Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

0                                                                     100
|----------------------------------------------------------------------|
kass ensamhet       bra ensamhet        kass kärlek          bra kärlek

Ser du på det så?

Kass kärlek är sämre än kass ensamhet för mig. Bra ensamhet strax innan bra kärlek.

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Ser du på det så?

Kass kärlek är sämre än kass ensamhet för mig. Bra ensamhet strax innan bra kärlek.

I begreppet ensamhet lägger jag här även avsaknad av vänner. Slänger man in dem så blir det såklart annorlunda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ska väl inte va några problem nu när du ligger och pressar 100 kg i bänk.

😆 Skön du är Saddam. 😛

Hoppas det känns bättre sen, Memphis.

Tackar du, det är bättre nu. Gjorde susen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså om hon på facebook inte blir lite aktiv snart så kommer jag bara helt utan förbehåll säga hej du, kom på min fest, rakt på sak.

JAAA! Precis SÅ! Exakt.

Link to comment
Dela på andra sajter

JAAA! Precis SÅ! Exakt.

Tänk jag anade att reaktionen inte skulle bli så olik den...

😊

Men det tål att väntas lite grann på. Hon kan ju trots allt svara på mitt svar och det är långt kvar än. Torsdag kanske.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk jag anade att reaktionen inte skulle bli så olik den...

😊

Men det tål att väntas lite grann på. Hon kan ju trots allt svara på mitt svar och det är långt kvar än. Torsdag kanske.

Och sen återstår den fullt verkliga möjligheten att hon säger NEJ. Kan inte, vill inte, mm mm.

Då börjar jag gråta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk jag anade att reaktionen inte skulle bli så olik den...

😊

Men det tål att väntas lite grann på. Hon kan ju trots allt svara på mitt svar och det är långt kvar än. Torsdag kanske.

Kan ju säga något i stil med, "du förresten, när jag ändå har dig på kroken, du har inte lust att...." osv. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Och sen återstår den fullt verkliga möjligheten att hon säger NEJ. Kan inte, vill inte, mm mm.

Då börjar jag gråta.

då tjuter du ett tag och sedan gör du om det när det är dags för fest nästa gång. Och hoppas på ett mer positivt svar.

Kan ju säga något i stil med, "du förresten, när jag ändå har dig på kroken, du har inte lust att...." osv. ☺️

Bra där! Lite genomskinligt men ändå, liksom. Allt är tillåtet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ju säga något i stil med, "du förresten, när jag ändå har dig på kroken, du har inte lust att...." osv. ☺️

Ja, något sånt! Men kanske inte funkar jättebra, för jag lär bli tvungen att skriva det som en ny publikation på hennes vägg, inte som svar på den som hon gjorde på min, för där har jag redan svarat och det ser dumt ut med två svar i rad om hon inte svarar först på det ena. Då lär hon ju inte se det andra heller.

Hm.

Link to comment
Dela på andra sajter

då tjuter du ett tag och sedan gör du om det när det är dags för fest nästa gång. Och hoppas på ett mer positivt svar.

Senaste gången det var dags för fest var januari 2009. Nästa gång blir väl september 2013 isåfall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får ta kontakt med dem och prata lite vett.

Inbegriper "prata lite vett" vapen?

Jag tänker "blydagg" och "hjälmkrossare"?

Link to comment
Dela på andra sajter

Senaste gången det var dags för fest var januari 2009. Nästa gång blir väl september 2013 isåfall.

Meh... Möt mig halvvägs här nu! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, något sånt! Men kanske inte funkar jättebra, för jag lär bli tvungen att skriva det som en ny publikation på hennes vägg, inte som svar på den som hon gjorde på min, för där har jag redan svarat och det ser dumt ut med två svar i rad om hon inte svarar först på det ena. Då lär hon ju inte se det andra heller.

Hm.

Jo, det förstås, men kan funka. Jag hade nog gjort så iaf. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...