Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu har jag städat köket och mitt rum. Blev inget plugg men det var väl ganska väntat att det var det jag skulle skita i. I morgon kommer min pappa och hans sambo hit.

Annons
Postat

Själv har jag tackat nej till två inbjudningar bara för att såg att det längst ned stod nåt i stil med "det vore kul att ses".

Tänkte instinktivt vilken idiot, varför skulle jag annars få en inbjudan för?

Det ligger ju liksom underförstått i en inbjudan om det inte gäller en avrättning.

Men det är ju jag det...

🙂

Ja, det är ju du det som sagt.

Hehe.

Postat

Nu har jag städat köket och mitt rum. Blev inget plugg men det var väl ganska väntat att det var det jag skulle skita i. I morgon kommer min pappa och hans sambo hit.

Vad ska ni göra då?

Postat

Vad ska ni göra då?

Vet ej. Vi får väl se. Har aldrig riktigt gjort så mycket i uppsala som man kan göra med sina föräldrar. Men men.

Postat

Du gjorde tvärtom alltså.

Postat (redigerat)

första tentan är om 1 vecka och 6 dagar 😱

När är sista? Våran ända är på fredag om två veckor. Men så har vi en stor inlämning med redovisning dan innan.

EDIT: EEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDAAAAAAAAAA

Redigerat av Dingbats
Postat

*trummisen reser sig plötsligt från golvet & medvetslösheteten*

...Trumvirvel....

Jag tänker inte kolla facebook på en timme.

Jag hoppas du är medveten om att jag nästan dör just nu

Postat

Jag vaknade igen och är medveten om det.

Postat

Äh, ta det lugnt. Det som händer händer.

Postat

tycker belgien får för mycket skit för sin låt, den är helt ok. tror folk dissar för att de inte ser ut som man ska enligt formular A35.

Postat

tycker belgien får för mycket skit för sin låt, den är helt ok. tror folk dissar för att de inte ser ut som man ska enligt formular A35.

A35 är ute. A21 gäller i år-

Postat

Slovakien nu. Sämsta låten av alla 19+19+5 = 43 bidragen, enligt mig.

Ett dj**la dravel och rösterna är helt syntetiskt pajade.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.