CHAE Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Fixad bild. Skärpedjupet stämmer inte. *** Mötte förresten en panikfylld vän i störttårar precis utanför jobbet. Hon hade precis varit på familjerätten, hennes exkille hotar ta deras gemensamm barn ifrån henne. En treåring. Har manipulerat henne stenhårt och är ett jävla kräk generellt. Hon var helt desillusionerad och panikslagen i en kvart, vi satt i hennes kök tills hon hade lugnat ner sig. Och han har ordnat advokat och hon har inte råd med det. Och hon var rädd för att jag var där hemma hos henne och att han skulle bli aggressiv om han visste att jag var där. Jävla idioter det finns. Vilket jävla arsle! 😠 Han kan dra åt helvete och aldrig mer hitta tillbaka.
laxlaxlax Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Vilket jävla arsle! 😠 Han kan dra åt helvete och aldrig mer hitta tillbaka. Precis vad jag sa. Jävla kukhuvud.
CHAE Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 "..och nu inträder även debatt i evenemanget. Han spontanstrechar givetvis för att komma i form. Publikens jubel vet inga gränser!"
debatt Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Äter Ris-Otto. Fan... skulle inte ha stekt honom så länge. Apropå det med flickvän... är inte det helt ute? Trodde det bara var flickfiender som gällde.
CHAE Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Äter Ris-Otto. Fan... skulle inte ha stekt honom så länge. Apropå det med flickvän... är inte det helt ute? Trodde det bara var flickfiender som gällde. 1. Hela Göteborg reser sig och skrattar samtidigt. 2. Jo, flickvänner är SÅ 2008. Jag är helt fel ute men jag är jävligt nöjd ändå. Palla orka vara ball och frän och het och "now" 😛
laxlaxlax Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 "..och nu inträder även debatt i evenemanget. Han spontanstrechar givetvis för att komma i form. Publikens jubel vet inga gränser!" Och där kommer grahn! Kisar mot ljuset, vänder och går in igen och dricker kaffe! Och nu går även laxlaxlax av planen för att laga mat och så småningom kila till repan.
debatt Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 ... och Neosus har redan käkat upp pajen, som ALLA skulle ha till fikat i pausen... 😏
CHAE Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 ... och Neosus har redan käkat upp pajen, som ALLA skulle ha till fikat i pausen... 😏 😄 "Inte OK, Grahn.. INTE ok!" skanderar hela stadion och vi har dagens första gula kort."
CHAE Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 "AhAA, nu ser vi SadamJR dundra in med sin så oerhört karakteristiska stil!"
SadamJR Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 "AhAA, nu ser vi SadamJR dundra in med sin så oerhört karakteristiska stil!" Har du ätit fulsvamp nu igen?
CHAE Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Har du ätit fulsvamp nu igen? Nä. Random amfetamin, bara 😛
debatt Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Jag ska vara med i en undersökning från SCB - de kräver det. 😳 Jag funderar på en undersökning från DN också. Vad kan de vilja?? 😳
CHAE Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Jag ska vara med i en undersökning från SCB - de kräver det. 😳 Jag funderar på en undersökning från DN också. Vad kan de vilja?? 😳 Dina strechvanor samt alkoholkonsumtion. Alt. Hos vilken matvarukedja (höll på att skriva mjukvarukedja) du handlar din mat.
laxlaxlax Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Shit vilken fultripp-känsla det är i veronica maggios jag kommer-video. uää
SadamJR Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Shit vilken fultripp-känsla det är i veronica maggios jag kommer-video. uää Hur gick det med översittarn?
Dingbats Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Ocoolt: ha facebook och använda det precis hela tiden Varken coolt eller ocoolt: ha facebook och använda det måttligt Coolt: inte ha facebook Jättecoolt: ha facebook och använda det väldigt sällan
laxlaxlax Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Hur gick det med översittarn? bra. Och hur har du haft det idag då?
Recommended Posts