Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Tydligen har en till av våra remixer spelats på P3. Det är ju skoj.

men shiiit 😄

Lyssnar nu! Och hon bara "Om ni har lyssnat på oss tidigare kanske ni redan känner till svensk-colombianska Dance Kill Move. Nu har dom remixat ... "

kul!

Sweet! "Overkill - känd från radio"

Go morrn btw!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad kåt på unga brudar jag är, synd bara att jag är så ruttet jävla ful och gammal bara. Vänta jag vet, jag gör en låt och blir känd då får jag nog ligga mycket. Först så donar vi lite med melodin så den låter precis som all annan skit korkade människor fastnar för o sen lägger vi på lite sån halv bögig smörjig text som går hem hos småbrudarna...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen har en till av våra remixer spelats på P3. Det är ju skoj.

men shiiit 😄

Lyssnar nu! Och hon bara "Om ni har lyssnat på oss tidigare kanske ni redan känner till svensk-colombianska Dance Kill Move. Nu har dom remixat ... "

kul!

iz naaaaas 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är skönt att inte behöva oroa sig så mycket över att uppröra folk man umgås med med sina politiska åsikter, för typ alla i den här åldern är vänster på något vis.

Overkill är definitivt inte vänster, men han tyx va glad ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad kåt på unga brudar jag är, synd bara att jag är så ruttet jävla ful och gammal bara. Vänta jag vet, jag gör en låt och blir känd då får jag nog ligga mycket. Först så donar vi lite med melodin så den låter precis som all annan skit korkade människor fastnar för o sen lägger vi på lite sån halv bögig smörjig text som går hem hos småbrudarna...

Har du ändrat inställning nu helt plötsligt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Overkill är definitivt inte vänster, men han tyx va glad ändå.

Om du får en vänförfrågan på Facebook från Fredrik Reinfeldt, Anders Borg, Maud Olofsson eller Jan Björklund, acceptera den inte!

Det är ett virus som tar bort din förtidspension, stjäl från de fattiga och gräver ner livsfarligt avfall, ger dina barn 32 klasskamrater, sätter gränser för kärleken och tvingar sjuka att arbeta sig till döds.

gillar inte osaklighet

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har svårt för folk som vill få det att låta som att högerpolitik är ett nödvändigt ont, att nu lilla gubben är det så att vi måste göra så här för annars fungerar inte samhället, lite lagom nedvärderande så där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har svårt för folk som vill få det att låta som att högerpolitik är ett nödvändigt ont, att nu lilla gubben är det så att vi måste göra så här för annars fungerar inte samhället, lite lagom nedvärderande så där.

Tycker det låter som vänsterpolitik. Tyvärr du får inte bestämma det här och det där själv för staten vet det mycket bättre än vad du vet. Typ.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det låter som vänsterpolitik. Tyvärr du får inte bestämma det här och det där själv för staten vet det mycket bättre än vad du vet. Typ.

Jag pratar inte om politiken i sig, utan om retoriken. Högerfolk som vill framstå som kloka och att alla andra är naiva och orealistiska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag pratar inte om politiken i sig, utan om retoriken. Högerfolk som vill framstå som kloka och att alla andra är naiva och orealistiska.

Ja, men någonstans är det väl så? Sen är det ju lika naivt och orealistiskt att eftersträva en helt fri marknad (alltså något åt det hållet som Krokodil brukar förespråka), så högerfolk är inte bättre heller.

Men vänsterretoriken är inte så kul den heller. Det jag postade precis är ett bra exempel på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, men någonstans är det väl så? Sen är det ju lika naivt och orealistiskt att eftersträva en helt fri marknad (alltså något åt det hållet som Krokodil brukar förespråka), så högerfolk är inte bättre heller.

Jag tror inte samhället skulle gå under om man byggde fler hyresrätter och sänkte arbetstiden.

Men vänsterretoriken är inte så kul den heller. Det jag postade precis är ett bra exempel på det.

Nej, det var väl ingenting särskilt konstruktivt. Mer internbabbel för att stärka egna led.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ännu mer vänster än t.ex socialdemokraterna och vänsterpartiet?

Jag gav exempel. Sossarna är mesar, vänstern är väl bättre men för fega. Sen är jag väl kanske inte anarkist även om det är en rolig tanke att leka med, men någon måtta får det väl vara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du får en vänförfrågan på Facebook från Fredrik Reinfeldt, Anders Borg, Maud Olofsson eller Jan Björklund, acceptera den inte!

Det är ett virus som tar bort din förtidspension, stjäl från de fattiga och gräver ner livsfarligt avfall, ger dina barn 32 klasskamrater, sätter gränser för kärleken och tvingar sjuka att arbeta sig till döds.

gillar inte osaklighet

Vem är det som är osaklig? Om du är vänster ber jag naturligtvis om ursäkt, har som sagt bara inte fått det intrycket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Nähää... det kanske bara är här det är omval?!

Jag förtidsröstade igår em. Orkar inte vänta till sön fm.

Landstingsval.

De räknar med 60% deltagande.

Omval pga att de gjort fel och glömt räkna vissa röster.

I detta omval har de REDAN begått samma misstag!!!

Igår var han som tog emot min röst extremt ung och extremt osäker.

Han la i mitt id-kort i valkuvertet som han även la i mitt röstkuvert i.

Fick säga till om id-kortet för att få tillbaka det.

Sedan fick han hjälp av en gubbe om varför han skulle kolla in mitt id-kort öht.

Men han glömde skriva upp nåt.

Blev nog fel.

TILLÄGG: Detta kommer Memphis kommentera senare, som att bara debatt råkar ut för.

Och faktum är att jag råkade ut för exakt samma sak när jag röstade på ett annat bibliotek

en annan gång också.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gav exempel. Sossarna är mesar, vänstern är väl bättre men för fega. Sen är jag väl kanske inte anarkist även om det är en rolig tanke att leka med, men någon måtta får det väl vara.

Själv skulle jag definitivt va anarkist, om dom bara kunde organisera sej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...