Overkill Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4067&artikel=4456590 23:08 in 😎
CHAE Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Tydligen har en till av våra remixer spelats på P3. Det är ju skoj. men shiiit 😄 Lyssnar nu! Och hon bara "Om ni har lyssnat på oss tidigare kanske ni redan känner till svensk-colombianska Dance Kill Move. Nu har dom remixat ... " kul! Sweet! "Overkill - känd från radio" Go morrn btw!
Overkill Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Fan vad kåt på unga brudar jag är, synd bara att jag är så ruttet jävla ful och gammal bara. Vänta jag vet, jag gör en låt och blir känd då får jag nog ligga mycket. Först så donar vi lite med melodin så den låter precis som all annan skit korkade människor fastnar för o sen lägger vi på lite sån halv bögig smörjig text som går hem hos småbrudarna...
Dingbats Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Tydligen har en till av våra remixer spelats på P3. Det är ju skoj. men shiiit 😄 Lyssnar nu! Och hon bara "Om ni har lyssnat på oss tidigare kanske ni redan känner till svensk-colombianska Dance Kill Move. Nu har dom remixat ... " kul! iz naaaaas 😎
CHAE Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Jag är hungrig!!!!! Och det är inte lunch förrän 12.00 faaaaaaaaan
Dingbats Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Det är skönt att inte behöva oroa sig så mycket över att uppröra folk man umgås med med sina politiska åsikter, för typ alla i den här åldern är vänster på något vis.
SadamJR Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Det är skönt att inte behöva oroa sig så mycket över att uppröra folk man umgås med med sina politiska åsikter, för typ alla i den här åldern är vänster på något vis. Overkill är definitivt inte vänster, men han tyx va glad ändå.
Dingbats Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Overkill är definitivt inte vänster, men han tyx va glad ändå. Ja, han är undantaget.
debatt Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Fan vad kåt på unga brudar jag är, synd bara att jag är så ruttet jävla ful och gammal bara. Vänta jag vet, jag gör en låt och blir känd då får jag nog ligga mycket. Först så donar vi lite med melodin så den låter precis som all annan skit korkade människor fastnar för o sen lägger vi på lite sån halv bögig smörjig text som går hem hos småbrudarna... Har du ändrat inställning nu helt plötsligt?
SadamJR Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Har du ändrat inställning nu helt plötsligt? Lagen om tillgång och efterfrågan. Det finns fö en mängd nationalekonomiska förklaringar till det nya läget. Det är jag säker på.
Dingbats Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Där fick jag en snabb känsla av att äta chips med vänner, men den försvann.
Overkill Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Overkill är definitivt inte vänster, men han tyx va glad ändå. Om du får en vänförfrågan på Facebook från Fredrik Reinfeldt, Anders Borg, Maud Olofsson eller Jan Björklund, acceptera den inte! Det är ett virus som tar bort din förtidspension, stjäl från de fattiga och gräver ner livsfarligt avfall, ger dina barn 32 klasskamrater, sätter gränser för kärleken och tvingar sjuka att arbeta sig till döds. gillar inte osaklighet
Dingbats Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Jag har svårt för folk som vill få det att låta som att högerpolitik är ett nödvändigt ont, att nu lilla gubben är det så att vi måste göra så här för annars fungerar inte samhället, lite lagom nedvärderande så där.
Overkill Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Jag har svårt för folk som vill få det att låta som att högerpolitik är ett nödvändigt ont, att nu lilla gubben är det så att vi måste göra så här för annars fungerar inte samhället, lite lagom nedvärderande så där. Tycker det låter som vänsterpolitik. Tyvärr du får inte bestämma det här och det där själv för staten vet det mycket bättre än vad du vet. Typ.
Dingbats Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Tycker det låter som vänsterpolitik. Tyvärr du får inte bestämma det här och det där själv för staten vet det mycket bättre än vad du vet. Typ. Jag pratar inte om politiken i sig, utan om retoriken. Högerfolk som vill framstå som kloka och att alla andra är naiva och orealistiska.
Overkill Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Jag pratar inte om politiken i sig, utan om retoriken. Högerfolk som vill framstå som kloka och att alla andra är naiva och orealistiska. Ja, men någonstans är det väl så? Sen är det ju lika naivt och orealistiskt att eftersträva en helt fri marknad (alltså något åt det hållet som Krokodil brukar förespråka), så högerfolk är inte bättre heller. Men vänsterretoriken är inte så kul den heller. Det jag postade precis är ett bra exempel på det.
Dingbats Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Ja, men någonstans är det väl så? Sen är det ju lika naivt och orealistiskt att eftersträva en helt fri marknad (alltså något åt det hållet som Krokodil brukar förespråka), så högerfolk är inte bättre heller. Jag tror inte samhället skulle gå under om man byggde fler hyresrätter och sänkte arbetstiden. Men vänsterretoriken är inte så kul den heller. Det jag postade precis är ett bra exempel på det. Nej, det var väl ingenting särskilt konstruktivt. Mer internbabbel för att stärka egna led.
Overkill Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Jag tror inte samhället skulle gå under om man byggde fler hyresrätter och sänkte arbetstiden. Trodde du menade mer idealistisk vänsterpolitik.
Overkill Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Som? Ännu mer vänster än t.ex socialdemokraterna och vänsterpartiet?
Dingbats Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Ännu mer vänster än t.ex socialdemokraterna och vänsterpartiet? Jag gav exempel. Sossarna är mesar, vänstern är väl bättre men för fega. Sen är jag väl kanske inte anarkist även om det är en rolig tanke att leka med, men någon måtta får det väl vara.
Dingbats Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Sen måste jag påpeka hur urbota larvigt och idiotiskt det är när moderater nämner vänsterpartiet och sd i samma mening som "extrempartier".
debatt Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Ännu mer vänster än t.ex socialdemokraterna och vänsterpartiet? Finns det sånt?? 😳 Det finns ju dom som kallar Moderaterna vänster.
SadamJR Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Om du får en vänförfrågan på Facebook från Fredrik Reinfeldt, Anders Borg, Maud Olofsson eller Jan Björklund, acceptera den inte! Det är ett virus som tar bort din förtidspension, stjäl från de fattiga och gräver ner livsfarligt avfall, ger dina barn 32 klasskamrater, sätter gränser för kärleken och tvingar sjuka att arbeta sig till döds. gillar inte osaklighet Vem är det som är osaklig? Om du är vänster ber jag naturligtvis om ursäkt, har som sagt bara inte fått det intrycket.
debatt Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 (redigerat) Nähää... det kanske bara är här det är omval?! Jag förtidsröstade igår em. Orkar inte vänta till sön fm. Landstingsval. De räknar med 60% deltagande. Omval pga att de gjort fel och glömt räkna vissa röster. I detta omval har de REDAN begått samma misstag!!! Igår var han som tog emot min röst extremt ung och extremt osäker. Han la i mitt id-kort i valkuvertet som han även la i mitt röstkuvert i. Fick säga till om id-kortet för att få tillbaka det. Sedan fick han hjälp av en gubbe om varför han skulle kolla in mitt id-kort öht. Men han glömde skriva upp nåt. Blev nog fel. TILLÄGG: Detta kommer Memphis kommentera senare, som att bara debatt råkar ut för. Och faktum är att jag råkade ut för exakt samma sak när jag röstade på ett annat bibliotek en annan gång också. Redigerat 11 maj 2011 av debatt
SadamJR Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 Jag gav exempel. Sossarna är mesar, vänstern är väl bättre men för fega. Sen är jag väl kanske inte anarkist även om det är en rolig tanke att leka med, men någon måtta får det väl vara. Själv skulle jag definitivt va anarkist, om dom bara kunde organisera sej.
Recommended Posts