Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Men alltså.. jag tänker såhär: skicka henne en inbjudan. Om hon vill komma så kommer hon. Om hon inte vill komma kommer hon inte. Du kommer inte förlora något på att visa att du är intresserad av henne och bli nobbad, om det är vad du är rädd för.

Det som jag däremot tycker är synd är att den rädslan ( om jag inte fattat fel ) gör så att hon kan bli osäker på vad du vill för att du blir så jäkla vag och förminskar ditt intresse.

Men jag är väl mer en straight shooter. Men kör din stil, du.

Jag är inte intresserad av henne på något mer sätt än att hon är kul att träffa som person, om du tror det.

Men jag tror jag inser vad du menar. Du har rätt. Jag ska snygga till formuleringarna så det blir mer rakt på sak. Vill hon så vill hon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag är inte intresserad av henne på något mer sätt än att hon är kul att träffa som person.

Det är bara det jag menar.

Hursomhelst: att du skriver "Men vad har jag då för egentligt skäl att bjuda henne nu helt plötsligt" tycker jag är sorgligt. Ditt skäl att bjuda henne är ju vad du vill. Du vill att hon ska komma, därför bjuder du. Svårare än så är det inte.

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det high action potential time. Måste svara på facebooksvar och det är fan inte lätt att klämma ihop det här rätt. Förslag mottages av den som av någon anledning bryr sig långt mer än den borde.

EDIT: Ordväxlingen i sin helhet

hon, förra torsdag kväll: du är saknad

jag, en kvart senare (som kommentar): du också. du skulle ha läst vidare! (även om det är lite tråkigt nu iofs) vad gör du nu för tiden?

jag, igår eftermiddag (i en ny publikation): vad har du för dig egentligen nu för tiden?

hon, för en timme sen (som kommentar): tjänar små pengar. hur är det med dig?

intressant va nej

Nuförtiden??

Det skulle jag bara använda om det var 14 år sedan man hade hörts av eller nåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ditt skäl att bjuda henne är ju vad du vill. Du vill att hon ska komma, därför bjuder du. Svårare än så är det inte.

Mycket bra sagt.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Stor fest" är väl bra på så sätt att det tar bort rädslan för att det skulle vara jag och hon och tre mexikanska stoners, men känns lite smått... banalt, eller barnsligt.

"Vore kul att ses igen!"... kan inte det få vara underförstått... det känns lite VÄL att dra till med det bara sådär, vi har ju knappt "setts" ens tidigare, bara i skolan. Och jag vet inte hur speciell hon behöver vara, räcker det inte med att hon kommer dit...

Eller så är det tvärtom... "stor fest" kanske får henne att springa därifrån, dvs. aldrig komma.

Men det är ju du som vet hur hon är, inte jag.

Jag tycker det verkar som att det känns bäst för dig att skriva meddelandet lite i förbigående.

Inte trycka på vissa saker som "saknad" för mycket eller att göra en större sak av det än vad det är.

*****

Detta är alltså en helt annan brutta än den du åkte och besökte? Hur går det med henne nu förresten?

Gäller att ha koll på alla dina fruntimmer...

Link to comment
Dela på andra sajter

Apropå film. Har ni sett www.voodler.com? En massa gratis filmer + hyrfilmer och det funkar faktiskt bra att titta på dom även på ett segt internet.

Skit coolt!

Njaa, nä.. jag känner igen namnet bara.

Det kan bli mycket buffering på ViaPlay som jag har för varje film som man stänger av för att välja en annan film, samlas i cacheminnet i datorn

även ett tag efter att den är avstängd och därför så kan inte den film man till slut väljer spelas upp normalt. Tror jag. Väljer jag direkt en film och ser den så är det aldrig några problem nämligen. Som igår, jag var inne och så ett par minuter på två andra rysare innan jag väl bestämde mig för Maya och då fungerade det inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du lagt ned henne.... hon den där som du träffade... hon som...

var det hon som hette Isabelle?

Isabella menar du. Det finns inget att lägga ner. Men jag tar det lite lugnt och hetsar inte upp mig över det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...