Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Jag kör på stilen "skita i att läsa artiklarna och sen mest bara låta munnen gå på gruppdiskussionerna så det verkar som jag gör någonting aktivt" i grupparbetet. Funkar bra hittills.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jaha. Imorgon kommer min maktfullkomliga högskolementor och ska titta på mig när jag håller lektion. Be my guest. En annan yngre lärarstudent är där också samtidigt. Han är liksom jag var då, rädd för den maktfullkomliga högskolementorn. Måste försöka bärga mig för att inte ta konflikt. Han är väl van vid att folk inte säger ifrån. Jävla ass.

Besöket hos cykelverkstan tog tid. Hoppade in och jobbade några timmar som tack för att jag fick ett nytt nav till mitt framhjul. Riktigt bra kvalle. Nu glider min cylle som en lax i vatten.

EDIT: Det här inlägget lät som en hjärnlös sån där bloggspya kom jag på nu..

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha. Imorgon kommer min maktfullkomliga högskolementor och ska titta på mig när jag håller lektion. Be my guest. En annan yngre lärarstudent är där också samtidigt. Han är liksom jag var då, rädd för den maktfullkomliga högskolementorn. Måste försöka bärga mig för att inte ta konflikt. Han är väl van vid att folk inte säger ifrån. Jävla ass.

Besöket hos cykelverkstan tog tid. Hoppade in och jobbade några timmar som tack för att jag fick ett nytt nav till mitt framhjul. Riktigt bra kvalle. Nu glider min cylle som en lax i vatten.

maktfullkomlighet... döda

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kör på stilen "skita i att läsa artiklarna och sen mest bara låta munnen gå på gruppdiskussionerna så det verkar som jag gör någonting aktivt" i grupparbetet. Funkar bra hittills.

Konstigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha. Imorgon kommer min maktfullkomliga högskolementor och ska titta på mig när jag håller lektion. Be my guest. En annan yngre lärarstudent är där också samtidigt. Han är liksom jag var då, rädd för den maktfullkomliga högskolementorn. Måste försöka bärga mig för att inte ta konflikt. Han är väl van vid att folk inte säger ifrån. Jävla ass.

Besöket hos cykelverkstan tog tid. Hoppade in och jobbade några timmar som tack för att jag fick ett nytt nav till mitt framhjul. Riktigt bra kvalle. Nu glider min cylle som en lax i vatten.

EDIT: Det här inlägget lät som en hjärnlös sån där bloggspya kom jag på nu..

😛 Nej, var intressant. Lycka till säger jag, går nog bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha. Imorgon kommer min maktfullkomliga högskolementor och ska titta på mig när jag håller lektion. Be my guest. En annan yngre lärarstudent är där också samtidigt. Han är liksom jag var då, rädd för den maktfullkomliga högskolementorn. Måste försöka bärga mig för att inte ta konflikt. Han är väl van vid att folk inte säger ifrån. Jävla ass.

Besöket hos cykelverkstan tog tid. Hoppade in och jobbade några timmar som tack för att jag fick ett nytt nav till mitt framhjul. Riktigt bra kvalle. Nu glider min cylle som en lax i vatten.

EDIT: Det här inlägget lät som en hjärnlös sån där bloggspya kom jag på nu..

Tycker du ska ta tillfället och ge honom en riktig omgång så att alla förstår att du inte finner dej i vad som helst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Kan inte heller se bilden. Hade ju varit intressant eftersom jag inte har nån sån där och inte har en aning om vad ni pratar om.

Konstigt. Testa kolla här då.

😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Skumt? 😳

Jasså det har du? Ball! Vad för slags?

Nu ser jag bilden.

BLÅS...

Panflöjter, tre olika storlekar, liten medium och stor.

Blockflöjter, två olika minst, varav en är basigare. Har inte provat dem. Bör vara tre stycken.

Tin whistle, det har jag väl en iaf, troligen två. De är smala.

Hmm.. det är nog åtta.

Brorsan har tvärflöjt också (som är på reparation i Falkenberg nu hos en trummis släkting) samt en ocarina (som jag gav i present),

och själv har jag två slags kazoo, en i metall och en i plast, de låter helt olika faktiskt. Brorsan har ett par klarinetter också,

en gammal fransk och nån enklare.

Sedan har jag själv en säckpipa och de blåser man ju i också...

Allt detta har jag tillgång till om jag vill.

Möjligen en sax med... (tid. jobbarkompis som spelat i 20 år)

Ska köpa en piccolaflöjt nångång, min favorit.

Brorsan vill ha en basklarinett.

Sånt där blåsrör på en meter, från Australien??

Munspel har man ju, två-tre st iaf. Bröderna har väl fyra. Farsan samlade.

Men jag suger på blås. När jag egentligen borde blåsa istället.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Tydligen har en till av våra remixer spelats på P3. Det är ju skoj.

men shiiit 😄

Lyssnar nu! Och hon bara "Om ni har lyssnat på oss tidigare kanske ni redan känner till svensk-colombianska Dance Kill Move. Nu har dom remixat ... "

kul!

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...