vad skit som helst utan att tycka att det låter för illa AH! Dax för mig att börja dricka lite mer alkohol igen då.. 😊
Dingbats Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 (redigerat) lax. Jag tänker regga mig på hp BARA BARA BARA för att titta på utbudet. Tänker inte fylla i någon profil. Sådeså. Bara för jag har tråkigt. Idiotiskt att det står "vilken sorts dejt är du ute efter?" (typ så). EDIT: för dejtar gör man endast i usa Redigerat 14 maj 2011 av Dingbats
Dingbats Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 Jag är ju så gott som nykterist nu för tiden. 😕 Lägg av med det! 😠 Det är inte hälsosamt.
debatt Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 Grahn, fimpa basen och trummorna som inleder det där introt - för det är ju ett intro till en låt ännu så länge. Låt det börja med gitarren. Sätt på lite mer reverb.
Neosus Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 Grahn, fimpa basen och trummorna som inleder det där introt - för det är ju ett intro till en låt ännu så länge. Låt det börja med gitarren. Sätt på lite mer reverb. Okay! ..men mer reverb? 😳🤪😄
Dingbats Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 Grahn, fimpa basen och trummorna som inleder det där introt - för det är ju ett intro till en låt ännu så länge. Låt det börja med gitarren. Sätt på lite mer reverb. Alla låtar ska börja med en trum-raggadang.
debatt Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 Okay! ..men mer reverb? 😳🤪😄 Jaa... med betoning på lite kanske. Det första som slog mig när jag lyssnade på den förrförra versionen var att vad bra, nu har Neosus börjat få till det, men sedan tog du bort grejer och även reverbet. Det var inte "för mycket grejer" förut och definitivt inte för mycket grejer nu. Jo, om man vill att det ska låta trubadur. Putt in lite mer reverb igen.
Dingbats Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 Men värdelöst, kan inte roa mig med det förns de har granskat mitt namn.
debatt Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 Alla låtar ska börja med en trum-raggadang. Metronomen tar man ju bort.
Neosus Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 (redigerat) Jaa... med betoning på lite kanske. Det första som slog mig när jag lyssnade på den förrförra versionen var att vad bra, nu har Neosus börjat få till det, men sedan tog du bort grejer och även reverbet. Det var inte "för mycket grejer" förut och definitivt inte för mycket grejer nu. Jo, om man vill att det ska låta trubadur. Putt in lite mer reverb igen. Okay! Jag tar till mig tipsen! ...och en sak är då säkert; att jag måste bajje mej skaffa bättre högtalare så att jag hör vad jag gör. Frustrerande är det. 😄 Edit: Stavfel Redigerat 14 maj 2011 av Neosus
Dingbats Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 Metronomen tar man ju bort. Bantu-jetmotorn menar: "orm".
debatt Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 Bra medhörning är viktigt. Nästan lika viktigt som öron som hör. Grahns "låt" (för det är ju bara ett intro i dagsläget), såvida han inte bara gett oss ett kort smakprov 😉, tillhör hans topp 2, om jag ska går efter webbsidan. Kommer låten bli klar, eller gör han en "debatt" och aldrig blir klar är frågan. 😐🤪 I versen som komma skall räcker det väl att låta basen och trummorna mata på, med lite ultrakorta instick med gura/orgel. Låta dynamiken leva i hela låten tjänar den på. Spännande detta! /musikalisk rådgivare
Dingbats Postat 14 maj 2011 Postat 14 maj 2011 eller gör han en "debatt" och aldrig blir klar är frågan. 😐🤪 Du blir klar, annars jävlar.
Recommended Posts