Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Maratonmannen (m Dustin Hoffman); skrivit upp att den innehåller repliken "Is it safe?", Pacific Heights (m Michael Keaton, den vidrigaste skådis som finns) och The tale of Sweeney Todd (m Ben Kingsley) om en galen barberare av John Schlesinger är också jättebra. 5 av 5 är nästan för lågt.

☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Alléskolan... e d där du vistas ibland SadamJr?

😕

Nej. Alléskolan är årskurs 6 - 9. Jag är på centralskolan som är årskure 1 - 5. Lite märkligt med indelningen där men så är det. Och jo, jag är där fem dagar i veckan.

Nu glömde jag en sån där jävla accent eller vad det heter. Det hade man väl oxå fått höra.

Redigerat av SadamJR
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Denzel är en favorit!! Blir att kolla om den filmen finns.

Gött, den är inte så jättegammal, typ 4-5 år, så lär inte vara så svår att få tag i.

Njaa. Varför ska han bli fångad igen?

Är någon maffia som har honom som fånge och tar till hjälp när de ska pressa folk på pengar, för han (Jet Li) är kickass bra på karate. 😄

En arbetskollega såg den. Sa den var rätt snuskigt äcklig. Vet inte vad hon menade.

Mja, alltså, det är ju koncentrationsläger så är väl inte det trevligaste men är ändå en fin story.

Sean Connery är alltid Sean Connery.

Eller hur. 😄 Jag har faktiskt inte sett Bondfilmerna han gjorde, det e ju ändå jättekult. Skall ta tag i det.

Det verkar lovande. Ska leta.

Verkar också lovande.

Now we're talkin'. Hoppas denna kan bli en riktig favorit.

Gött att några filmer verkar intressanta!

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej. Alléskolan är årskurs 6 - 9. Jag är på centralskolan som är årskure 1 - 5. Lite märkligt med indelningen där men så är det. Och jo, jag är där fem dagar i veckan.

Nu glömde jag en sån där jävla accent eller vad det heter. Det hade man väl oxå fått höra.

Jag höll andan någon sekund extra och la band på mig sedan. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

synd att norskan inte har sitt fluffiga hår som hon har ibland och synd att hon inte fick ha med alla stämmor. låten saknar de där astunga basstämmorna i refrängen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag brukar aldrig säga att någon sjunger dåligt. Jag säger att Polens bidrag inte tillhör mina favoriter.

Norge, en av förhandsfavoriterna, är en riktig skitlåt.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Har hört alla bidrag förut (tror jag) och måste säga att detta året är mycket svagare än de två föregående!

T.o.m Sverige har chansen.

jag är böjd att hålla med, brukar ju finnas åtminstone någon hyfsad låt, typ Malcolm Lincoln... eller det kanske var förrförra?

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Stämmer bra det! Är du där nere något? Riktigt fint såhär års!

Har varit på konferens i två dagar på Lindholmen Science Park .

Styrelsen för Strategisk ordnade denna konferens, tungt program... Fint ute på Lindholmen dom få minuter jag hann vara ute.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...