Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Är folket moget för att "varje mening" har ett budskap? Är spänd på, under förutsättning att de får tummen ur, de kompromisser som antagligen måste göras.

Jag väntar i alla fall med spänning på att få läsa det.

På ett sätt kan jag tycka att det gränsar till besatthet. Är det sättet jag skriver på?

För egentligen är jag en ganska icke-extrem person på alla sätt, nästan ointressant.

Jag vet inte ett skit om någon.

Vad gränsar till besatthet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Då skulle du ha varit med på 80talet när folk låg och tryckte på solarium när det inte var tillräckligt varmt och soligt ute. Vid 30 bast såg dom ut som russin.

Eehhh.... det där lever ju kvar här ännu. Iaf här.

Brorsan solar 4-8 timmar per dag under vår/sommar.

Grejen är att han redan första dagen är brun -

och då menar jag verkligen pepparkaka!!

Sedan underhåller han det bara. Han blir aldrig röd.

Man kan säga att han är brunhyad 9 mån av året.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska göra en t-shirt som det står "jag vill inte ha cancer" på och gå runt med den när alla ligger och solar. Tycker det är rätt töntigt med bli brun-hets.

Ah. Men det är jäkligt snyggt när det går långt förbi brun. Typ skeppsbruten-brun. Som parkarbetare och vägarbetare kan bli. Och så är de lite smutsiga också, och ögonfärgen lyser som en diamant i ett sotaröra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skivan är en helt annan grej. Det är ju mer typ hobby. Även om jag blivit inbjuden till festivaler av någon anledning.

Och det finns artister som vill samarbeta med mig. Känns nästan spooky.

Hur har folk fått höra om dig då? Då måste du ju ha lagt ut musik någonstans? Vore kul att höra om du ville länka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Hur har folk fått höra om dig då? Då måste du ju ha lagt ut musik någonstans? Vore kul att höra om du ville länka.

I olika sociala sammanhang.

När man varit med någon som känner någon sån där mer eller mindre känd,

backstage eller på musikmässor t.ex.

Jag har ingen musik utlagd på Nätet.

Ännu.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Äntligen hemma! Najs, nu blir det fanimig käk och sedan solhets (nota bene: utan "brun-hets". Personligen behöver jag bara vara ute i solen knappt 20 minuter för att det ska synas... Man har väl DNA:t med sig 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du ätit för många croissanter och fått racerbajs?

Nej, men det hade varit trevligt.

Nu ska jag fråga facebooktjejen en fråga och sen ska hon svara och sen ska jag fråga hörrudu kom på min fest och då ska hon säga jaaaaa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, men det hade varit trevligt.

Nu ska jag fråga facebooktjejen en fråga och sen ska hon svara och sen ska jag fråga hörrudu kom på min fest och då ska hon säga jaaaaa.

Najs! Gör't bara gör't!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vänta? Vad var det där? Plötsligt hörde jag en röst i mitt inre som kved "Jag vill ha fliiickvääään!" i ett mycket välbekant tonläge. "SHUT UP" skrek jag tillbaka. Det är ju nya tider nu. Det måste man påminna sig om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vänta? Vad var det där? Plötsligt hörde jag en röst i mitt inre som kved "Jag vill ha fliiickvääään!" i ett mycket välbekant tonläge. "SHUT UP" skrek jag tillbaka. Det är ju nya tider nu. Det måste man påminna sig om.

relax... let go... expand...

Link to comment
Dela på andra sajter

800px-Oregon_State_Beavers_Tilt-Shift_Miniature_Greg_Keene.jpg

".. och här ser vi alltså uppslutningen till dagens Längsta. Här på Ollonborrevallen är det en folkfest och en glädje utan dess like! Vi ser Dingbats äntra planen med rosor på kinden och solsken i blick. laxlaxlax står för trumvirvlarna. Jag har hört att han höghöjdstränat och ätit en försvarlig mängd pasta enkom för detta ändamål. Dessutom lär han inhalerat helium. och DÄr dyker CHAE upp och värmer upp medelst blandade småhopp. Vi är tillbaka efter reklamen. Då blir det 100 m go-kart utan broms, 60 m ytbehandling och annat skoj. Väl mött efter reklamen som sagt!"

Link to comment
Dela på andra sajter

Fixad bild. Skärpedjupet stämmer inte.

***

Mötte förresten en panikfylld vän i störttårar precis utanför jobbet. Hon hade precis varit på familjerätten, hennes exkille hotar ta deras gemensamm barn ifrån henne. En treåring. Har manipulerat henne stenhårt och är ett jävla kräk generellt. Hon var helt desillusionerad och panikslagen i en kvart, vi satt i hennes kök tills hon hade lugnat ner sig. Och han har ordnat advokat och hon har inte råd med det. Och hon var rädd för att jag var där hemma hos henne och att han skulle bli aggressiv om han visste att jag var där.

Jävla idioter det finns.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...