Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Kul när man inte ens blir kallad till intervju på Vänersborgsbostäders sommarjobb som typ vaktmästare men när man söker internship på Diplomat Communications i Stockholm så vill dom träffa en. Och jag som inte ens ville det eftersom det är såndär jobbig intervju/test-dag med massa folk och man ska göra grejer. FAAn

Link to comment
Dela på andra sajter

Black Magic Woman är en klassiker. Fy satan vad Green lirar på den.. 🥰

Jo, men det är två helt olika band egentligen. Försökte skriva låtar ihop med en kille en gång i världen och det slutade alltid med att han satt och lirade black magic woman och att jag gick hem utan att han märkte det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, men det är två helt olika band egentligen. Försökte skriva låtar ihop med en kille en gång i världen och det slutade alltid med att han satt och lirade black magic woman och att jag gick hem utan att han märkte det.

heheh 😛

De e ändå Green jag diggar mest. Grym gitarrist är det. Jo Black Magic är lite uttjatad ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul när man inte ens blir kallad till intervju på Vänersborgsbostäders sommarjobb som typ vaktmästare men när man söker internship på Diplomat Communications i Stockholm så vill dom träffa en. Och jag som inte ens ville det eftersom det är såndär jobbig intervju/test-dag med massa folk och man ska göra grejer. FAAn

Vad skulle jobbet innebära?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Förresten, Dingbats: bummer på bruden där 🙁 (Även om du försöker sänka mitt resonemang så tänker jag än då säga): det går fler tåg och du kommer att hoppa på ett utav dem. Förr än du anar, m'kay 🙂

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten, Dingbats: bummer på bruden där 🙁 (Även om du försöker sänka mitt resonemang så tänker jag än då säga): det går fler tåg och du kommer att hoppa på ett utav dem. Förr än du anar, m'kay 🙂

Du läste inte så noga va?

Link to comment
Dela på andra sajter

I'm SOO busted. Gem ig en rast: jag har en sjuhelvetes dag. Kort sammanfattning? 😕

Hon skrev lite otydligt svar, men hon säger att hon ska försöka komma trots att hon ska resa bort några timmar efter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...