Memphis Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 http://www.google.se/#hl=sv&source=hp&biw=1280&bih=873&q=h%C3%B6gt+i+tak&oq=h%C3%B6gt+i+tak&aq=f&aqi=g8&aql=&gs_sm=e&gs_upl=1984l7547l0l10l10l0l2l2l0l479l2930l2-2.3.3&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=27a2ef5f2e7437da haha, va ägd jag blev nu då. Jag sökte på "person med högt i tak". /Sämst på att googla
SadamJR Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 fy fan vad skönt när man slipper henne Hur orkar du då ha ett band ihop med henne?
Dingbats Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Hur orkar du då ha ett band ihop med henne? Det är med nöd och näppe. Och så inte att vi är särskilt aktiva heller.
Dingbats Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Jag kör på stilen "skita i att läsa artiklarna och sen mest bara låta munnen gå på gruppdiskussionerna så det verkar som jag gör någonting aktivt" i grupparbetet. Funkar bra hittills.
laxlaxlax Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 (redigerat) Jaha. Imorgon kommer min maktfullkomliga högskolementor och ska titta på mig när jag håller lektion. Be my guest. En annan yngre lärarstudent är där också samtidigt. Han är liksom jag var då, rädd för den maktfullkomliga högskolementorn. Måste försöka bärga mig för att inte ta konflikt. Han är väl van vid att folk inte säger ifrån. Jävla ass. Besöket hos cykelverkstan tog tid. Hoppade in och jobbade några timmar som tack för att jag fick ett nytt nav till mitt framhjul. Riktigt bra kvalle. Nu glider min cylle som en lax i vatten. EDIT: Det här inlägget lät som en hjärnlös sån där bloggspya kom jag på nu.. Redigerat 10 maj 2011 av laxlaxlax
debatt Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Nu skäms de i lissabon. Tror du? Den var ju inte sämre än storfavoriten Ungern iaf. Bara lika dålig.
debatt Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Jaha. Imorgon kommer min maktfullkomliga högskolementor och ska titta på mig när jag håller lektion. Be my guest. En annan yngre lärarstudent är där också samtidigt. Han är liksom jag var då, rädd för den maktfullkomliga högskolementorn. Måste försöka bärga mig för att inte ta konflikt. Han är väl van vid att folk inte säger ifrån. Jävla ass. Besöket hos cykelverkstan tog tid. Hoppade in och jobbade några timmar som tack för att jag fick ett nytt nav till mitt framhjul. Riktigt bra kvalle. Nu glider min cylle som en lax i vatten. maktfullkomlighet... döda
debatt Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Jag kör på stilen "skita i att läsa artiklarna och sen mest bara låta munnen gå på gruppdiskussionerna så det verkar som jag gör någonting aktivt" i grupparbetet. Funkar bra hittills. Konstigt.
Memphis Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Jaha. Imorgon kommer min maktfullkomliga högskolementor och ska titta på mig när jag håller lektion. Be my guest. En annan yngre lärarstudent är där också samtidigt. Han är liksom jag var då, rädd för den maktfullkomliga högskolementorn. Måste försöka bärga mig för att inte ta konflikt. Han är väl van vid att folk inte säger ifrån. Jävla ass. Besöket hos cykelverkstan tog tid. Hoppade in och jobbade några timmar som tack för att jag fick ett nytt nav till mitt framhjul. Riktigt bra kvalle. Nu glider min cylle som en lax i vatten. EDIT: Det här inlägget lät som en hjärnlös sån där bloggspya kom jag på nu.. 😛 Nej, var intressant. Lycka till säger jag, går nog bra.
SadamJR Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Jaha. Imorgon kommer min maktfullkomliga högskolementor och ska titta på mig när jag håller lektion. Be my guest. En annan yngre lärarstudent är där också samtidigt. Han är liksom jag var då, rädd för den maktfullkomliga högskolementorn. Måste försöka bärga mig för att inte ta konflikt. Han är väl van vid att folk inte säger ifrån. Jävla ass. Besöket hos cykelverkstan tog tid. Hoppade in och jobbade några timmar som tack för att jag fick ett nytt nav till mitt framhjul. Riktigt bra kvalle. Nu glider min cylle som en lax i vatten. EDIT: Det här inlägget lät som en hjärnlös sån där bloggspya kom jag på nu.. Tycker du ska ta tillfället och ge honom en riktig omgång så att alla förstår att du inte finner dej i vad som helst.
debatt Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Beställde nyss en sånhär: Tin whistle. ☺️ Kan aldrig se bilder numera. Tin whistle vet jag dock vad det är, har väl 8-10 olika flöjter.
Memphis Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Kan aldrig se bilder numera. Tin whistle vet jag dock vad det är, har väl 8-10 olika flöjter. Skumt? 😳 Jasså det har du? Ball! Vad för slags?
Dingbats Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 jag gillar strong&independent woman:ar nu ska jag leggen mich goda natten
SadamJR Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Kan inte heller se bilden. Hade ju varit intressant eftersom jag inte har nån sån där och inte har en aning om vad ni pratar om.
Memphis Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 (redigerat) Kan inte heller se bilden. Hade ju varit intressant eftersom jag inte har nån sån där och inte har en aning om vad ni pratar om. Konstigt. Testa kolla här då. 😄 Redigerat 10 maj 2011 av Memphis
Pazo Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Obegripligt att dom kallar en sån där boll för fotboll. Frågan är om det egentligen är en boll öht. Det är en boll som är en fot lång. alltså en FOTboll
SadamJR Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Det är en boll som är en fot lång. alltså en FOTboll Ja då så.
debatt Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 (redigerat) Skumt? 😳 Jasså det har du? Ball! Vad för slags? Nu ser jag bilden. BLÅS... Panflöjter, tre olika storlekar, liten medium och stor. Blockflöjter, två olika minst, varav en är basigare. Har inte provat dem. Bör vara tre stycken. Tin whistle, det har jag väl en iaf, troligen två. De är smala. Hmm.. det är nog åtta. Brorsan har tvärflöjt också (som är på reparation i Falkenberg nu hos en trummis släkting) samt en ocarina (som jag gav i present), och själv har jag två slags kazoo, en i metall och en i plast, de låter helt olika faktiskt. Brorsan har ett par klarinetter också, en gammal fransk och nån enklare. Sedan har jag själv en säckpipa och de blåser man ju i också... Allt detta har jag tillgång till om jag vill. Möjligen en sax med... (tid. jobbarkompis som spelat i 20 år) Ska köpa en piccolaflöjt nångång, min favorit. Brorsan vill ha en basklarinett. Sånt där blåsrör på en meter, från Australien?? Munspel har man ju, två-tre st iaf. Bröderna har väl fyra. Farsan samlade. Men jag suger på blås. När jag egentligen borde blåsa istället. Redigerat 10 maj 2011 av debatt
Overkill Postat 11 maj 2011 Postat 11 maj 2011 (redigerat) Tydligen har en till av våra remixer spelats på P3. Det är ju skoj. men shiiit 😄 Lyssnar nu! Och hon bara "Om ni har lyssnat på oss tidigare kanske ni redan känner till svensk-colombianska Dance Kill Move. Nu har dom remixat ... " kul! Redigerat 11 maj 2011 av Overkill
Recommended Posts