Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Förresten har jag planerat att sen jag la ner dagboksskrivandet för ett år sen skriva årsbok istället. Så på min födelsedag varje år skriver jag en sammanfattning av året för mitt framtida jag att ha som referenslitteratur. Men det får ni inte läsa.

Tack.

Postat

Jag tycker vi satsar på bokutgivning. Någon som vet något förlag som vill ge ut forumets längsta bok?

Nej. Nej. Ingen vill läsa det, tror mig.

Jag har rätt bra inblick i hur den branschen fungerar numera.

Postat

Man ska tydligen satsa på ett GOLFPARAPLY.

Nu vet jag det.

Visste inte att det fanns paraplyer som man måste ha VW Golf eller spela golf för att få köpa.

Postat

Förresten har jag planerat att sen jag la ner dagboksskrivandet för ett år sen skriva årsbok istället. Så på min födelsedag varje år skriver jag en sammanfattning av året för mitt framtida jag att ha som referenslitteratur. Men det får ni inte läsa.

Ha! Det där gör jag så gott som varje nyårsaftonsmorgon och det har jag sysslat med sedan jag var 13. Dagbok skrev jag tills jag var 28.

Postat

"[...] och här stöter vi genast på patrull" är inte ofta jag säger. Skönt allmogeuttryck though.

Postat

"though" är inte ofta jag säger.

😆 Jag tar på mig att göra det.

Postat

Jag åt nudlar med timjan och mejram.

Najs! Var det gott?

Jag funderar på att greja ihop en tårta.

Förslag?

Postat

Najs! Var det gott?

Jag funderar på att greja ihop en tårta.

Förslag?

Helt okej.

Gör en gräddtårta med marsipan och pistage.

Postat

EDIT: inga nötter! Då blir min tjej mamma-lös.

Postat

Okej, gräddtårta med solrosfrön och saffran.

Wooo, det där lät ju fräsigt!

Postat

Längstafestival låter intressant!

Onekligen 🙂

Postat

Det finns ju en tråd i utanför ämnet om ett gemensamt längstaprojekt. Men det är ju insomnat sen ett halvår minst.

Postat

Yo!

Tack för resumén hr Lax.

Har varit i residenshufvudstaden å köpt mig en damsugare samt ätit på Mac D. Nu stundar en kaffesluring.

va gott

Jag åt 20 köttbullar förut.

va gott

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.