Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

hej

Mors!

Säg mig, säg mig... Har du fått hjälp i din inspelningstråd än? *kan nästan inte hålla mig för att brista ut i ett tokfniss här*

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Går en ny serie om 2a världskriget på svt 2 18.00. Är totaltorsk på sånt där.

Najs!

Det är den där franska dokumentären. Har dern på DVD. De lade ner en jävla massa tid bara till att "färglägga" (vad fan är det för term?) hela skiten. Dokumentären i sig är faktiskt bra som fan. Kanske något för lång.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Awww. Äsch, du får helt enkelt sikta på nästa gång, m'kay?

Sikta i blindo alltså. Vilken "nästa gång". "Sikta på nästa gång" innebär fortsätta leva på hoppet som jag alltid gör utan att det leder till något.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

[..] Iofs känner säkert Memphis till det, men för oss vanliga dödliga så kan man också nämna något om..[...]

😆 Du är rolig du. 😄 Det senaste jag kan om sport är att Kanada vann över Sverige i Hockey VM igår, men båda lagen var fega eftersom ingen egentligen ville vinna den matchen pga att ingen vill möta Ryssland såpass tidigt i serien eftersom de är så grymma.

Zlatan sparkade en lagkarmat häromdagen, men på skoj. Dock gjorde han det på riktigt för några veckor sedan.

/"Sportfantasten" Memphan 😮

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt liv som arbetslös! 😏

Har du sökt något på senaste Grahn? Blev inget med truckkortet förmodar jag. Du ska inte gå någon KY-utbildning på nått år eller nått då? Där får ju en väldigt hög andel jobb efter utbildningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nää... tror inte hon bor här.

Båda ogillar humor i musik.

Eller rättare sagt, låtar i dur

och glad musik och finurliga texter

med positiva budskap har jag definitivt

inget emot, men revymusik är inget för mig.

Det jag menar med humor i musik har inte nåt med något av det där att göra, utom möjligen finurliga texter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Köpte en amerikansk fotboll förut så var ute och kastade lite förut. Ganska svårt, men började få till det sen.

Obegripligt att dom kallar en sån där boll för fotboll. Frågan är om det egentligen är en boll öht.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Visa från Utanmyra" är skitbra, brozzan tolkar den galant.

Han ska hjälpa mig med lite stick och pålägg framöver. Skönt.

Funderar på om platsen fick sitt namn efter en naturkatastrof

i det dolda, där allt man såg var övergivna myrstackar. 😳

NU går jag till Willys! Sa jag det förut så var det fel.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jag menar med humor i musik har inte nåt med något av det där att göra, utom möjligen finurliga texter.

Det var någon i Längsta som gillar när man apar sig på scen, typ kör fågeldansen och sånt. Dock inte du.

Blää!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det senaste jag kan om sport är att Kanada vann över Sverige i Hockey VM igår, men båda lagen var fega eftersom ingen egentligen ville vinna den matchen pga att ingen vill möta Ryssland såpass tidigt i serien eftersom de är så grymma.

Zlatan sparkade en lagkarmat häromdagen, men på skoj. Dock gjorde han det på riktigt för några veckor sedan.

/"Sportfantasten" Memphan 😮

Seriöst, jag bockar vördnadsfullt. Jag visste inget av det där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Najs!

Det är den där franska dokumentären. Har dern på DVD. De lade ner en jävla massa tid bara till att "färglägga" (vad fan är det för term?) hela skiten. Dokumentären i sig är faktiskt bra som fan. Kanske något för lång.

Det var ett långt krig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Där har du helt rätt. Jag måste se 1000 filmer för att hitta en 5 av 5 - det är det som gör det så traaaadigt.

debatt, du kan ju också fråga folk om tips på bra filmer? :rolleyes:

Har du sett dessa?

-Inside Job

-The Bucket List

-Danny the dog

-The Pianist

-The Rock

-October Sky

-August Rush

-Jumper

-Shooter

-Catch me if you can

Några bra filmer enligt mig. Du lär garanterat hitta mer än en 5:a bland dem hoppas jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

debatt, du kan ju också fråga folk om tips på bra filmer? :rolleyes:

Har du sett dessa?

-Inside Job

-The Bucket List

-Danny the dog

-The Pianist

-The Rock

-October Sky

-August Rush

-Jumper

-Shooter

-Catch me if you can

Några bra filmer enligt mig. Du lär garanterat hitta mer än en 5:a bland dem hoppas jag.

Tack. Vet ej. Känner igen titlarna "Pianist" och "Catch me if you can". Men jag kan nog

de svenska titlarna kanske. Får leta i ViaPlays arkiv - det kan finnas nåt där. Lär ju

ha tjänsten till juni början iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...