Dingbats Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Mm. 25:e, 27:e och 1:a. Tungt. Själv har jag typ inte förmågan att vara nervös inför tentor. Hm.
Memphis Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Nu var det nån som var inne på min tvättid. Sånt gör mej SÅ JÄVLA FÖRBANNAD! Har inte sett dig uttrycka ilska här innan. Förstår dig. Hur kan någon annan gå in på din tvätttid då? Har ni inte något chipnyckelsystem/bokning eller likn?
Neosus Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Du menar Voddler förstås? Och det e ju gammalt nu typ ju. 😄 Jag har haft det i typ ett halvår snart och det funkar ju fint men kollar sällen dock, utbudet dåligt, vill man hyra är det iofs lite bättre, väldigt smidigt men är roligare att då till butik då, såatte. Just de ja.. Jo håller med!
Memphis Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Memphis! EDIT: Han backspace:ar som vanligt.. Lax! Du kan va en backspace. 😄
debatt Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Har inte sett dig uttrycka ilska här innan. Förstår dig. Hur kan någon annan gå in på din tvätttid då? Har ni inte något chipnyckelsystem/bokning eller likn? Det skiter ju folk i ändå. Det har bara hänt två gånger att inte någon tagit min tvättid.
Fidden Postat 12 maj 2011 Trådstartare Postat 12 maj 2011 Vitryssland. Om de hade en sprattelgubbe och sjöng "ha ha ha ha", hade det varit ganska likt djingis kahn. Sånt gillar jag.
Memphis Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 (redigerat) Det skiter ju folk i ändå. Det har bara hänt två gånger att inte någon tagit min tvättid. Både vid förra lägenheten samt vid den jag bor i nu så är det bara möjligt för den som bokat att komma in till det bokade tvättrummet. Låter jättejobbigt annars. Redigerat 12 maj 2011 av Memphis
Fidden Postat 12 maj 2011 Trådstartare Postat 12 maj 2011 Varför funkar inte direktsändningen i min dator? 😠 du har nog inte internet. hela längsta är egentligen en bot i din data. så starta om hårddisken och stoppa in ett nytt modermodem.
debatt Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Både vid förra lägenheten samt vid den jag bor i nu så är det bara möjligt för den som bokat att komma in till det bokade tvättrummet. Låter jättejobbigt annars. Alla med nyckel kommer in i tvättrummet. Alla som vill, även uteliggare, kommer in i torkrummet - för det är utan lås.
SadamJR Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Har inte sett dig uttrycka ilska här innan. Förstår dig. Hur kan någon annan gå in på din tvätttid då? Har ni inte något chipnyckelsystem/bokning eller likn? Nä. Killen hade bokat maskin 1 och 2, men tvättade i maskin 3 och 4 som jag hade bokat. Sånt som händer. Trodde att det var nån som hade slängt i helt random. Sånt har oxå hänt.
debatt Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Vitryssland. Om de hade en sprattelgubbe och sjöng "ha ha ha ha", hade det varit ganska likt djingis kahn. Sånt gillar jag. Kill With Skills hårda ord i den dedikerade ESC Semi 2-tråden, om Vitryssland: "Hahaha! Subban sjunger som Katarina Hultling på svt sport pratar! En brud med hår på bröstet!....."
debatt Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 (redigerat) Nä. Killen hade bokat maskin 1 och 2, men tvättade i maskin 3 och 4 som jag hade bokat. Sånt som händer. Trodde att det var nån som hade slängt i helt random. Sånt har oxå hänt. Luxury!! Vi har bara en tvättmaskin för den ena är helpaj. Dessutom ingen torktumlare och en trasig mangel... 😆 Redigerat 12 maj 2011 av debatt
Neosus Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 du har nog inte internet. hela längsta är egentligen en bot i din data. så starta om hårddisken och stoppa in ett nytt modermodem. AHAAAaaa.. jag tar till mig dina råd. Och stoppar dom i röven.. Va hård jag lät! 😆 ...alltså inte hård. 😊
SadamJR Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Danmark... luktar lite plagiat. Inledningen på refrängen är väldigt lik nåt som jag inte kommer på.
Memphis Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 (redigerat) Luxury!! Vi har bara en tvättmaskin och den ena är helpaj. Dessutom ingen torktumlare och en trasig mangel... 😆 Shiit!? Vi har väldigt lyxigt här då. Har tre bokningsbara tvättrum med två maskiner/två torktumlare i varje samt två rum med en maskin vardera som man kan använda när man vill, om det är ledigt förstås. Du kan komma hit när du vill tvätta debatt! 😄 Redigerat 12 maj 2011 av Memphis
Fidden Postat 12 maj 2011 Trådstartare Postat 12 maj 2011 Inledningen på refrängen är väldigt lik nåt som jag inte kommer på. "sing for me" med andreas jonsson
debatt Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Inledningen på refrängen är väldigt lik nåt som jag inte kommer på. "Sing for me"
SadamJR Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 skoja inte, de kan vinna skiten. Det var nästan lite new wave-känsla över det där, på nåt sätt, tror jag.
Dingbats Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 hon har svarat. vad har hon svarat. nu dör jag snart snart dör jag
Dingbats Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 hon kan inte pga resa till annat land. och DÅ var vi tillbaks på noll igen!
Dingbats Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 Det var ju en mysig upplevelse så länge det varade. Om en vecka har jag väl deppat isär igen.
SadamJR Postat 12 maj 2011 Postat 12 maj 2011 hon kan inte pga resa till annat land. och DÅ var vi tillbaks på noll igen! Hårda bud. Vart ska hon? Lät det som om hon kunde ha varit intresserad annars?
Recommended Posts