Dingbats Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Hårda bud. Vart ska hon? Lät det som om hon kunde ha varit intresserad annars? Berlin. Helt omöjligt att bedöma.
Fidden Postat 12 maj 2011 Trådstartare Postat 12 maj 2011 Nu när jag kollade på snabbgenomgången kom jag fram till att jag inte hejar på någon idag... möjligen farbror frejs okända tvillingsöner från irland.
Fidden Postat 12 maj 2011 Trådstartare Postat 12 maj 2011 och vitryssland såklart, men det är visst inte pk.
Fidden Postat 12 maj 2011 Trådstartare Postat 12 maj 2011 på lördag kommer jag nog heja på tyskland och finland...
debatt Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 och vitryssland såklart, men det är visst inte pk. Jo, den får du väl hålla på, men Irland?
debatt Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Holland 3 Bosnien 3 Moldavien 3 Sverige 3 Bulgarien 2 Österrike 2 resten 0-1 På Lördag håller jag på Finland, enda 4-an. Fast, big 5 kan vara 3-4or allihop, utom Tyskland 0.
Fidden Postat 12 maj 2011 Trådstartare Postat 12 maj 2011 Jo, den får du väl hålla på, men Irland? det är en schysst poplåt.
debatt Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 det är en schysst poplåt. Ojdå, jag var astrött efter 10 sekunder. 😳
debatt Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 (redigerat) FINLAND o SPANIEN är mina favvisar, som det verkar (om jag kommer ihåg Big 5 rätt). Redigerat 12 maj 2011 av debatt
Dingbats Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Tråkigt. Fast nu svarade hon igen, lite tvetydigt. Bad henne förtydliga. Än finns det en liten trådsmal strimma till hopp.
laxlaxlax Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 hon kan inte pga resa till annat land. och DÅ var vi tillbaks på noll igen! cymbal!
Memphis Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 (redigerat) 😄 edit, men trist att höra förstås Dingis. =/ Redigerat 12 maj 2011 av Memphis
Dingbats Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 (redigerat) hehe, lena är verkligen sönderstenad. Men snygg. EDIT: Ska förtydliga att jag inte tittar på det där, minns bara från tidningsbilder. Redigerat 12 maj 2011 av Dingbats
Dingbats Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Namn Namn blabla otydlig text med kontentan att hon inte kan komma, vad jag förstod av det, någonting random om att försöka inte bli en "förlorare" Edvin Lindström där ser man. ha så roligt då! Namn Namn ! förlorare = person som oavsett anledning ej närvarar vid edvin lindströms bands releasefest Edvin Lindström det var hårda ord! förstår jag dig rätt om du alltså menar att du ska göra ditt bästa för att slippa vara en av dessa? (varför jag inte bara vågade förstå direkt vad hon menade är förbi mig) Namn Namn men herregud. jag ska försöka komma (här blir hon nästan lite aggro) Edvin Lindström kul! 🙂 du får ursäkta min tröghet, jag är normalt läskunnigare än ikväll. Så så ligger det till. Även om jag gjorde bort mig lite grann.
Dingbats Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Och nu kommer jag ligga vaken hela natten och förbanna mig själv för att jag inte bara fattade direkt vad hon menade och att hon nästan blev lite arg.
laxlaxlax Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Namn Namn blabla otydlig text med kontentan att hon inte kan komma, vad jag förstod av det, någonting random om att försöka inte bli en "förlorare" Edvin Lindström där ser man. ha så roligt då! Namn Namn ! förlorare = person som oavsett anledning ej närvarar vid edvin lindströms bands releasefest Edvin Lindström det var hårda ord! förstår jag dig rätt om du alltså menar att du ska göra ditt bästa för att slippa vara en av dessa? (varför jag inte bara vågade förstå direkt vad hon menade är förbi mig) Namn Namn men herregud. jag ska försöka komma (här blir hon nästan lite aggro) Edvin Lindström kul! 🙂 du får ursäkta min tröghet, jag är normalt läskunnigare än ikväll. Så så ligger det till. Även om jag gjorde bort mig lite grann. vad var "blabla"-texten - hennes första ?
Dingbats Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 vad var "blabla"-texten - hennes första ? Hennes svar på det vi kom fram till att jag skulle posta, alltså min inbjudan.
Fidden Postat 12 maj 2011 Trådstartare Postat 12 maj 2011 Det där säger du bara för att jävlas. eller för att jag är en såndär som är så hysteriskt rädd att vara för på att jag hela tiden är av.
Dingbats Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 eller för att jag är en såndär som är så hysteriskt rädd att vara för på att jag hela tiden är av. Du borde äta mer lax.
SadamJR Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Hennes svar på det vi kom fram till att jag skulle posta, alltså min inbjudan. Du bör kanske checka även alla dina mailsvar via längsta innan du svarar på dom.
debatt Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Namn Namn blabla otydlig text med kontentan att hon inte kan komma, vad jag förstod av det, någonting random om att försöka inte bli en "förlorare" Edvin Lindström där ser man. ha så roligt då! Namn Namn ! förlorare = person som oavsett anledning ej närvarar vid edvin lindströms bands releasefest Edvin Lindström det var hårda ord! förstår jag dig rätt om du alltså menar att du ska göra ditt bästa för att slippa vara en av dessa? (varför jag inte bara vågade förstå direkt vad hon menade är förbi mig) Namn Namn men herregud. jag ska försöka komma (här blir hon nästan lite aggro) Edvin Lindström kul! 🙂 du får ursäkta min tröghet, jag är normalt läskunnigare än ikväll. Så så ligger det till. Även om jag gjorde bort mig lite grann. Kan trösta dig med att inte jag heller förstod mycket av ovanstående. "Där ser man" är den svartsjukes paraduttryck om du inte visste det.
Dingbats Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Du bör kanske checka även alla dina mailsvar via längsta innan du svarar på dom. Det hade hjälpt i det här fallet (men facebook, inte mejl). Varför kunde jag inte bara ta det lugnt och läsa innantill?? Nu tycker hon att jag är lite dum i huvet.
Dingbats Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Kan trösta dig med att inte jag heller förstod mycket av ovanstående. "Där ser man" är den svartsjukes paraduttryck om du inte visste det. Jag ska aldrig mer kommunicera med någon utan att okeja det med längsta först.
Recommended Posts