Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Fixad bild. Skärpedjupet stämmer inte.

***

Mötte förresten en panikfylld vän i störttårar precis utanför jobbet. Hon hade precis varit på familjerätten, hennes exkille hotar ta deras gemensamm barn ifrån henne. En treåring. Har manipulerat henne stenhårt och är ett jävla kräk generellt. Hon var helt desillusionerad och panikslagen i en kvart, vi satt i hennes kök tills hon hade lugnat ner sig. Och han har ordnat advokat och hon har inte råd med det. Och hon var rädd för att jag var där hemma hos henne och att han skulle bli aggressiv om han visste att jag var där.

Jävla idioter det finns.

Vilket jävla arsle! 😠 Han kan dra åt helvete och aldrig mer hitta tillbaka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

"..och nu inträder även debatt i evenemanget. Han spontanstrechar givetvis för att komma i form. Publikens jubel vet inga gränser!"

92037.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Äter Ris-Otto. Fan... skulle inte ha stekt honom så länge.

Apropå det med flickvän... är inte det helt ute?

Trodde det bara var flickfiender som gällde.

1. Hela Göteborg reser sig och skrattar samtidigt.

2. Jo, flickvänner är SÅ 2008. Jag är helt fel ute men jag är jävligt nöjd ändå. Palla orka vara ball och frän och het och "now" 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

"..och nu inträder även debatt i evenemanget. Han spontanstrechar givetvis för att komma i form. Publikens jubel vet inga gränser!"

92037.jpg

Och där kommer grahn! Kisar mot ljuset, vänder och går in igen och dricker kaffe!

Och nu går även laxlaxlax av planen för att laga mat och så småningom kila till repan.

Link to comment
Dela på andra sajter

... och Neosus har redan käkat upp pajen, som ALLA skulle ha till fikat i pausen... 😏

😄

"Inte OK, Grahn.. INTE ok!" skanderar hela stadion och vi har dagens första gula kort."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska vara med i en undersökning från SCB - de kräver det. 😳

Jag funderar på en undersökning från DN också. Vad kan de vilja?? 😳

Dina strechvanor samt alkoholkonsumtion. Alt. Hos vilken matvarukedja (höll på att skriva mjukvarukedja) du handlar din mat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ocoolt: ha facebook och använda det precis hela tiden

Varken coolt eller ocoolt: ha facebook och använda det måttligt

Coolt: inte ha facebook

Jättecoolt: ha facebook och använda det väldigt sällan

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...