Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Den springande punkten är ju det om att inte bli en "förlorare". Menar hon dig eller sig själv.

Sig själv, hon "ska göra sitt bästa för att inte bli en 'förlorare'". Vilket då tydligen betyder "en som inte kommer på festen". Vilket jag kunde fattat om jag bara läst och vågat tro mina ögon, men nejdå. Måste fråga en gång till om skiten och bli snäst åt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyskland var bäst, sen Israel, sen Makedonien, och Irland sög

säger vi

-----------------------------

tror ni hon tycker jag är dum nuuu

Kanszke, kanszke inte. Men OM hon gör det så känns det som att hon inte gör det på särskilt vettiga grunder. Du betedde ju dig bara bra, liksom. Vad hon sysslade med kan man ju däremot fråga sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanszke, kanszke inte. Men OM hon gör det så känns det som att hon inte gör det på särskilt vettiga grunder. Du betedde ju dig bara bra, liksom. Vad hon sysslade med kan man ju däremot fråga sig.

Tack, det har du rätt i. Jag försökte spela med lite i hennes kryptiska krångelspråk men slog en vurpa. Vet inte hur bra räddning det blev, men nåja.

Då är vi tillbaks på status quo eller vad man ska kalla det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sig själv, hon "ska göra sitt bästa för att inte bli en 'förlorare'". Vilket då tydligen betyder "en som inte kommer på festen". Vilket jag kunde fattat om jag bara läst och vågat tro mina ögon, men nejdå. Måste fråga en gång till om skiten och bli snäst åt.

Är hon bortskämd?

Hade hon mens?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jamen, ordagrant.

Fick ett infall och tänkte att jag inte skulle vara så utlämnande för en gångs skull, men kör till:

Namn Namn självklart spelar du i ett gulligt band edwinner! töntigt nog krockar det med jag--->berlin-köpenhamn. åker tidigt den 29:e/sent den 28:e. ska såklart göra mitt bästa för att inte bli en "förlorare".

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Fattar verkligen inte vad förlorare handlar om och varför hon typ tände till.. hon kanske är lite skraj för dig? Alltså i bemärkelsen respekt.

EDIT: Eller hon kanske inte alls är aggro förresten. herregud kanske var i ett annat tonfall. jaja.

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Namn Namn blabla otydlig text med kontentan att hon inte kan komma, vad jag förstod av det, någonting random om att försöka inte bli en "förlorare"

Edvin Lindström där ser man. ha så roligt då!

Namn Namn ‎! förlorare = person som oavsett anledning ej närvarar vid edvin lindströms bands releasefest

Edvin Lindström det var hårda ord! förstår jag dig rätt om du alltså menar att du ska göra ditt bästa för att slippa vara en av dessa? (varför jag inte bara vågade förstå direkt vad hon menade är förbi mig)

Namn Namn men herregud. jag ska försöka komma (här blir hon nästan lite aggro)

Edvin Lindström kul! du får ursäkta min tröghet, jag är normalt läskunnigare än ikväll.

Summering: Hon tackar för inbjudan, men säger att hon FÖRMODLIGEN inte kan komma pga en resa. Dingbats önskar henne trevlig resa.

Hon går då vidare och förklarar vad som menas med en förlorare i hennes ögon, trots att Dingbats inte frågade om det. Kanske tyckte

hon spontant att hon var otydlig. Edvin framhärdar då mycket riktigt och anser att hon tagit till överord. Frågar om hon alltså ska

försöka komma på releasepartyt ändå. Tjejen tycker det var en vända för mycket och säger att hon ska försöka komma. Dingbats ber

om ursäkt för att hon bett sig konstigt åt, nej förlåt, för att han inte förstått krypteringen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fattar verkligen inte vad förlorare handlar om och varför hon typ tände till.. hon kanske är lite skraj för dig? Alltså i bemärkelsen respekt.

"Förlorare" ska stå i kontrast till hennes påhittade smeknamn på mig som bara hon någonsin använt "edwinner", antar jag.

Skraj för mig? Knappast. Hon är den strong&independentaste tjej jag någonsin stött på. Hon är inte skraj för en isbjörn.

Sen vet jag inte hur tilltänd hon blev, svårt att veta... jag hoppas det inte var så argt som det framstod.

Link to comment
Dela på andra sajter

Summering: Hon tackar för inbjudan, men säger att hon FÖRMODLIGEN inte kan komma pga en resa. Dingbats önskar henne trevlig resa.

Hon går då vidare och förklarar vad som menas med en förlorare i hennes ögon, trots att Dingbats inte frågade om det. Kanske tyckte

hon spontant att hon var otydlig. Edvin framhärdar då mycket riktigt och anser att hon tagit till överord. Frågar om hon alltså ska

försöka komma på releasepartyt ändå. Tjejen tycker det var en vända för mycket och säger att hon ska försöka komma. Dingbats ber

om ursäkt för att hon bett sig konstigt åt, nej förlåt, för att han inte förstått krypteringen.

En mycket bra analys. Exakt så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick ett infall och tänkte att jag inte skulle vara så utlämnande för en gångs skull, men kör till:

Namn Namn självklart spelar du i ett gulligt band edwinner! töntigt nog krockar det med jag--->berlin-köpenhamn. åker tidigt den 29:e/sent den 28:e. ska såklart göra mitt bästa för att inte bli en "förlorare".

EDWINNER var fräckt, det gillar jag!! Det var rätt glasklart, även om jag inte gillar när folk använder ord som förlorare.

En förlorare i Indien är inte samma sak som en förlorare i Sverige liksom... Hoppas ni fattar.

För VEM i helvete kan bestämma vem som är en vinnare. Det beror ju på vilka mål man har själv som individ.

Link to comment
Dela på andra sajter

EDWINNER var fräckt, det gillar jag!! Det var rätt glasklart, även om jag inte gillar när folk använder ord som förlorare.

En förlorare i Indien är inte samma sak som en förlorare i Sverige liksom... Hoppas ni fattar.

För VEM i helvete kan bestämma vem som är en vinnare. Det beror ju på vilka mål man har själv som individ.

Borde jag ha sagt det till henne?

Link to comment
Dela på andra sajter

"Förlorare" ska stå i kontrast till hennes påhittade smeknamn på mig som bara hon någonsin använt "edwinner", antar jag.

Ah.. jamen dåså. Hon var busy, men ska försöka komma. Verkar som hon är en sån som kör med raka kort.

Men friskt vågat, det var modigt av dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah.. jamen dåså. Hon var busy, men ska försöka komma. Verkar som hon är en sån som kör med raka kort.

Men friskt vågat, det var modigt av dig.

Vet inte hur raka kort det var att linda in det i såna där krångliga formuleringar. Men ja, korrekt uppfattat.

Jag hade aldrig vågat utan dig! Och er andra. Att ens liv kan förändras så av text man ser på en skärm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon kallar dig för Edwinner.

Det var det gulligaste jag läst på länge.

Hon steg plötsligt i graderna här.

Dingbats, det är ingen fara.

Fixar hon inte det tidsmässigt denna gången,

så ses ni nästa gång.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte mer på "Men herregud" som passade in i personen du beskrev. Isbjörnen. Förklarade sammanhanget

Jaha, ja jo. Jaja, sannolikheten att hon hädanefter ser på mig som en stor tönt är väl ganska liten. Små missförstånd kan väl alla råka ut för.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon kallar dig för Edwinner.

Det var det gulligaste jag läst på länge.

Hon steg plötsligt i graderna här.

Dingbats, det är ingen fara.

Fixar hon inte det tidsmässigt denna gången,

så ses ni nästa gång.

🙂

Inte lika gulligt som när jag pratade om min hund igårkväll va?

Ja, nu känns det som att det finns hopp om att vi kan ses någon gång oavsett när. Även om hopp inte är mycket att hoppas på alltid.

vänta&se

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...