Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Nu var det nån som var inne på min tvättid. Sånt gör mej SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!

Har inte sett dig uttrycka ilska här innan. Förstår dig. Hur kan någon annan gå in på din tvätttid då? Har ni inte något chipnyckelsystem/bokning eller likn?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar Voddler förstås? Och det e ju gammalt nu typ ju. 😄 Jag har haft det i typ ett halvår snart och det funkar ju fint men kollar sällen dock, utbudet dåligt, vill man hyra är det iofs lite bättre, väldigt smidigt men är roligare att då till butik då, såatte.

Just de ja.. Jo håller med!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte sett dig uttrycka ilska här innan. Förstår dig. Hur kan någon annan gå in på din tvätttid då? Har ni inte något chipnyckelsystem/bokning eller likn?

Det skiter ju folk i ändå. Det har bara hänt två gånger att inte någon tagit min tvättid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Det skiter ju folk i ändå. Det har bara hänt två gånger att inte någon tagit min tvättid.

Både vid förra lägenheten samt vid den jag bor i nu så är det bara möjligt för den som bokat att komma in till det bokade tvättrummet. Låter jättejobbigt annars.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Varför funkar inte direktsändningen i min dator? 😠

du har nog inte internet. hela längsta är egentligen en bot i din data. så starta om hårddisken och stoppa in ett nytt modermodem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Både vid förra lägenheten samt vid den jag bor i nu så är det bara möjligt för den som bokat att komma in till det bokade tvättrummet. Låter jättejobbigt annars.

Alla med nyckel kommer in i tvättrummet. Alla som vill, även uteliggare, kommer in i torkrummet - för det är utan lås.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte sett dig uttrycka ilska här innan. Förstår dig. Hur kan någon annan gå in på din tvätttid då? Har ni inte något chipnyckelsystem/bokning eller likn?

Nä. Killen hade bokat maskin 1 och 2, men tvättade i maskin 3 och 4 som jag hade bokat. Sånt som händer. Trodde att det var nån som hade slängt i helt random. Sånt har oxå hänt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vitryssland. Om de hade en sprattelgubbe och sjöng "ha ha ha ha", hade det varit ganska likt djingis kahn.

Sånt gillar jag.

Kill With Skills hårda ord i den dedikerade ESC Semi 2-tråden, om Vitryssland:

"Hahaha! Subban sjunger som Katarina Hultling på svt sport pratar! En brud med hår på bröstet!....."

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Nä. Killen hade bokat maskin 1 och 2, men tvättade i maskin 3 och 4 som jag hade bokat. Sånt som händer. Trodde att det var nån som hade slängt i helt random. Sånt har oxå hänt.

Luxury!! Vi har bara en tvättmaskin för den ena är helpaj. Dessutom ingen torktumlare och en trasig mangel...

😆

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

du har nog inte internet. hela längsta är egentligen en bot i din data. så starta om hårddisken och stoppa in ett nytt modermodem.

AHAAAaaa.. jag tar till mig dina råd. Och stoppar dom i röven.. :rolleyes:

Va hård jag lät! 😆

...alltså inte hård. 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Luxury!! Vi har bara en tvättmaskin och den ena är helpaj. Dessutom ingen torktumlare och en trasig mangel...

😆

Shiit!?

Vi har väldigt lyxigt här då. Har tre bokningsbara tvättrum med två maskiner/två torktumlare i varje samt två rum med en maskin vardera som man kan använda när man vill, om det är ledigt förstås.

Du kan komma hit när du vill tvätta debatt! 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...