Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Nähää... det kanske bara är här det är omval?!

Jag förtidsröstade igår em. Orkar inte vänta till sön fm.

Landstingsval.

De räknar med 60% deltagande.

Omval pga att de gjort fel och glömt räkna vissa röster.

I detta omval har de REDAN begått samma misstag!!!

Igår var han som tog emot min röst extremt ung och extremt osäker.

Han la i mitt id-kort i valkuvertet som han även la i mitt röstkuvert i.

Fick säga till om id-kortet för att få tillbaka det.

Sedan fick hqan hjälp av en gubbe om varför han skulle kolla in mitt id-kort öht.

Men han glömde skriva upp nåt.

Blev nog fel.

Öppnade han valurnan? Är inte dom plomberade?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vem är det som är osaklig? Om du är vänster ber jag naturligtvis om ursäkt, har som sagt bara inte fått det intrycket.

Jag klistrade inte det från facebook. Nej, jag är inte vänster och du har helt rätt. Ville bara dela med mig av en sak jag inte gillar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag klistrade inte det från facebook. Nej, jag är inte vänster och du har helt rätt. Ville bara dela med mig av en sak jag inte gillar.

OK. Själv trodde jag att det var möjligheten att få diskutera ditt ökande intresse för småtjejer ur ett nationalekonomiskt perspektiv som skulle få dej att gå igång.

Link to comment
Dela på andra sajter

OK. Själv trodde jag att det var möjligheten att få diskutera ditt ökande intresse för småtjejer ur ett nationalekonomiskt perspektiv som skulle få dej att gå igång.

Nej det var också inklistrat. En youtubekommentar om Om sanningen ska fram var det den gången.

Link to comment
Dela på andra sajter

Satt ute vid ett bord i parken och pluggade förut när en snubbe kom fram till mig. Han frågade om jag ville vara med i ett program på barnkanalen. Jag sa nej. Tydligen hade dom möblerat en hiss i ett trapphus precis bredvid så det såg ut som om någon bodde där i. Så skulle jag gå in och vänta på hissen och sen bli förvånad när hissen kom ner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Satt ute vid ett bord i parken och pluggade förut när en snubbe kom fram till mig. Han frågade om jag ville vara med i ett program på barnkanalen. Jag sa nej. Tydligen hade dom möblerat en hiss i ett trapphus precis bredvid så det såg ut som om någon bodde där i. Så skulle jag gå in och vänta på hissen och sen bli förvånad när hissen kom ner.

Men soft ju! Hade du fått betalt? Är du bra skådis?

Link to comment
Dela på andra sajter

Satt ute vid ett bord i parken och pluggade förut när en snubbe kom fram till mig. Han frågade om jag ville vara med i ett program på barnkanalen. Jag sa nej. Tydligen hade dom möblerat en hiss i ett trapphus precis bredvid så det såg ut som om någon bodde där i. Så skulle jag gå in och vänta på hissen och sen bli förvånad när hissen kom ner.

Hur mycket skulle du få betalt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men soft ju! Hade du fått betalt? Är du bra skådis?

Nej alltså det var ju tänkt som sådär dolda kameran-aktigt. Alltså inte som skådis (askass) utan som liksom en vanlig person som väntar på hissen. Men sjukt svårt låtsas bli förvånad när man vet om det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej alltså det var ju tänkt som sådär dolda kameran-aktigt. Alltså inte som skådis (askass) utan som liksom en vanlig person som väntar på hissen. Men sjukt svårt låtsas bli förvånad när man vet om det.

Ja, jag menar det, man måste ju ha lite skådisskills. Jag avundas de som har det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej alltså det var ju tänkt som sådär dolda kameran-aktigt. Alltså inte som skådis (askass) utan som liksom en vanlig person som väntar på hissen. Men sjukt svårt låtsas bli förvånad när man vet om det.

Det är väl så ALLA dolda kameran-program spelas in?

Annrs skulle folk ligga döda lite varstans, antar jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Det måste ju vara att ni har spelats på någon lokalradio där eller podradio eller nåt med lyssnare där. Som med Vietnam förut.

Antagligen. Men går ju inte googla direkt.

Kan ju vart nån som lagt upp på facebook med bara.

edit: Det konstiga är dock att låten det rör sig om inte har en enda spelning från Nigeria. Är nog nått knas.

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Igår var han som tog emot min röst extremt ung och extremt osäker.

Han la i mitt id-kort i valkuvertet som han även la i mitt röstkuvert i.

Fick säga till om id-kortet för att få tillbaka det.

Sedan fick han hjälp av en gubbe om varför han skulle kolla in mitt id-kort öht.

Men han glömde skriva upp nåt.

Blev nog fel.

TILLÄGG: Detta kommer Memphis kommentera senare, som att bara debatt råkar ut för.

Och faktum är att jag råkade ut för exakt samma sak när jag röstade på ett annat bibliotek

en annan gång också.

😛 Störtskönt ju!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, när det är 30 bara. Men Vietnam var väl ett hundratal minst va?

Då var det 1562 spelningar på knappt två veckor, men bara 11 nedladdningar. Så då är det troligtvis någon som embeddat den på nån blog eller sajt eller så. Nu är det alltså 0 spelningar men 30 nedladdningar från Nigeria (på en annan låt).

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...