SadamJR Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Du e sån där vaktmästare va?! Hade mycket nytta av dem i grundskolan och gymnasiet. Nä. Är mer nån slags lärarassistent, plus biblioteket och lite annat.
SadamJR Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Vilken djävla tråd - och Valle ger sig inte. Vilken tråd?
debatt Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Nä. Är mer nån slags lärarassistent, plus biblioteket och lite annat. Jag har aldrig gått i någon skola som har assisterat någon lärare, inte ens om läraren haft ett handikapp. Du är lite all-i-allo då.
Dingbats Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Jag har också varit i Falun. Åker inte tillbaks. Jag mår dåligt av städer i den storleken. Gävle är minimum. Sen blir det okej igen när man kommer ner på nivån liten håla, typ Horndal eller Hofors.
SadamJR Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 12 000 var för två personer. 6000 per skalle är ju nääästan överkomligt. Du kanske hittar lite bortglömda pengar i nån byrålåda.
debatt Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Vilken tråd? Den som är aktiv under "Samarbeten" just nu. Valle missförstod det jag skrev åter igen, vilket gör mig orolig för om en enda person kommer att fatta min bok. 😆
Dingbats Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Du kanske hittar lite bortglömda pengar i nån byrålåda. Jag kan ta av de hågkomna. Tänkte mest att det är svårt att övertyga någon kompanjon att lägga ut såna summor när man "lika gärna" kan åka till något billigare ställe.
debatt Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Jag har också varit i Falun. Åker inte tillbaks. Jag mår dåligt av städer i den storleken. Gävle är minimum. Sen blir det okej igen när man kommer ner på nivån liten håla, typ Horndal eller Hofors. Hmm. Så antingen Stockholm eller Hofors?
debatt Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Jag kan ta av de hågkomna. Tänkte mest att det är svårt att övertyga någon kompanjon att lägga ut såna summor när man "lika gärna" kan åka till något billigare ställe. "kompanjon" - underbart!! 😆 Det har jag nog aldrig hört någon under femtio säga...
SadamJR Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Jag har aldrig gått i någon skola som har assisterat någon lärare, inte ens om läraren haft ett handikapp. Du är lite all-i-allo då. Men mest lärarassistent, eller hjälplärare eller vad fan det heter.
Dingbats Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Hmm. Så antingen Stockholm eller Hofors? Jag kan sträcka mig ner till Eskilstuna, så då får vi Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Västerås, Örebro, Linköping, Helsingborg, Jönköping, Norrköping, Lund, Umeå, Gävle, Borås, Södertälje och Eskilstuna. Fast Södertälje ser jag mer som en förort till Stockholm, så den ryker. Umeå är för långt norrut och Örebro hyser jag agg mot av okända orsaker. Sen går allt mindre än Hofors bra.
debatt Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 I Avesta har de ett jättefint konstmuseum. Avesta Art i Verket. Alvesta har en Konstförening.
Dingbats Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Hunden sover i min säng och jag vill inte väcka honom.
SadamJR Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Den som är aktiv under "Samarbeten" just nu. Valle missförstod det jag skrev åter igen, vilket gör mig orolig för om en enda person kommer att fatta min bok. 😆 Men han kör väl jämt med sina "missuppfattningar" och trixiga citat.
Dingbats Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Avesta Art i Verket. Alvesta har en Konstförening. Har du varit där?
debatt Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Men mest lärarassistent, eller hjälplärare eller vad fan det heter. I grundskolan fanns det EN hjälplärare. Han hade till uppgift att slå de elever som gjorde uppror.
debatt Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Hunden sover i min säng och jag vill inte väcka honom. gossiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🥰🥰 Jag är inte rasist, men... vilken ras?
Dingbats Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 gossiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🥰🥰 Jag är inte rasist, men... vilken ras? Portugisisk vattenhund. Men det vet han inte själv.
debatt Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Har du varit där? Jag tror inte det. Måste nog svara nej på den.
Dingbats Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Jag tror inte det. Måste nog svara nej på den. Alvesta åkte jag förbi med tåget. Onödigt.
SadamJR Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Hunden sover i min säng och jag vill inte väcka honom. Är det en stor hund? Syrran har en sån här på 8 månader.
debatt Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Men han kör väl jämt med sina "missuppfattningar" och trixiga citat. Ja jo... för att inte tala om tolkningar och aggressiv retorik. Ja "missuppfattningar" kan ju sägas vara tolkningar iofs.
Dingbats Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Är det en stor hund? Syrran har en sån här på 8 månader. Hundar ska ha hår. Fluff liksom. Han är väl ungefär sådär stor, lite mindre troligen.
SadamJR Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 I grundskolan fanns det EN hjälplärare. Han hade till uppgift att slå de elever som gjorde uppror. Det var rätt nära för några år sen när jag hade ivelever. Dom här är för små. Skrämde en tjej idag dock, och sen kunde hon inte sluta fnittra.
Recommended Posts