CHAE Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 läste verkligen "skita på" två gånger innan jag fatta Bra gjort! Guldstjärna till dig för den alltså! 😎
Overkill Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Köpte en amerikansk fotboll förut så var ute och kastade lite förut. Ganska svårt, men började få till det sen.
CHAE Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 hej Mors! Säg mig, säg mig... Har du fått hjälp i din inspelningstråd än? *kan nästan inte hålla mig för att brista ut i ett tokfniss här*
CHAE Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 (redigerat) Går en ny serie om 2a världskriget på svt 2 18.00. Är totaltorsk på sånt där. Najs! Det är den där franska dokumentären. Har dern på DVD. De lade ner en jävla massa tid bara till att "färglägga" (vad fan är det för term?) hela skiten. Dokumentären i sig är faktiskt bra som fan. Kanske något för lång. Redigerat 10 maj 2011 av CHAE
Dingbats Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Awww. Äsch, du får helt enkelt sikta på nästa gång, m'kay? Sikta i blindo alltså. Vilken "nästa gång". "Sikta på nästa gång" innebär fortsätta leva på hoppet som jag alltid gör utan att det leder till något.
Dingbats Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Köpte en amerikansk fotboll förut så var ute och kastade lite förut. Ganska svårt, men började få till det sen. Hur svårt kan det vara att kasta en boll?
Overkill Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Hur svårt kan det vara att kasta en boll? Den är ju inte rund som du kanske vet.
debatt Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Köpte en amerikansk fotboll förut så var ute och kastade lite förut. Ganska svårt, men började få till det sen. Det var svårt att fånga den va?!
debatt Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 ... speciellt om man kastar själv. Sket i Lidl, det får bli Willys. De har bröd iaf.
Neosus Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 (redigerat) Den var det längesen man hört! ...såatte. Ah meh Shit va kort den va! 😠 Redigerat 10 maj 2011 av Neosus
Memphis Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 (redigerat) [..] Iofs känner säkert Memphis till det, men för oss vanliga dödliga så kan man också nämna något om..[...] 😆 Du är rolig du. 😄 Det senaste jag kan om sport är att Kanada vann över Sverige i Hockey VM igår, men båda lagen var fega eftersom ingen egentligen ville vinna den matchen pga att ingen vill möta Ryssland såpass tidigt i serien eftersom de är så grymma. Zlatan sparkade en lagkarmat häromdagen, men på skoj. Dock gjorde han det på riktigt för några veckor sedan. /"Sportfantasten" Memphan 😮 Redigerat 10 maj 2011 av Memphis
Memphis Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Nu är det bara jag här. pPpPpppPpp hehe, blev också lite chockad över det inlägget.
Memphis Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Mitt liv som arbetslös! 😏 Har du sökt något på senaste Grahn? Blev inget med truckkortet förmodar jag. Du ska inte gå någon KY-utbildning på nått år eller nått då? Där får ju en väldigt hög andel jobb efter utbildningen.
SadamJR Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Nää... tror inte hon bor här. Båda ogillar humor i musik. Eller rättare sagt, låtar i dur och glad musik och finurliga texter med positiva budskap har jag definitivt inget emot, men revymusik är inget för mig. Det jag menar med humor i musik har inte nåt med något av det där att göra, utom möjligen finurliga texter.
SadamJR Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Köpte en amerikansk fotboll förut så var ute och kastade lite förut. Ganska svårt, men började få till det sen. Obegripligt att dom kallar en sån där boll för fotboll. Frågan är om det egentligen är en boll öht.
debatt Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 "Visa från Utanmyra" är skitbra, brozzan tolkar den galant. Han ska hjälpa mig med lite stick och pålägg framöver. Skönt. Funderar på om platsen fick sitt namn efter en naturkatastrof i det dolda, där allt man såg var övergivna myrstackar. 😳 NU går jag till Willys! Sa jag det förut så var det fel. 😄
debatt Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Det jag menar med humor i musik har inte nåt med något av det där att göra, utom möjligen finurliga texter. Det var någon i Längsta som gillar när man apar sig på scen, typ kör fågeldansen och sånt. Dock inte du. Blää!
debatt Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Det senaste jag kan om sport är att Kanada vann över Sverige i Hockey VM igår, men båda lagen var fega eftersom ingen egentligen ville vinna den matchen pga att ingen vill möta Ryssland såpass tidigt i serien eftersom de är så grymma.Zlatan sparkade en lagkarmat häromdagen, men på skoj. Dock gjorde han det på riktigt för några veckor sedan. /"Sportfantasten" Memphan 😮 Seriöst, jag bockar vördnadsfullt. Jag visste inget av det där.
SadamJR Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Najs! Det är den där franska dokumentären. Har dern på DVD. De lade ner en jävla massa tid bara till att "färglägga" (vad fan är det för term?) hela skiten. Dokumentären i sig är faktiskt bra som fan. Kanske något för lång. Det var ett långt krig.
Memphis Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 Där har du helt rätt. Jag måste se 1000 filmer för att hitta en 5 av 5 - det är det som gör det så traaaadigt. debatt, du kan ju också fråga folk om tips på bra filmer? Har du sett dessa? -Inside Job -The Bucket List -Danny the dog -The Pianist -The Rock -October Sky -August Rush -Jumper -Shooter -Catch me if you can Några bra filmer enligt mig. Du lär garanterat hitta mer än en 5:a bland dem hoppas jag.
debatt Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 ... det perversa i sammanhanget är väl att Tyskland vinner ishockey-vm, tror jag. Så vadå göra sig till?
debatt Postat 10 maj 2011 Postat 10 maj 2011 debatt, du kan ju också fråga folk om tips på bra filmer? Har du sett dessa? -Inside Job -The Bucket List -Danny the dog -The Pianist -The Rock -October Sky -August Rush -Jumper -Shooter -Catch me if you can Några bra filmer enligt mig. Du lär garanterat hitta mer än en 5:a bland dem hoppas jag. Tack. Vet ej. Känner igen titlarna "Pianist" och "Catch me if you can". Men jag kan nog de svenska titlarna kanske. Får leta i ViaPlays arkiv - det kan finnas nåt där. Lär ju ha tjänsten till juni början iaf.
Recommended Posts