Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Att jag lurar mig själv, men framför allt att det är orättvist mot tjejerna. De kryssar i "söker efter vänskap", och jag nappar på det, men innerst inne är jag ute efter mer.

Du kan väl börja med vänskap? Du sade ju att om du blir tillsammans med någon så skall ni även vara bästa vänner. Enda risken med det är att du blir olyckligt kär men sån depp överlever du och går vidare. Och vänner vill du väl också ha, förutom förhållande?

I´m just saying.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Att jag lurar mig själv, men framför allt att det är orättvist mot tjejerna. De kryssar i "söker efter vänskap", och jag nappar på det, men innerst inne är jag ute efter mer.

Det är inte säkert du är ensam om det. 😉

Nåväl. Dags för mig att sova.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får väl tänka på saken. I ett svagt ögonblick kanske, då vet man ju aldrig vad man kan ta sig till.

Jag ska också sova. Sen imorgon ska jag låtsas som att jag har gjort skolarbete idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla sätt är väl bra att träffa någon på.

Löste nånstans att "via Internet" var vanligast, typ runt hela 50%.

"På krogen eller ute" var under 15%.

"Via internet" kan ju betyda jättemycket olika saker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kände mig förresten som en fulgubbe när jag sökte på 18-20-åringar i Stockholm. För din skull, dingo!

Haha. Fast du skulle sökt på 18-22. Hellre ett par år äldre än gymnasieelever.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag får väl tänka på saken. I ett svagt ögonblick kanske, då vet man ju aldrig vad man kan ta sig till.

Kul att du är lite öppensinnig ändå, och kan överväga saken, ändra dig. Sådana människor uppskattar jag. Är uppväxt med en pappa som aldrig någonsin kunde ändra sig i något, t.om när han visste att han hade fel.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Mäh

Hela grejen är ju att tjejerna som "söker vänskap" är ute efter mer också.

Det är ju bara ett kodord för dem.

Ska man också läsa mellan raderna att de tycker om analsex, helst när de minst anar det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller 19-23 snarare. Jag är ju praktiskt taget 21.

Blev påmind idag om att jag om 3 år är 25bast. Liksom shit, vad hände där egentligen. Men jag är glad att ha vuxit upp, allt är så mycket bättre då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

VA GÖ NI PÖJKA'...?

Ska bara meddela att rysaren är slut nu och den hette inte Maya utan May.

Rätt bisarr berättelse om en ung kvinna, May, som jobbade som veterinärsassistent.

Hon sökte vänner och fann Adam och även receptionisten på jobbet, som var

lesbisk. Sedan tog May även extrajobb som hjälplärare för blinda barn.

Hursomhelst, så blev hon besviken på både Adam och receptionisten bara för

att de träffade andra vänner och hon var svartsjuk. Det ledde fram till att

hon dödade dem en efter en. Sedan satte hon ihop en kropp av delarna, men

de flesta delarna tillhörde Adam. Dock märkte hon till sin förvåning att han

inte kunde se. Då stack hon ut sitt ena öga på sig själv, utan att svimma

och placerade det på hans huvud. Hon hade fått för sig att de blinda barnen

ju verkade kunna se och var därför förvånad över att döde Adam inte såg.

Dessutom tyckte hon sig kunna höra Adams hjärtslag när hon la huvudet emot

hans bröstkorg. Sedan slutade det med att döde Adam höjde sin arm och la runt henne.

Ett stående inslag genom hela filmen var den docka som hon fått av sin mamma

och som förvarades i ett glasskåp som aldrig fick öppnas. En dag hade hon dock

med sig dockan till skolan för blinda och de hade sönder glasskåpet den fanns i.

Det var väl då som dödandet inleddes, tror jag. Dockan talade till henne, tyckte

hon, vilket väl skulle spegla hennes schizofreni.

Rätt bisarr handling, men jag ger ändå hyfsat betyg bara för att skådespelarinsatserna

faktiskt var bra. De fångade karaktärerna helt ypperligt alla tre huvudpersonerna.

Sedan förekom även en del andra bipersoner och en katt, vilken var den första som

strök med.

Att förhandsinformationen ger vid handen att Mays beteende berodde på hennes uppväxt är

helt ofattbart. Det enda man såg av den var när mamman gav henne dockan och sa att hon

inte fick öppna skåpet, att dockan var speciell. Grunnade på det. Underförstått skulle

man kunna lägga en värdering om att mamman tyckte dockan var mer speciell än hennes egen

dotter, men det är bara spekulationer. För det framgick inte alls av filmen. De måste ha

klippt bort 20-30 minuter i så fall.

Betyg: 3 av 3.

good night

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...