Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Memphis: Kom inte ihåg vad vi pratade om men helgen blir det inget gbg för mig. Brorsan hade för mycket att göra och en polare här nere behöver hjälp med en panikflytt. Håller på och lobbar för nästa helg.

eeehhh, var ju nästa helg du pratat om hittils ju?? 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte lika gulligt som när jag pratade om min hund igårkväll va?

Ja, nu känns det som att det finns hopp om att vi kan ses någon gång oavsett när. Även om hopp inte är mycket att hoppas på alltid.

vänta&se

Och jag som har försökt att få dej intresserad av fruntimmer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag se en RYSARE som heter MAYA som jag försökte se igår, men då buffrade det hela tiden.

Det handlar om en tjej som försöker få kontakt med en kille som hon vill ska bli hennes vän.

Men vad som händer sedan vet jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag se en RYSARE som heter MAYA som jag försökte se igår, men då buffrade det hela tiden.

Det handlar om en tjej som försöker få kontakt med en kille som hon vill ska bli hennes vän.

Men vad som händer sedan vet jag inte.

Det är inte en indisk film som handlar om en flicka som får mens?

Link to comment
Dela på andra sajter

I början ser hon honom på avstånd, sedan sitter de på en uteservering eller vad man ska kalla det vid varsitt bord och hon försöker få hans uppmärksamhet. Sedan går hon till en optiker för hon skelar på ena ögat. Men det ska tydligen kontaktlinserna hon skaffar ta bort, för glasögonen fixade inte det.

Sedan började det buffra som f*n. Hoppas det går bättre nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah, mitt missförstånd! men dåså! Då kan du bara skippa föregående inlägg 🙂

hehe, lugnt. Memphans tips: Skaffa minikalender att ha i bakfickan, guld värt!

Memph: varit och klättrat nåt mer då?

Har jag inte tyvärr, har saker upp till halsen eller vad man säger. Är riktigt sugen på det igen, men är rädd för att du kommer äga mig totalt 😮 fast ska allt ge dig en match.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte en indisk film som handlar om en flicka som får mens?

Nej det är väl en australiensisk eller amerikansk rysare från 2003 eller nåt.

Mens har hon nog haft i 2-3 år? Inte konstant, men...

Link to comment
Dela på andra sajter

ain't gonna happen bro

Jag föredrar den naturliga metoden, inte Direkt Mekanisk Vänskapsöverföring

b853c342-9964-43d9-9022-de81be33ef4c.jpg

Hels, 19 år, stockholm.

Söker: Vänner

Jag är lagom cynisk och har en förkärlek till ironi, vilket tyvärr lätt missuppfattas när man sitter bakom en dataskärm. Jag gillar att tro att jag är lite bättre än alla andra fast det är nog inte sant, men det är trevligt att låtsas. Annars tycker jag om min katt, fotografering, sociala människor, filmer och tv-serier (men jag är löjligt lättskrämd och undviker därför skräckfilmer) och så är jag lagom nördig, eller kunskapsentusiast som en vän fint uttryckte det. Jag önskar att jag var musikalisk, men tyvärr är jag hyfsat tondöv och håller mig till att njuta av andra som behärskar den gåvan (http://www.last.fm/user/helenamariaaa). Däremot så är jag grym på att laga mat.

Annars så tycker jag om att veta saker, och jag är lite av en besserwisser från och till vilket brukar störa en del människor. Psykologi och filosofi (och mycket annat) diskuterar jag gärna, förutsatt att du har en förmåga att uttrycka dig hyfsat väl och vara öppen för andra perspektiv än ditt eget.

Also, "what really matters is what you like, not what you are like... Books, records, films - these things matter. Call me shallow but it's the fucking truth".

Link to comment
Dela på andra sajter

hehe, lugnt. Memphans tips: Skaffa minikalender att ha i bakfickan, guld värt!

Har jag inte tyvärr, har saker upp till halsen eller vad man säger. Är riktigt sugen på det igen, men är rädd för att du kommer äga mig totalt 😮 fast ska allt ge dig en match.

hee hee

Du kommer inte ens kunna ha juice kvar i fingrarna att logga in på forumet med. I en vecka efteråt.

Link to comment
Dela på andra sajter

b853c342-9964-43d9-9022-de81be33ef4c.jpg

Hels, 19 år, stockholm.

Söker: Vänner

Jag är lagom cynisk och har en förkärlek till ironi, vilket tyvärr lätt missuppfattas när man sitter bakom en dataskärm. Jag gillar att tro att jag är lite bättre än alla andra fast det är nog inte sant, men det är trevligt att låtsas. Annars tycker jag om min katt, fotografering, sociala människor, filmer och tv-serier (men jag är löjligt lättskrämd och undviker därför skräckfilmer) och så är jag lagom nördig, eller kunskapsentusiast som en vän fint uttryckte det. Jag önskar att jag var musikalisk, men tyvärr är jag hyfsat tondöv och håller mig till att njuta av andra som behärskar den gåvan (http://www.last.fm/user/helenamariaaa). Däremot så är jag grym på att laga mat.

Annars så tycker jag om att veta saker, och jag är lite av en besserwisser från och till vilket brukar störa en del människor. Psykologi och filosofi (och mycket annat) diskuterar jag gärna, förutsatt att du har en förmåga att uttrycka dig hyfsat väl och vara öppen för andra perspektiv än ditt eget.

Also, "what really matters is what you like, not what you are like... Books, records, films - these things matter. Call me shallow but it's the fucking truth".

Du din...

Men det är ju ett jättekonstigt sätt att träffa någon. Det känns ju mycket naturligare att skicka ett brev med en konstig dikt som hon lägger upp på sin blogg och så kommenterar jag det anonymt, varpå hon trackar min IP och hittar mitt konto på en postutbytessida, googlar på användarnamnet och hittar till min blogg, och så på den vägen är det. Eller det känns mer vant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men dessutom så OM jag skulle regga mig på någon sån sida, så kommer jag ju bara kolla på tjejerna. Jag vet ju det. Även om jag intalar mig själv att jag bara är ute efter vänskap, så inte fan kommer jag söka runt efter killar att hänga med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men dessutom så OM jag skulle regga mig på någon sån sida, så kommer jag ju bara kolla på tjejerna. Jag vet ju det. Även om jag intalar mig själv att jag bara är ute efter vänskap, så inte fan kommer jag söka runt efter killar att hänga med.

Vad är det negativa med det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Du din...

Men det är ju ett jättekonstigt sätt att träffa någon. Det känns ju mycket naturligare att skicka ett brev med en konstig dikt som hon lägger upp på sin blogg och så kommenterar jag det anonymt, varpå hon trackar min IP och hittar mitt konto på en postutbytessida, googlar på användarnamnet och hittar till min blogg, och så på den vägen är det. Eller det känns mer vant.

Ställde in sökverktyget på: politik: vänster, intresse: litteratur, musik: indie, egenskaper: pratglad och fick:

d37d85b1-f1fa-4c60-ba78-e3940006b38f.jpg

edit: Elliant, 20 år. Söker: Vänskap

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det negativa med det?

Att jag lurar mig själv, men framför allt att det är orättvist mot tjejerna. De kryssar i "söker efter vänskap", och jag nappar på det, men innerst inne är jag ute efter mer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ställde in sökverktyget på: politik: vänster, intresse: litteratur, musik: indie, egenskaper: pratglad och fick:

d37d85b1-f1fa-4c60-ba78-e3940006b38f.jpg

Den förra var betydligt bättre. Nu har jag ju bara en bild att gå på, men hon var inte särskilt attraktiv, och förmodligen tjock, med tanke på vinkeln hon tog bilden i.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...