Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

trevligt trevligt, jag får inte besök i helgen.

och DÄR kom ett långt inlägg om hur otroligt fint och kul och mysigt hon haft det med sina många fantastiska vänner igår.

kul för henne. ju. kul för mig. nej. jag satt framför datorn.

Link to comment
Dela på andra sajter

och sen ska hon till london med sina roliga mysiga fantastiska vänner och sen ska hon göra det och det och det och det, medans jag sitter här och justerar ryggstödet på stolen tills jag tröttnar.

Link to comment
Dela på andra sajter

tråkigt. men kanske en annan gång?

kanske. men nu tänker jag inte tjata mer i alla fall. om hon säger kom hit och festa loss med mig och eventuellt mina sköna vänner så blir jag ju gladast i världen såklart, men själv tänker jag inte ta några initiativ.

Link to comment
Dela på andra sajter

och sen ska hon till london med sina roliga mysiga fantastiska vänner och sen ska hon göra det och det och det och det, medans jag sitter här och justerar ryggstödet på stolen tills jag tröttnar.

Var det ett offentligt inlägg hon skrev på Facebook eller var ni inne i ett privat chatrum eller stod texten på en fotboll som flög in genom ditt fönster?

Link to comment
Dela på andra sajter

Var det ett offentligt inlägg hon skrev på Facebook eller var ni inne i ett privat chatrum eller stod texten på en fotboll som flög in genom ditt fönster?

en redogörelse på hennes blogg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Får man ta med sej google?

Ska villigt erkänna att jag tog med 15% av textinfo via google, till klubbarnas webbsidor.

Men resten kunde jag faktiskt själv. Mest är det årtal man inte minns, och jag kom inte

ihåg att det var Tottenham de förlorade mot i omspelet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag sparkade foppoll i min dator. Typ enklaste nivån så jag vinner heeeeeeeela tiden med typ 20-0. Börjar bli tråkigt men om jag går upp till typ Pro så förlorar jag bara heeeeeeeela tiden och då blir jag mer bara "förbannad" 🤪

Men roligt är det! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Såg ett par pissigt dåliga filmer senaste tiden, 3 stycken faktiskt - eftersom "felet" är att det ingår tv och film när man skaffar sporten på nätet. Två filmer var dock ok eller bra.

En kvinnas hämnd - bra film med Jennifer Lopez, där hon hämnas på sin man som misshandlat henne. Betyg 4 av 5.

2012 - Dramaäventyr om 21 dec 2012, som kategoriserats som thriller helt felaktigt. Skitkass! Jordskorpan förskjuts på jorden och nästan alla dör. Betyg 1 av 5.

Hillside strangler - fel titel, de var två stycken, bara en sån sak... Oerhört dålig på alla sätt. Är inte en rysare för det första, mer c-klass-deckare. Betyg 0 av 5.

Morden vid Wolf Creek - handlar om ett gäng smått oansvariga ungdomar som blir mördade av en galning utan grannar på flera mils avstånd i Australien. Bygger på en verklig händelse, men den blir inte bra för det. Tyvärr hittade man aldrig förövaren i verkligheten, han hade mördat tiotals. Jag fullkomligt hatar filmer där någon slår ned någon mördare och liknande för att sedan inte säkert kolla att vederbörande inte reser sig igen. Betyg 1 av 5.

Texas Chainsaw Massacre - Motorsågsmassakern i ny version. Tyvärr var den gamla versionen bättre. Bygger på en verklig händelse.

Bl.a. dog de två poliser som först skulle undersöka fallet. Betyg: 3 av 5.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag sparkade foppoll i min dator. Typ enklaste nivån så jag vinner heeeeeeeela tiden med typ 20-0. Börjar bli tråkigt men om jag går upp till typ Pro så förlorar jag bara heeeeeeeela tiden och då blir jag mer bara "förbannad" 🤪

Men roligt är det! 😆

Ta Semi Pro istället då.

Var lite måttlig fan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...