Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

😆 Tokstolle!

Icke!!! Det är inte mig det är fel på, det är världen omkring mig 😛

Annons
Postat

Jo det är så jag brukar köra. Och trummorna blir ju därefter. Är inte ens så vass på trummor att jag kan spela på hela trumsettet i taget. Brukar lägga alla enskilda trumdelar på varsin tagning.. heh. Ett spår virvel, ett spår bastrumma. Och brukar få ta om några gånger..

Okay! Jo de e förbaskat svårt det där. Ibland är det lättare att vara en liten grupp som spelar in grunderna "live" om man vill ha lite mer "det där". Men då ska man ha möjlighet till det oxå.

..undrar om man ska göra fika förresten? 😳

Postat

...och om du spelar dina kort rätt, inte freakar ut och inte ollar någonting på minst en vecka så kommer det att hända. Good stuff happens to good people.

"Ollogram"...?

Postat

Jag har märkt det. Det är synd. Tänk bort att det måste HÄNDA nåt (på gitarren hela tiden), kör bara ett softare kompparti

här och där på 30 sek vardera även om du just nu INTE har en text, kom på en liten brygga och snart är du i en hamn.

Det du kör från 30 sekunder på gitarr i låten just nu, kan du köra som ett mellanspel, solo om man så vill... EFTER

den första versen, eller efter andra versen eller efter refrängen.

Japp det tipset tar jag till mig. Ska lattja lite mer sedan. 😄

Postat

Nån annan som ollat nåt nån gång?

Jag har inte, vad jag vet o minns. Borde nästan försöka komma ihåg det om tillfälle ges.

Nej, aldrig, Men jag haft en parallello.

Riktigt skön tröja det.

Postat

Jag tror faktiskt Chelsea har en chans fortfarande. 2-1 mot Man U var förnedrande, men de är i bra form och om Kompany håller sig skadefri kan de slå tillbaka.

Postat

Jag tror faktiskt Chelsea har en chans fortfarande. 2-1 mot Man U var förnedrande, men de är i bra form och om Kompany håller sig skadefri kan de slå tillbaka.

Mycket nyanserat. Vem sa det först?

Postat

Chelsea ska alltså förlita sig på att Manchester Citys mittback håller sig skadefri? Det var ett nytt taktiskt grepp.

Postat

Osäker på om det verkligen heter parallello, men min mamma har sagt det hela min uppväxt från det jag var 0 år, så...

Postat

Osäker på om det verkligen heter parallello, men min mamma har sagt det hela min uppväxt från det jag var 0 år, så...

Hon kanske menade Portobello?

Postat

Chelsea ska alltså förlita sig på att Manchester Citys mittback håller sig skadefri? Det var ett nytt taktiskt grepp.

Det är ju etablerat sen länge. Bakåtsträvare.

Postat (redigerat)

Parallelo. Samma sak som Islandströja. Det var ett märke på femtiotalet, visade det sig efter en googling.

Redigerat av laxlaxlax
Postat

Det kan väl inte vara så illa att flicksnärtan har ett liv som inbegriper andra göromål än att sitta och knappra på mobilen..?

Postat

Det kan väl inte vara så illa att flicksnärtan har ett liv som inbegriper andra göromål än att sitta och knappra på mobilen..?

How dare you, Sir? 😮

Postat

Eller är det så att vår unge Werther plötsligt fick en annorlunda tidsuppfattning?

Postat

Eller är det så att vår unge Werther plötsligt fick en annorlunda tidsuppfattning?

Hon brukar svara lite segt, men nu har det gått snart två timmar. Inte tjugo minuter, det vore mer normalt.

Jag kan ju låtsas att hon har suttit hela tiden och försökt formulera det så snyggt som möjligt.

Postat

Förresten.. spelade du på hennes skuldkänsla som du sa?

Nej verkligen inte, och det sa jag inte att det skulle heller. Om hon har några och om hon låter det påverka henne är det upp till henne. Jag bara sa att det går bra att komma hit.

Postat

meget tak men det er blikstille

nu bytte du språk.

Nej fy fæææææææn alltså, att behöva vänta på saker är ju det drygaste i hela världshistorien.........!!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.