Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Nu när jag kollade på snabbgenomgången kom jag fram till att jag inte hejar på någon idag...

möjligen farbror frejs okända tvillingsöner från irland.

Link to comment
Dela på andra sajter

Namn Namn blabla otydlig text med kontentan att hon inte kan komma, vad jag förstod av det, någonting random om att försöka inte bli en "förlorare"

Edvin Lindström där ser man. ha så roligt då!

Namn Namn ‎! förlorare = person som oavsett anledning ej närvarar vid edvin lindströms bands releasefest

Edvin Lindström det var hårda ord! förstår jag dig rätt om du alltså menar att du ska göra ditt bästa för att slippa vara en av dessa? (varför jag inte bara vågade förstå direkt vad hon menade är förbi mig)

Namn Namn men herregud. jag ska försöka komma (här blir hon nästan lite aggro)

Edvin Lindström kul! 🙂 du får ursäkta min tröghet, jag är normalt läskunnigare än ikväll.

Så så ligger det till. Även om jag gjorde bort mig lite grann.

Link to comment
Dela på andra sajter

Namn Namn blabla otydlig text med kontentan att hon inte kan komma, vad jag förstod av det, någonting random om att försöka inte bli en "förlorare"

Edvin Lindström där ser man. ha så roligt då!

Namn Namn ‎! förlorare = person som oavsett anledning ej närvarar vid edvin lindströms bands releasefest

Edvin Lindström det var hårda ord! förstår jag dig rätt om du alltså menar att du ska göra ditt bästa för att slippa vara en av dessa? (varför jag inte bara vågade förstå direkt vad hon menade är förbi mig)

Namn Namn men herregud. jag ska försöka komma (här blir hon nästan lite aggro)

Edvin Lindström kul! 🙂 du får ursäkta min tröghet, jag är normalt läskunnigare än ikväll.

Så så ligger det till. Även om jag gjorde bort mig lite grann.

vad var "blabla"-texten - hennes första ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Namn Namn blabla otydlig text med kontentan att hon inte kan komma, vad jag förstod av det, någonting random om att försöka inte bli en "förlorare"

Edvin Lindström där ser man. ha så roligt då!

Namn Namn ‎! förlorare = person som oavsett anledning ej närvarar vid edvin lindströms bands releasefest

Edvin Lindström det var hårda ord! förstår jag dig rätt om du alltså menar att du ska göra ditt bästa för att slippa vara en av dessa? (varför jag inte bara vågade förstå direkt vad hon menade är förbi mig)

Namn Namn men herregud. jag ska försöka komma (här blir hon nästan lite aggro)

Edvin Lindström kul! 🙂 du får ursäkta min tröghet, jag är normalt läskunnigare än ikväll.

Så så ligger det till. Även om jag gjorde bort mig lite grann.

Kan trösta dig med att inte jag heller förstod mycket av ovanstående.

"Där ser man" är den svartsjukes paraduttryck om du inte visste det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du bör kanske checka även alla dina mailsvar via längsta innan du svarar på dom.

Det hade hjälpt i det här fallet (men facebook, inte mejl). Varför kunde jag inte bara ta det lugnt och läsa innantill?? Nu tycker hon att jag är lite dum i huvet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan trösta dig med att inte jag heller förstod mycket av ovanstående.

"Där ser man" är den svartsjukes paraduttryck om du inte visste det.

Jag ska aldrig mer kommunicera med någon utan att okeja det med längsta först.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...